Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

    До момента нещата изглеждат така:

    Бутала комплект - 500 лв.
    Гарнитури комплект - 175 лв.
    Легери основни и биелни - 110 лв.
    Шлайфане блок - 93 лв.

    Утре ще трябва да взема нови болтове за главата - 250 лв.
    И аксиални лагери - 80 лв.

    Други предвидени разходи които се очакват:

    Ремонт на главата - 100-200 лв.
    Сглобяване на двигатела - около 300 лв.

    Предполагам ще има и доста непредидени Колегата ISUZO беше любезен да ме посъветва и за следното: "на такъв мотор се сменя капака на клапаните,колкото и смешно да звучи ,във капака на клпаните има пресован метало керамичен филър които държи маслото вътре а освобождава газовете от картера този филтър има ресурс след което се распада на финни частици минава прес турбото и мотора надира го леко и заминава стедва и по стршното когато се подгони на дълго както е починал и този мотор ,мотора успява да засмука масло поради липсата му и прегрява цилиндрите от вътре--това го знам от болезнен опит"

    Дано успеем да измислим нещо за капака, че каква цифра ми казаха....
    Последно редактирано от disem; 03-06-07, 20:34.

    Коментар


    • #47
      До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

      Първоначално публикуван от disem Преглед на мнение

      Ремонт на главата - 100-200 лв.
      В какво се изразява този ремонт?

      Коментар


      • #48
        До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
        В какво се изразява този ремонт?
        Проверка и напасване на клапани, смяна на гумички, корекция на луфт на клапани, подмяна на клапани /ако е необходимо/. Искаха и да я шлайфат, но казаха че тогава трябва да се сменят керамичните бренери х50 лв. броя. Решихме да рискуваме и да не шлайфаме. Дано не ме е подвел бившия собственник, че не е прегрявана!

        Коментар


        • #49
          До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

          Дано да е хубав човек и да не те е подвел, но аз не бих останал на доверие. Трябва да се провери за изкривяване и пукнатини. Иначе не дай си Боже после можеш да започнеш пак отначало!

          Коментар


          • #50
            До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

            Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
            Дано да е хубав човек и да не те е подвел, но аз не бих останал на доверие. Трябва да се провери за изкривяване и пукнатини. Иначе не дай си Боже после можеш да започнеш пак отначало!

            Ууууууууу пепел ти на устата!!!

            Коментар


            • #51
              До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

              Надявам се Геле от Виликар да измисли как да отворим този прословут филтър и да го махнем. Според него може да го заместим с финна телена мрежичка.

              Коментар


              • #52
                До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

                Първоначално публикуван от disem Преглед на мнение
                Ууууууууу пепел ти на устата!!!
                Виж в руския файл, който ти дадох е показано как се проверява за изкривяване главата. Не е шега работата, дават 5 стотни за нормална и 2 десети за пределна кривина и е много просто за проверка.
                Последно редактирано от Паджеровод; 04-06-07, 21:53.

                Коментар


                • #53
                  До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

                  Нещо това за шлайфането и за бренерите не ми се връзва.
                  Кви керамични ? Кво пречат на шлайфа ?
                  0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                  Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                  Суперскан България www.decbg.com
                  Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                  Коментар


                  • #54
                    До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

                    Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                    Нещо това за шлайфането и за бренерите не ми се връзва.
                    Кви керамични ? Кво пречат на шлайфа ?

                    Ами бренерите са керамични и пречат на шлайфането. При демонтажа явно се повреждат и се подменят с нови

                    Коментар


                    • #55
                      До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

                      брал съм много ядове със този мотор ,първия път пробвах със метална мрежа във филтъра -софия-0,-софия-пловдив-800г,после пробвах бес нищо,после слагах друг метало керамичен филтър,имах успех само със изваден филтър и пуснат на доло маркуч на картерните газове да духа под мотора но това нее решение нарушава се винтелацията на мотора и се окислява маслото ,накрая си купих капак наистина боли,не отваряите вашия капак елате ще ви дам отворен за експерименти ,главата не се шлаифа не само заради порцелановата набифка зад брнера ами и заради самия бренер въпреки че тои изглежда метален нее по твърд е от порцелана ,а и каква фаида да счупите порцелановите клинове,да шлаифате главата и да сложите клинове които ще стърчът,но ас съм шлаифал и цяла глава 0898780604-звънни да ти дам капак
                      МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

                      Коментар


                      • #56
                        До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

                        на пежо 405 бензиновия мотор май е подобна схемата на маркуча за маслените пари..мисля

                        Коментар


                        • #57
                          До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

                          За прегряването:
                          Колата при мен не е прегрявала,но когато стана проблема в Гърция угасна и извря водата 2-3 минути след това я погледнах и се беше вдигнала малко над средата(ако това се води за прегряване).
                          Според мен можеш да оставиш този филтър за маслените пари и да си сложиш казанче за картерните газове(тунинг част),слагасе най-вече при турбо автомобили с повишение на мощността 60%+.Алуминиево е,и е красиво.

                          ПС.След като прочетох за този проблем с картерните,разбирам защото японците ме съветваха да си сложа съдче за картерните.(те слагат на всеки автомобил почти).

                          Коментар


                          • #58
                            До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

                            Човек наистина се учи цял живот! Добре, че има интернет и форуми!
                            Поли, благодаря за съвета.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

                              http://foto.bg/showphoto.php/photo/99451/cat/3578
                              http://foto.bg/showphoto.php/photo/99452/cat/3578

                              Коментар


                              • #60
                                До: Ремонт на Мицу 2.8 ТДИ, 4М40 - Къде да отида?

                                Днес Геле започна да сглобява мотора. Направи ми впечатление, че работи много прецизно. Отделя време на всеки детайл. Замерва и проверява всичко преди и след като го сглоби. Забелязах също че откакто съм го закарал във Виликар, мотора не е докосвал земята, за разлика от Рубин където беше разглобен на пода и всички части бяха в един мръсен ъгъл пак на земята.
                                Работата започна с внимателното измиване с пароструйка на всички детайли.





                                Последва обезмасляване с бензин и сглобяването започна.

































                                Луфта на ключа на сегментите беше 0.30 при стандарт 0.25-0.45 и макс. допуск 0.80













                                Днес научих също, че буталата на турбо дизела били бъчовидни. Тоест отгоре били по тесни. Дори и на снимката се вижда Геле се бъзика, че така било за да могат да се проверяват сегментите без да се разглобява





                                Това е за днес! Утре продължаваме.
                                Дано ви е харесал репортажа

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X