Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

    Първоначално публикуван от Сашко Преглед на мнение
    Кеф цена нЕма, нали знаеш. Единственото лошо при тоя мотор е данъка( от 25лв за 2.5 до над 200лв за 3.5) и застраховката разбира се. Можеш да помислиш евентуално дали ще е финансово оправдано да смениш мотора в 2.5-цата. Аз отдавна се замислям за един М60Б30 V8 на БМВ за в моето, но все още не съм се захванал с идеята сериозно.
    Интересен съвет даваш! Ако целта е да се спестят пари, сметката ще излезе крива много крива

    Коментар


    • #17
      От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

      Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
      Интересен съвет даваш! Ако целта е да се спестят пари, сметката ще излезе крива много крива
      Да, и си прав и не си. Ако имаш силен ресурс от техническа база и умения може и да излезе сметката, примерно взима едно ударено 3.5 с десен волан на тънки пари и го ползва за донор, ако успее сам да се справи с играта може и да спести некой леФ
      Y61

      Коментар


      • #18
        От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

        За 2.5 незнам но аз минах от 2.8 на 3.5 автомат и разликата е огромна.Според мен плюсовете са разхода/газов инжекцион/вървенето, и звукът които вади мотора.Смяната на маслото и филтъра на 3.5 е доста по евтина,останало е до късмет зависи от състоянието на МПС-то.

        Коментар


        • #19
          От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

          Първоначално публикуван от lubomv Преглед на мнение
          Извинявам се че измествам темата на Лесов, но искам да попитам вярно ли е че 2,5 ТДИ дълго база трябва да се кара препорачително не повече от 100 км в час и защо не може повече. Питам защото бях чел някъде из форума нещо подобно /не повече от 100 км/, а моито го имам от 3 месеца и съм много доволен, но като гледам гладкия път ми се иска да го настъпя.
          Значи,между цилиндрите (когато е свалена главата се виждат) има едни тесни канали,по които циркулира охладителната течност. Точно на тези места ,при голяма скорост (високи обороти ) се получава едно локално прегряване и гарнитурата на главата е фира.
          После или изгорели газове в охладителната система,или вода в цилиндрите-както дойде.

          Коментар


          • #20
            От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

            Искаш да кажеш да не го ръчкам много ли

            Коментар


            • #21
              От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

              Първоначално публикуван от lubomv Преглед на мнение
              Искаш да кажеш да не го ръчкам много ли
              Ами от ръчкане това ,което съм написал може да се случи.В смисъл дълго време на високи обороти води до това локално прегряване.

              Коментар


              • #22
                От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

                Първоначално публикуван от Златков Преглед на мнение
                Ами от ръчкане това ,което съм написал може да се случи.В смисъл дълго време на високи обороти води до това локално прегряване.
                Мерси. Е но няма вече да го карам с 90 а малко повече

                Коментар


                • #23
                  От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

                  Първоначално публикуван от Сашко Преглед на мнение
                  Да, и си прав и не си. Ако имаш силен ресурс от техническа база и умения може и да излезе сметката, примерно взима едно ударено 3.5 с десен волан на тънки пари и го ползва за донор, ако успее сам да се справи с играта може и да спести некой леФ
                  Ми то от 2,5-цата ще остане само купето и шасито. Всичко останало трябва да се смени!
                  Не че не може, ма си е бая играчка!
                  Въпросът е така ще си останеш ли на 25-те лева данък?

                  Коментар


                  • #24
                    От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

                    Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
                    Въпросът е така ще си останеш ли на 25-те лева данък?
                    Би трябвало

                    Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
                    Ми то от 2,5-цата ще остане само купето и шасито.
                    Y61

                    Коментар


                    • #25
                      От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

                      По документи може да си остане 2.5, ама недай си боже стане птп или нещо друго ще те сдерат.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

                        Първоначално публикуван от teopajero Преглед на мнение
                        Лесов, ами ако и 3.5 ти се види слабо след 1 година,какво следва?
                        ... може и да ти се изтупам на гости да се пазарим ... знам ли ?
                        www.4x4Trips.bg

                        Коментар


                        • #27
                          От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

                          Първоначално публикуван от Сашко Преглед на мнение
                          Кеф цена нЕма, нали знаеш. Единственото лошо при тоя мотор е данъка( от 25лв за 2.5 до над 200лв за 3.5) и застраховката разбира се. Можеш да помислиш евентуално дали ще е финансово оправдано да смениш мотора в 2.5-цата.
                          Мога да допълня , че за София , Оборище данакът е 325 лв.

                          Първоначално публикуван от Lesov Преглед на мнение

                          Вълнува ме:
                          - как е поддръжката на този мотор, силни и слаби страни ?
                          - имали проблеми със съединителя при ръчните или автоматика и кое е за предпочитане ?
                          - виждам, че имат заводско повдигане на купето спрямо шасито с 1-2 инча и се чудя как се отразява на поведението при странични наклони ?
                          - Къса или дълга база ?
                          - разлики през годините - от 94 до 2000 година ?
                          - При предишния вносител на митсубиши смянатата на съединител + всички ролки и ремъци излезе приблизително към 2к .
                          - Проблеми с съединителя само при неправилна употреба .
                          - хмм ....
                          - зависи от прложението
                          - разликите мисля , че са : soch , gdi , doch , mivec .
                          [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

                          Коментар


                          • #28
                            От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

                            Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнение
                            - При предишния вносител на митсубиши смянатата на съединител + всички ролки и ремъци излезе приблизително към 2к .
                            Колега, това не е ли множко ... мен леко ме стряскат такива цифри !
                            www.4x4Trips.bg

                            Коментар


                            • #29
                              От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

                              Първоначално публикуван от Lesov Преглед на мнение
                              Колега, това не е ли множко ... мен леко ме стряскат такива цифри !
                              Ми той само самият съединител струва около 900, като го купуваш от "официален вносител" (и на 2.5 е почти толкова там ). И като сложиш и часовата им ставка за труд, която надхвърля една или няколко надници на друго място - ето ти я сметката.
                              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                              Коментар


                              • #30
                                От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:06062011(005).jpg
Прегледи:3
Размер:80.0 КБ
ID:5283401Натиснете снимката за да я уголемите

Име:06062011(001).jpg
Прегледи:3
Размер:103.9 КБ
ID:5283400Натиснете снимката за да я уголемите

Име:06062011(003).jpg
Прегледи:2
Размер:109.3 КБ
ID:5283399Натиснете снимката за да я уголемите

Име:06062011.jpg
Прегледи:3
Размер:107.1 КБ
ID:5283398
                                Първоначално публикуван от valyon Преглед на мнение
                                Ако колегата Лесов не прояви интерес,Бихте ли казали нешо повече за пажерото + снимки?
                                0878786004Натиснете снимката за да я уголемите

Име:06062011(002).jpg
Прегледи:3
Размер:128.1 КБ
ID:5283402

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X