Колеги тъй като слезнах от гранд 4.7 на паджеро 3.0 и нещо все ми се вижда тромавичко , та идеята ми е може ли да му се монтира някакво турбо , и има ли някакви оригинални китове или бг НТМН примерно и някой дали въобще се е захващал за такъв проект
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v
Свий
X
-
От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v
Здрасти ,колега ... Тъй като съм запознат с тази материя ,за да му сложиш турбо на на паджерото ,не е невъзможно ,аз карам такова и щях да му слагам две турбини даже ,но се отказах ,защото колата ми е само за возене и размислих ...
Но ако ти си се навил да слагаш ,ще трябва да почнеш от бутала ,електроника ,дюзи,бензинови помпи ,разни клапани ,кулери и много други дребни нещица без които неможе едно турбо ,и най вече човек който знае какво прави ... и сигурно да си приготвиш едно 5 000 за да стане както трябва ...
Незнам само дали си заслужава ,аз и затова си го карам така ...Успех в начинанието ,ако трябва да помагаме свиркай ...
П.П. а за тези пари които ше дадеш ,за да го направиш ,ще си вземеш Ево....MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти
-
От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v
Мерси колега , аз мойто съм го взел главно за работа и кеф така че не ме притеснява факта да го понапомпам, но 5к определено не ми се дават. Чесно казано не съм се замислял за ЕВО , но идеята ми е за евтин джип без много пластмаси за да не му пука на човек за драскотини и тн когато си кара по поля и чукариМихаил Войнов 0988814423
Коментар
-
От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v
Ми значи почваме от ковани бутала ,биели ,лагери за турбо до тук си на около 2К,следва някаква електроника за управлението на мотора (аз карам с MEGA 2)... интеркулер ,по големи инжектори ,мап сензор ,разни датчици ,турбо пътища ...а и най вече турбо(аз мислех да го правя с 2 бр.) ,изпускателни колектори,по големи гърнета ,за двете турбини ,маслени магистрали ,водни магистрали ,и много преправяния и мъки ....
Маздата от подписа ми е заводски с турбо ,и се вкарах във филм само смених заводското с по голямо ....то се почна по голям кулер ,инжектори ,турбо пътища ,даже и по големигърнета ...MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти
Коментар
-
От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v
Няма нужда от бутала, биели и т.н. Поне не за ниско ниво boost. 6G72 SOHC 24V слаган на Pajero e със степен на сгъстяване 9:1, което значи, че спокойно ще деяни на 0.5-6 бара boost с хубаво 98 или 100 октаново гориво, за да е сигурно всичко. По америките масово карат разни GTO-та, Stealth-ове и т.н. леки коли с такива двигатели, че даже с 10:1 степен на сгъстяване и вадят по 400 коня на мотор без да пипат друго освен гарнитурки за понижаване на степента на сгъствяне, а при Паджеро-то тя си е по начало по-ниска. Електрониката ти е 400 лв компютър, ~500 лв монтаж и настройка. По-лесно за монтаж ще е с 2 турбини, вместо с 1, защото все пак е V-образен двигател. Трябва да се направят нови колектори, като може да се ползват някакви китайски мислени за Mitsubishi 3000GT, които няма да са скъпи. Кулър и турбопътища задължително. В зависимост от турбините може да трябва и външен wastegate. Цената според мен ще е по-близка до 3000лв.
Коментар
-
От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v
С заводските бутала мотора няма да живее много ,та дори и с 0.5-6 бара ...Поне от опит съм виждал много счупени бутала .....Аз затова започнах първо с тяхMITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти
Коментар
-
От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v
Първоначално публикуван от Красимир Гошев Преглед на мнениеС заводските бутала мотора няма да живее много ,та дори и с 0.5-6 бара ...Поне от опит съм виждал много счупени бутала .....Аз затова започнах първо с тях0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v
Първоначално публикуван от михаил войнов 2 Преглед на мнениемай почвам да се замислям за едно GT3000 за донор , въпреки че и идеята на колегата afterburner ми допада само дето незнам дали някой ще се навие да го правиRB Patrol Team
Коментар
-
От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v
Първоначално публикуван от Красимир Гошев Преглед на мнениеС заводските бутала мотора няма да живее много ,та дори и с 0.5-6 бара ...Поне от опит съм виждал много счупени бутала .....Аз затова започнах първо с тях
Коментар
-
От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v
Както казах по горе и аз като си взех паджерто ,и видях че згъстяването позволява турбо ,се бях навил да сложа две ,на заводските бутала,но после се отказах .Съгласен съм ,че има мотори които държът и с заводските бутала ,а и най вече както каза ninja_1 обедняване и настройка ,аз в момента имам (MAZDA 323 GTX TURBO 4X4 ) с 270 сс. инжектори и при 0.7-0.8 почва да обеднява , ще слагам 850 сс. и мисля да кача налягането на 1.4-1.5 бараMITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар