Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на ангренажни ремъци и ролки на 4D56

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Смяна на ангренажни ремъци и ролки на 4D56

    За информация относно отвъртането на Болта на Коляновия Вал,ви информирам че аз го отвъртях със въздушен Гайковер/пистолет/ при един познат който има Гумаджийница.Стана тачно за 2 минути
    Относно Балансиращите валове какво ще ме посъветвате???Вчера като свалих капака единия ат балансиращите валове и по точно този които е под колелото на ГНП изхвърля масло.Чета тук че някой ги изолират други ги оставят да функционират!!Та очаквам съвети от тези които са имали същия проблем!!!!
    Благодаря предварително
    П.С И на двата балансиращи вала има белези !Трябва ли да се зацепват в точно определена позиция???
    Последно редактирано от joro-g; 22-10-08, 08:22.

    Коментар


    • #17
      До: Смяна на ангренажни ремъци и ролки на 4D56

      Първоначално публикуван от joro-g Преглед на мнение
      Вчера като свалих капака единия ат балансиращите валове и по точно този които е под колелото на ГНП изхвърля масло.Чета тук че някой ги изолират други ги оставят да функционират!!Та очаквам съвети от тези които са имали същия проблем!!!!
      Смени семеринга и си ги остави в действие. Това е моят съвет. Дори и да не им сложиш ремъка от мястото с неплътност ще продължи да изхвърля масло. Трябва запушване на каналите за мазане за да ги изолираш тотално.

      Първоначално публикуван от joro-g Преглед на мнение
      И на двата балансиращи вала има белези !Трябва ли да се зацепват в точно определена позиция???
      Абсолютно!

      Коментар


      • #18
        До: Смяна на ангренажни ремъци и ролки на 4D56

        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
        Смени семеринга и си ги остави в действие. Това е моят съвет. Дори и да не им сложиш ремъка от мястото с неплътност ще продължи да изхвърля масло. Трябва запушване на каналите за мазане за да ги изолираш тотално.


        Абсолютно!
        ОкБлагодаря за съветаОдеве преглеждах и за луфтове Този от който изхвърля масло има малко аксиален луфтА другия доло няма изобщо Това проблем ли е ???И ако е как да го отстраня??Понеже до сега не сам разглобявал такова нещо

        Коментар


        • #19
          До: Смяна на ангренажни ремъци и ролки на 4D56

          Долната шайба не е свързана директно с балансиращия вал, а със зъбно колело, което чрез още едно обръща посоката на въртене на вала. Валовете се въртят в срещуположни посоки и с двойно оборотите на кол. вал.
          Не намирам данни за аксиалния луфт, а само за радиалните

          Коментар


          • #20
            До: Смяна на ангренажни ремъци и ролки на 4D56

            Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
            Долната шайба не е свързана директно с балансиращия вал, а със зъбно колело, което чрез още едно обръща посоката на въртене на вала. Валовете се въртят в срещуположни посоки и с двойно оборотите на кол. вал.
            Не намирам данни за аксиалния луфт, а само за радиалните
            ОкБлагодаря за информацията.За сега ще сменя само семеринга и ремъците и обтягащите ролкиЗацепването на балансиращите валове ще го направя както е дадено в сервизното упътване което го свалих тук от форума

            Коментар


            • #21
              До: Смяна на ангренажни ремъци и ролки на 4D56

              клиентска цена около 75 лв.Колеги, къде са тия цени ще трябва да пътувам доста и съм решил да сменя двата ремъка и ролките.Днес като питах за същите за Континентал ми обявиха цена 370 лв за комплекта,това нормално ли е или съм объркал планетата ?Става въпрос за 2,5 TDI 96г.

              Коментар


              • #22
                До: Смяна на ангренажни ремъци и ролки на 4D56

                Първоначално публикуван от emo.666 Преглед на мнение
                клиентска цена около 75 лв.Колеги, къде са тия цени ще трябва да пътувам доста и съм решил да сменя двата ремъка и ролките.Днес като питах за същите за Континентал ми обявиха цена 370 лв за комплекта,това нормално ли е или съм объркал планетата ?Става въпрос за 2,5 TDI 96г.
                Колега или не си разбрал, или се опитват да те работят.
                Аз сменях преди около месец и цената на ремъците беше около 80лв.
                NISSAN PATROL GR

                OFFROAD CLUB 4x4 VRATZA

                Коментар


                • #23
                  До: Смяна на ангренажни ремъци и ролки на 4D56

                  Първоначално публикуван от karo_1 Преглед на мнение
                  Колега или не си разбрал, или се опитват да те работят.
                  Аз сменях преди около месец и цената на ремъците беше около 80лв.
                  Ако найстина е така, за какво работене говорим тия направо ме изнасилват ,моля даите адрес и по добре телефон.Благодаря

                  Коментар


                  • #24
                    До: Смяна на ангренажни ремъци и ролки на 4D56

                    колеги,нещата са сложновати.
                    Патил съм здраво от некачествени части!
                    Да... на всеки му се ще да вземе нещо по-тънкана,но..
                    обикновено евтиното излиза МНОГО по-скъпо!Друг е въпроса-като взимаш нещо скъпо колко е читаво?

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X