Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

    Колеги, от известно време започна да ми се струва слабичък мотора на моето 2,5 дизелово паджеро, което карам 99% офроуд. Като поведение на джипка, адски много ми харесва и започнах да се оглеждам за по силна такава машина. Първото което пробвах е 2,8 дизел и определено върви доста повече, след което реших да видя как са бензиновите събратя и пробвах една джипка 3,0 - 150 к.с. и ми се стори, че нямаше голяма разлика въпреки наличието на 10'тина коня в повече. От тези проби стигнах да извода, че ми е нужно нещо още по силно и съм се засилил да си търся читава бензинова джипка с 3,5 v6 208hp, но нямам реални наблюдения за модела и се нуждая от съвета на някой имащ повече опит с тази машина.

    Вълнува ме:
    - как е поддръжката на този мотор, силни и слаби страни ?
    - имали проблеми със съединителя при ръчните или автоматика и кое е за предпочитане ?
    - виждам, че имат заводско повдигане на купето спрямо шасито с 1-2 инча и се чудя как се отразява на поведението при странични наклони ?
    - Къса или дълга база ?
    - разлики през годините - от 94 до 2000 година ?
    Последно редактирано от Lesov; 23-05-11, 12:16.
    www.4x4Trips.bg

  • #2
    От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

    За мотора знам, че е пушка, но избягвай ГДИ-тата, може да се газифицира(докато ГДИ-то не може, е може но трядва да забравиш за бензин или инвестираш във газова на течна фаза струваща около 4-5к за тоя мотор). Окачването е като на 2.8 доколкото знам. За страничния наклон ако те притеснява слагаш фланци да си сигурен или офсетови джанти (незнам дали ще ти свършат работа), и дали да е дълъг или къс ти си решаваш. Аз лично избирам дълъг.
    ПП Относно скоростите, съединител в англия е 233лири без доставка (http://cgi.ebay.co.uk/New-Clutch-Kit...item2557de7b59). Лично бих избрал автомата, но аз карам предимно в града, така че си е за предпочитане.
    Последно редактирано от killyou; 23-05-11, 12:46.

    Коментар


    • #3
      От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

      Първоначално публикуван от killyou Преглед на мнение
      За мотора знам, че е пушка.
      Окачването е като на 2.8.
      За страничния наклон ако те притеснява слагаш фланци.
      Аз лично избирам дълъг.
      Относно скоростите - лично аз бих избрал автомата.
      +1

      Коментар


      • #4
        От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

        Извинявам се че измествам темата на Лесов, но искам да попитам вярно ли е че 2,5 ТДИ дълго база трябва да се кара препорачително не повече от 100 км в час и защо не може повече. Питам защото бях чел някъде из форума нещо подобно /не повече от 100 км/, а моито го имам от 3 месеца и съм много доволен, но като гледам гладкия път ми се иска да го настъпя.

        Коментар


        • #5
          От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

          + 1 за 3.5 V6
          П.П. а аз мойто си го карам и с 170 км.по магистралата ,няма никакъв проблем ....
          MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
          MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

          Коментар


          • #6
            От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

            Първоначално публикуван от lubomv Преглед на мнение
            Извинявам се че измествам темата на Лесов, но искам да попитам вярно ли е че 2,5 ТДИ дълго база трябва да се кара препорачително не повече от 100 км в час и защо не може повече. Питам защото бях чел някъде из форума нещо подобно /не повече от 100 км/, а моито го имам от 3 месеца и съм много доволен, но като гледам гладкия път ми се иска да го настъпя.
            Няма такова нещо!
            Моето е 2,5 дълга база и е с най-бавните дифове. Редовно го карам с повече от 100 км/ч. Стигал съм до 160, но не е препоръчително да се поддържа дълго време такава скорост.
            Истината е в оборотомера - там гледай! Не е добре за този мАтор, да го държиш продължително над 3000-3500 оборота.

            Коментар


            • #7
              От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

              Това за 100км/ч сигурно е било свързано с гумите на някое Паджеро. С Каймани или бутонки наистина не е добре да караш с повече от 100км/ч. Шанса да пропуснеш кюфтетата на вечеря става много голям.
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар


              • #8
                От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

                Лесов, ами ако и 3.5 ти се види слабо след 1 година,какво следва?

                Коментар


                • #9
                  От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

                  Първоначално публикуван от teopajero Преглед на мнение
                  Лесов, ами ако и 3.5 ти се види слабо след 1 година,какво следва?
                  Нека Лесов познае от три опита!
                  Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                  Коментар


                  • #10
                    От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

                    0878786004,званкай бе Лесов,маи имам такова....

                    Коментар


                    • #11
                      От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

                      Първоначално публикуван от teopajero Преглед на мнение
                      Лесов, ами ако и 3.5 ти се види слабо след 1 година,какво следва?
                      ....3.5 MIVEC

                      Коментар


                      • #12
                        От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

                        Първоначално публикуван от mxmanol Преглед на мнение
                        0878786004,званкай бе Лесов,маи имам такова....
                        Ако колегата Лесов не прояви интерес,Бихте ли казали нешо повече за пажерото + снимки?

                        Коментар


                        • #13
                          От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

                          мерси на всички за информацията. ще го сръчкам

                          Коментар


                          • #14
                            От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

                            Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                            Нека Лесов познае от три опита!
                            Тогава ще е разбрал кой е правилния джип и ще си купи...
                            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                            Вальо. О888 557Ч7Ч
                            Silverado 1.3 i

                            Коментар


                            • #15
                              От: Оправдана ли е инвестицията в Паджеро ІІ / 3,5 V6 ?

                              Кеф цена нЕма, нали знаеш. Единственото лошо при тоя мотор е данъка( от 25лв за 2.5 до над 200лв за 3.5) и застраховката разбира се. Можеш да помислиш евентуално дали ще е финансово оправдано да смениш мотора в 2.5-цата. Аз отдавна се замислям за един М60Б30 V8 на БМВ за в моето, но все още не съм се захванал с идеята сериозно.
                              Y61

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X