Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v

    Колеги тъй като слезнах от гранд 4.7 на паджеро 3.0 и нещо все ми се вижда тромавичко , та идеята ми е може ли да му се монтира някакво турбо , и има ли някакви оригинални китове или бг НТМН примерно и някой дали въобще се е захващал за такъв проект
    Михаил Войнов 0988814423

  • #2
    От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v

    Здрасти ,колега ... Тъй като съм запознат с тази материя ,за да му сложиш турбо на на паджерото ,не е невъзможно ,аз карам такова и щях да му слагам две турбини даже ,но се отказах ,защото колата ми е само за возене и размислих ...
    Но ако ти си се навил да слагаш ,ще трябва да почнеш от бутала ,електроника ,дюзи,бензинови помпи ,разни клапани ,кулери и много други дребни нещица без които неможе едно турбо ,и най вече човек който знае какво прави ... и сигурно да си приготвиш едно 5 000 за да стане както трябва ...
    Незнам само дали си заслужава ,аз и затова си го карам така ...Успех в начинанието ,ако трябва да помагаме свиркай ...
    П.П. а за тези пари които ше дадеш ,за да го направиш ,ще си вземеш Ево....
    MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
    MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

    Коментар


    • #3
      От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v

      Мерси колега , аз мойто съм го взел главно за работа и кеф така че не ме притеснява факта да го понапомпам, но 5к определено не ми се дават. Чесно казано не съм се замислял за ЕВО , но идеята ми е за евтин джип без много пластмаси за да не му пука на човек за драскотини и тн когато си кара по поля и чукари
      Михаил Войнов 0988814423

      Коментар


      • #4
        От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v

        Еми какво да ти кажа ,взимаш един 3.5 с 208 кс. и си даваш газ .....
        MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
        MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

        Коментар


        • #5
          От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v

          все ми се струва че с турбо ефекта ще е доста по голям от 3.5, пиши по-подробно за частите
          Михаил Войнов 0988814423

          Коментар


          • #6
            От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v

            Ми значи почваме от ковани бутала ,биели ,лагери за турбо до тук си на около 2К,следва някаква електроника за управлението на мотора (аз карам с MEGA 2)... интеркулер ,по големи инжектори ,мап сензор ,разни датчици ,турбо пътища ...а и най вече турбо(аз мислех да го правя с 2 бр.) ,изпускателни колектори,по големи гърнета ,за двете турбини ,маслени магистрали ,водни магистрали ,и много преправяния и мъки ....
            Маздата от подписа ми е заводски с турбо ,и се вкарах във филм само смених заводското с по голямо ....то се почна по голям кулер ,инжектори ,турбо пътища ,даже и по големигърнета ...
            MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
            MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

            Коментар


            • #7
              От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v

              Братле карам 3.5 къса база автомат и верваи ми удоволствието е голямо.

              Коментар


              • #8
                От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v

                Има и по-лесен вариант. Слагате двигател 3.0 Twin Turbo от 3000GT/GTO и си с 280к.с, които с читав чип лесно стават повечко.
                Hyundai Galloper 3.0 V6

                0885 44 60 16

                Коментар


                • #9
                  От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v

                  Няма нужда от бутала, биели и т.н. Поне не за ниско ниво boost. 6G72 SOHC 24V слаган на Pajero e със степен на сгъстяване 9:1, което значи, че спокойно ще деяни на 0.5-6 бара boost с хубаво 98 или 100 октаново гориво, за да е сигурно всичко. По америките масово карат разни GTO-та, Stealth-ове и т.н. леки коли с такива двигатели, че даже с 10:1 степен на сгъстяване и вадят по 400 коня на мотор без да пипат друго освен гарнитурки за понижаване на степента на сгъствяне, а при Паджеро-то тя си е по начало по-ниска. Електрониката ти е 400 лв компютър, ~500 лв монтаж и настройка. По-лесно за монтаж ще е с 2 турбини, вместо с 1, защото все пак е V-образен двигател. Трябва да се направят нови колектори, като може да се ползват някакви китайски мислени за Mitsubishi 3000GT, които няма да са скъпи. Кулър и турбопътища задължително. В зависимост от турбините може да трябва и външен wastegate. Цената според мен ще е по-близка до 3000лв.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v

                    май почвам да се замислям за едно GT3000 за донор , въпреки че и идеята на колегата afterburner ми допада само дето незнам дали някой ще се навие да го прави
                    Михаил Войнов 0988814423

                    Коментар


                    • #11
                      От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v

                      С заводските бутала мотора няма да живее много ,та дори и с 0.5-6 бара ...Поне от опит съм виждал много счупени бутала .....Аз затова започнах първо с тях
                      MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                      MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                      Коментар


                      • #12
                        От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v

                        Първоначално публикуван от Красимир Гошев Преглед на мнение
                        С заводските бутала мотора няма да живее много ,та дори и с 0.5-6 бара ...Поне от опит съм виждал много счупени бутала .....Аз затова започнах първо с тях
                        Бутала пищят от лоша настройка.Обикновено от обедняване...
                        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                        Коментар


                        • #13
                          От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v

                          Първоначално публикуван от михаил войнов 2 Преглед на мнение
                          май почвам да се замислям за едно GT3000 за донор , въпреки че и идеята на колегата afterburner ми допада само дето незнам дали някой ще се навие да го прави
                          Мотора на теория влиза, но на практика турбините създават голямо неудобство и то най вече от ляво пречи ботуша. Успех!
                          RB Patrol Team

                          Коментар


                          • #14
                            От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v

                            Първоначално публикуван от Красимир Гошев Преглед на мнение
                            С заводските бутала мотора няма да живее много ,та дори и с 0.5-6 бара ...Поне от опит съм виждал много счупени бутала .....Аз затова започнах първо с тях
                            Факт, повечето коли са така, но няма да споменаваме колко Витари има с турбинки, които карат в абсолютно stock състояние вече над 2 години и на над 1 бар налягане и не са изпищяли. Нека не забравяме, че от този мотор в същата конфигурация, но с други глави се вадят в атмосферен вариант 270 коня и 300Nm с прекъсвач на над 8000 оборота. (6G72 Mivec, слаган на Mitsubishi Diamante 30m от 95 до 97 година за японския пазар), тоест двигателчето определено има скрит потенциал. В случая ТЕСТОВО е доказано, че този мотор държи, има много други, които разбира се се предават бързо, без цялостна смяна на карантиите

                            Коментар


                            • #15
                              От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v

                              Както казах по горе и аз като си взех паджерто ,и видях че згъстяването позволява турбо ,се бях навил да сложа две ,на заводските бутала,но после се отказах .Съгласен съм ,че има мотори които държът и с заводските бутала ,а и най вече както каза ninja_1 обедняване и настройка ,аз в момента имам (MAZDA 323 GTX TURBO 4X4 ) с 270 сс. инжектори и при 0.7-0.8 почва да обеднява , ще слагам 850 сс. и мисля да кача налягането на 1.4-1.5 бара
                              MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
                              MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X