Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

    Първоначално публикуван от Lesov Преглед на мнение
    Колега, това не е ли множко ... мен леко ме стряскат такива цифри !
    Много е.

    Ремък ангренаген-190лв.
    Водна помпа(тя е ролка)-150лв.
    Оптяжна ролка-40лв.
    Оптяжна ролка-55лв.
    Цените са от Ратола с ДДС.
    ТЕЛ:0886301378

    Коментар


    • #32
      От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

      Първоначално публикуван от kralev.bg Преглед на мнение
      Много е.

      Ремък ангренаген-190лв.
      Водна помпа(тя е ролка)-150лв.
      Оптяжна ролка-40лв.
      Оптяжна ролка-55лв.
      Цените са от Ратола с ДДС.
      Кажи и за съединителя сега
      До тук са 435 лв. + труд + съединител със смяна...
      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

      Коментар


      • #33
        От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

        Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
        Кажи и за съединителя сега
        До тук са 435 лв. + труд + съединител със смяна...
        Ще отговоря вместо колегата.
        Смяна на съединител,пълен комплект на фирмата EXEDY+ труд.
        Общо 700лв.

        Коментар


        • #34
          От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

          Първоначално публикуван от Lacho Botev Преглед на мнение
          Ще отговоря вместо колегата.
          Смяна на съединител,пълен комплект на фирмата EXEDY+ труд.
          Общо 700лв.
          В случая говорим за цените на "оригинални" резервни части от настоящ или бивш "официален представител" на марката, мотнтирани в "официален" сервиз - такъв е примера, който беше даден горе със стойност 2к лева и от който Лесов се притесни. А аз се опитвам да кажа, че дори без компромис с качеството тая цифра може да е почти наполовина.
          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

          Коментар


          • #35
            От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

            Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
            Кажи и за съединителя сега
            До тук са 435 лв. + труд + съединител със смяна...
            Незнам.Аз съм с автомат.Друго не съм сменял,но мисля,че още 1600 са прекалено за съединител+смяна.
            ТЕЛ:0886301378

            Коментар


            • #36
              От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

              [QUOTE=killyou;1538874]За мотора знам, че е пушка, но избягвай ГДИ-тата, може да се газифицира(докато ГДИ-то не може, е може но трядва да забравиш за бензин или инвестираш във газова на течна фаза струваща около 4-5к за тоя мотор).

              Колега какво значи това "ГДИ" ???
              Само в 3.5л. мотор ли го има или и в 3.0л.??
              Станимир Дочев - тел.0888 939 434; 0897 800 790.
              Jeep Grand Cherokee * WJ * 4.7 V8 * Quadra Drive * LPG LR

              Ако можеш - дай, ако неможеш - признай!

              Коментар


              • #37
                От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

                GDI - Gazoline Direct Injection - демек нещо като бензинов комън рейл. При Паджерото го има само на 3.5 и то за кратко време.
                Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X