Обява

Свий
Няма добавени обяви.

какъв препарат за радиаторчето на парното

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: какъв препарат за радиаторчето на парното

    я провери тръбите дали са топли,щот на мен ми звучи като задръстено радиаторче-щом като го натовариш почва да духа по топличко,значи въздуха минава през радиаторчето..
    след като клапата топло/студено е механична-няма проблем,проблемни са електрическите на климатрониците..
    куче или вълк?
    в клетка ,или свободен?
    въпрос на личен избор.
    Вихрен Илиев
    0888249888
    blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
    Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

    Коментар


    • #17
      От: какъв препарат за радиаторчето на парното

      Първоначално публикуван от navar Преглед на мнение
      я провери тръбите дали са топли,щот на мен ми звучи като задръстено радиаторче-щом като го натовариш почва да духа по топличко,значи въздуха минава през радиаторчето..
      след като клапата топло/студено е механична-няма проблем,проблемни са електрическите на климатрониците..
      Днес проверих тръбите...

      Да започна малко по-отдалече. Зад двигателя има две метални тръби (съединения), от блока предполагам (вход и изход). Забравих да кажа, че имам АГУ и съответно топла вода минава и през него.
      От едната метална тръба тръгва гумена тръба влиза в тройник, който разделя топлата вода за изпарителя(вход) и за казанчето на парното (вход). От изхода на изпарителя и изхода на парното тръбите пак влизат в тройник и от там в другата метална тръба към блока.

      Като застана с лице към коша с мотора, лявата тръба към радиаторчето за парното си мисля че е вход, а дясната изход.

      Резултатите: При достигане на 90 градуса на таблото ( много бързо си ги достигна и ги заковава твърди), пипнах маркучите за парното - видимо леко затоплени. Проверих водните съединения към водния радиатор - студени ( значи термостата работи).

      След известно време (10 мин) левия маркуч ( входа ) за парното започна да пари (много горещ), а десния маркуч си остава топъл!? Ако съдя от коментарите излиза, че имам запушено казанче и правилно съм попаднал в тази тема. Ще пробвам всички методи за прочистване да видим какво ще излезе накрая.

      Между другото перката зад водния радиатор си върти постоянно, а големия кръг не беше отворил след 15 мин. работа. Това всичко ок ли е?

      Поздрави
      Toyota RAV4 III 2.2 D-4D 136 Hp
      Nissan Terrano II R20 2.7 TDi 125 Hp

      Коментар


      • #18
        От: какъв препарат за радиаторчето на парното

        Радиаторчето на парното ти е полузадръстено.
        Промий го в двете посоки и вероятно ще се реши проблема.
        Щом не ти загрява колата,значи големият кръг си отваря когато трябва.
        ТЕЛ:0886301378

        Коментар


        • #19
          От: какъв препарат за радиаторчето на парното

          И аз съм със сходен проблем с парното.Прочистихме цялата система,наляхме нов антифриз и смених термостата.На таблото имам лостче което контролира притока на въздух.Мисля,че се движи както си иска.Възможно ли е всички мъки да идват от клапите и как да се справя с тях.Дефектен термостат?Благодаря!

          Коментар


          • #20
            От: какъв препарат за радиаторчето на парното

            Свали жабката и си заври главата там, след което почни да въртиш "врътката" за топло и студено. Ще видиш какво прави жилото, т.е. какво движи или не движи. Ако и така не се вижда нищо, ще трябва да свалите и секцията за изпарителя за да видите дали няма проблем с клапите. А най добре, ако ти се занимава и има кой да го направи - свалете таблото и разглобете всичко. Все ще се намери проблема, а и при сглобяването ще облепиш дунапрен по клапите, тъй като съм сигурен че оригиналния вече го няма...

            Ама на първо време откачи жабката и връткай топло-студено и виж рамото на клапата на края на жилото дали се движи и колко се движи. Трябва да се движи около 3-4 най много 5 сантиметра. А може и самия "кожух" на жилото да се е откачил. Трябва да е застопорен зада си върши работата...
            Don't hunt IF you can't kill
            първо 0883 после 333 накрая 448

            LZ1BGD

            Коментар


            • #21
              От: какъв препарат за радиаторчето на парното

              Първоначално публикуван от hammer Преглед на мнение
              Свали жабката и си заври главата там, след което почни да въртиш "врътката" за топло и студено. Ще видиш какво прави жилото, т.е. какво движи или не движи. Ако и така не се вижда нищо, ще трябва да свалите и секцията за изпарителя за да видите дали няма проблем с клапите. А най добре, ако ти се занимава и има кой да го направи - свалете таблото и разглобете всичко. Все ще се намери проблема, а и при сглобяването ще облепиш дунапрен по клапите, тъй като съм сигурен че оригиналния вече го няма...

              Ама на първо време откачи жабката и връткай топло-студено и виж рамото на клапата на края на жилото дали се движи и колко се движи. Трябва да се движи около 3-4 най много 5 сантиметра. А може и самия "кожух" на жилото да се е откачил. Трябва да е застопорен зада си върши работата...
              Ще опитам тези дни тази операция и дано се увенчае с успех.Благодаря ти!

              Коментар


              • #22
                От: какъв препарат за радиаторчето на парното

                Вчера,отстраних жабката и няколко кори под нея и видях въпросната клапа.Беше блокирала по средата.Оказа се,че лостчето от купето е заяло и не може да контролира клапата за външен приток и циркулацията в купето.сега съм я оставил отворена за да върти въздуха в купето и парното е мнооого по-добро .има какво да се желае още ,но малко се уморих да се занимавам с един и същ проблем.Стрелката на таблото все още не отчита температурата на водата въпреки новия датчик.Ще се занимавам по нататък със същия проблем.Сега е на ред лагер или неприятното виене в предно ляво колело.

                Коментар


                • #23
                  От: какъв препарат за радиаторчето на парното

                  Ама тая клапа почти няма общо с топлото (тая над моторчето). Само ще почнат да ти се потят яко "джамовете". Клапите които те интересуват се намират точно зад копчетата на климатика и степените на парното и двете врътки за парното. Виж те дали движат. Няма нужда да сваляш жабката - само я откачаш от двете палчета и тя пада надолу. После клапите се виждат.
                  Don't hunt IF you can't kill
                  първо 0883 после 333 накрая 448

                  LZ1BGD

                  Коментар


                  • #24
                    От: какъв препарат за радиаторчето на парното

                    По нагоре си писал че си с АГУ и си с тройници...махни ги и пусни водата/антифриза/последователно да минава–влиза в АГУ излиза и влиза в парното.В момента водата прави по-голяма цирколация през АГУто и по-малка през радиаторчето,тя търси най прекия път както тока.

                    Коментар


                    • #25
                      От: какъв препарат за радиаторчето на парното

                      Първоначално публикуван от boyko Преглед на мнение
                      По нагоре си писал че си с АГУ и си с тройници...махни ги и пусни водата/антифриза/последователно да минава–влиза в АГУ излиза и влиза в парното.В момента водата прави по-голяма цирколация през АГУто и по-малка през радиаторчето,тя търси най прекия път както тока.
                      По-тъпо нещо не бях чувал....
                      Дано никой не взима това насериозно, че ще има още теми "духа студено"...
                      Don't hunt IF you can't kill
                      първо 0883 после 333 накрая 448

                      LZ1BGD

                      Коментар


                      • #26
                        От: какъв препарат за радиаторчето на парното

                        Първоначално публикуван от Borizanov Преглед на мнение
                        По-тъпо нещо не бях чувал....
                        Дано никой не взима това насериозно, че ще има още теми "духа студено"...
                        Принципно има логика, когато диаметрите на тройника и маркучите са с различен диаметър -> охладителната течност да си търси по-голямото проходно сечение, където съпротивлението е доста по-малко.
                        Не бива обаче да се пренебрегва и евентуалният затлачен радиатор на отоплението, който също би създавал излишно съпротивление и течността да "бяга" от него - независимо от кви-и-да е диаметри и сечения.
                        PAJERO I, 2.5 TDI, 90г., къса база, "палатка"
                        Mercedes-Benz E250 Diesel, 95г., комби, автоматик

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X