Колеги тъй като слезнах от гранд 4.7 на паджеро 3.0 и нещо все ми се вижда тромавичко , та идеята ми е може ли да му се монтира някакво турбо , и има ли някакви оригинални китове или бг НТМН примерно и някой дали въобще се е захващал за такъв проект
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v
Здрасти ,колега ... Тъй като съм запознат с тази материя ,за да му сложиш турбо на на паджерото ,не е невъзможно ,аз карам такова и щях да му слагам две турбини даже ,но се отказах ,защото колата ми е само за возене и размислих ...
Но ако ти си се навил да слагаш ,ще трябва да почнеш от бутала ,електроника ,дюзи,бензинови помпи ,разни клапани ,кулери и много други дребни нещица без които неможе едно турбо ,и най вече човек който знае какво прави ... и сигурно да си приготвиш едно 5 000 за да стане както трябва ...
Незнам само дали си заслужава ,аз и затова си го карам така ...Успех в начинанието ,ако трябва да помагаме свиркай ...
П.П. а за тези пари които ше дадеш ,за да го направиш ,ще си вземеш Ево....

							
						MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v
Мерси колега , аз мойто съм го взел главно за работа и кеф така че не ме притеснява факта да го понапомпам, но 5к определено не ми се дават. Чесно казано не съм се замислял за ЕВО , но идеята ми е за евтин джип без много пластмаси за да не му пука на човек за драскотини и тн когато си кара по поля и чукариМихаил Войнов 0988814423
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v
Ми значи почваме от ковани бутала ,биели ,лагери за турбо
до тук си на около 2К,следва някаква електроника за управлението на мотора (аз карам с MEGA 2)... интеркулер ,по големи инжектори ,мап сензор ,разни датчици ,турбо пътища ...а и най вече турбо(аз мислех да го правя с 2 бр.) ,изпускателни колектори,по големи гърнета  ,за двете турбини ,маслени магистрали ,водни магистрали ,и много преправяния и мъки ....
Маздата от подписа ми е заводски с турбо ,и се вкарах във филм само смених заводското с по голямо ....то се почна по голям кулер ,инжектори ,турбо пътища ,даже и по големигърнета ...MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v
Няма нужда от бутала, биели и т.н. Поне не за ниско ниво boost. 6G72 SOHC 24V слаган на Pajero e със степен на сгъстяване 9:1, което значи, че спокойно ще деяни на 0.5-6 бара boost с хубаво 98 или 100 октаново гориво, за да е сигурно всичко. По америките масово карат разни GTO-та, Stealth-ове и т.н. леки коли с такива двигатели, че даже с 10:1 степен на сгъстяване и вадят по 400 коня на мотор без да пипат друго освен гарнитурки за понижаване на степента на сгъствяне, а при Паджеро-то тя си е по начало по-ниска. Електрониката ти е 400 лв компютър, ~500 лв монтаж и настройка. По-лесно за монтаж ще е с 2 турбини, вместо с 1, защото все пак е V-образен двигател. Трябва да се направят нови колектори, като може да се ползват някакви китайски мислени за Mitsubishi 3000GT, които няма да са скъпи. Кулър и турбопътища задължително. В зависимост от турбините може да трябва и външен wastegate. Цената според мен ще е по-близка до 3000лв.
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v
С заводските бутала мотора няма да живее много ,та дори и с 0.5-6 бара ...Поне от опит съм виждал много счупени бутала .....Аз затова започнах първо с тяхMITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v
Бутала пищят от лоша настройка.Обикновено от обедняване...Първоначално публикуван от Красимир Гошев Преглед на мнениеС заводските бутала мотора няма да живее много ,та дори и с 0.5-6 бара ...Поне от опит съм виждал много счупени бутала .....Аз затова започнах първо с тях0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v
Мотора на теория влиза, но на практика турбините създават голямо неудобство и то най вече от ляво пречи ботуша. Успех!Първоначално публикуван от михаил войнов 2 Преглед на мнениемай почвам да се замислям за едно GT3000 за донор , въпреки че и идеята на колегата afterburner ми допада само дето незнам дали някой ще се навие да го правиRB Patrol Team
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v
Факт, повечето коли са така, но няма да споменаваме колко Витари има с турбинки, които карат в абсолютно stock състояние вече над 2 години и на над 1 бар налягане и не са изпищяли. Нека не забравяме, че от този мотор в същата конфигурация, но с други глави се вадят в атмосферен вариант 270 коня и 300Nm с прекъсвач на над 8000 оборота. (6G72 Mivec, слаган на Mitsubishi Diamante 30m от 95 до 97 година за японския пазар), тоест двигателчето определено има скрит потенциал. В случая ТЕСТОВО е доказано, че този мотор държи, има много други, които разбира се се предават бързо, без цялостна смяна на карантиитеПървоначално публикуван от Красимир Гошев Преглед на мнениеС заводските бутала мотора няма да живее много ,та дори и с 0.5-6 бара ...Поне от опит съм виждал много счупени бутала .....Аз затова започнах първо с тях
							
						
Коментар
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
От: Размисли и мераци за турбо на 3.0 24v
Както казах по горе и аз като си взех паджерто ,и видях че згъстяването позволява турбо ,се бях навил да сложа две ,на заводските бутала,но после се отказах .Съгласен съм ,че има мотори които държът и с заводските бутала ,а и най вече както каза ninja_1 обедняване и настройка ,аз в момента имам (MAZDA 323 GTX TURBO 4X4 ) с 270 сс. инжектори и при 0.7-0.8 почва да обеднява , ще слагам 850 сс. и мисля да кача налягането на 1.4-1.5 бараMITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти
Коментар
 
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар