колеги имам Л200 1995г. по принцип не вдига високи градуси дори и на извън градско като карам нормално до 100-110 от там нагоре се вдига малко стрелката и тогава чак имам хубаво парно иначе ако карам до 100 не духа така добре не ти е студено но не ти е и топло а съм питал и други и със паджеро и с Л200 и на другите така загрява но имат невероятно парно. Та първо искам да си промия радиаторчето какво да му сипя ако има некви наслагвания да се премахнат. Термостата мисля че ми работи добре и другото което е когато ми е спряна перката отвън съвсем лекичко си влиза въздух на самотек да не би да го меши с топлия и за това така да се получава. Че идва вече студа и трябва да е топло.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
какъв препарат за радиаторчето на парното
Свий
X
-
От: какъв препарат за радиаторчето на парното
Радиатора на парното можеш да промиеш с препарат, който се продава в повечето бензиностанции.Казва се Radiator Cleaner и е в синьо шишенце, поне аз такова съм наливал.Не можеш да си представиш какви неща излизат след промивката.Колкото по другия въпрос да се изкажат по-компетентните.
-
От: какъв препарат за радиаторчето на парното
Здравей,
Не знам как е точно на конкретният модел. Вариантите обаче не са много. Според мен е добре просто да си промиеш радиаторчето с чиста вода. Намираш си една чешма с добро налягане и един мъркуч. Откачаш тръбите на радиаторчето (става въпрос за двигателният отсек) и хакваш мъркуча в една от двете. Чакаш докато потече чиста вода и после смнеяш тръбите. Пак чакаш да потече чиста вода и пак сменяш ... и така докато прецениш, че е готово.
ВАЖНО !!!
Когато откачаш тръбите на парното ги вдигай възможно най - бързо високо, за да не ти изтече антфриза.
След като промиеш е хубаво да махнеш водата (колкото може) от радиаторчето. Става и с един ЧИСТ (антифриза е отровен) мъркуч да надуеш с уста.
След промивката си загубил антифриза в радиаторчето. Трябва да долееш и да обезвъздушиш (това мисля става само).
Гледай да няма кучета и котки покрай теб, защото обичат антифриз. Обаче не успяват да му се радват много
Ако потърсиш с търсачката няма начин да не намериш нещо писано по въпроса. Може да нмериш и други идеи.
Това за влизащият на самотек въздух зависи от клапата за въздух. Повечето японски имат такава и тя определя дали да върти въздуха в купето или да взема от вън. Ако е нагласена "от вън" тогава има поток и без да ти работи перката.
Коментар
-
От: какъв препарат за радиаторчето на парното
денс правих едни опити и май се оказва че термостата ми е постоянно отворен защото като запаля и след малко и големия и малкия кръг започват да се стоплят едновременно а според мен трябва първо този който е на радиаторчето на парното и след като си вдигне градуси да отваря и на големия радиатор според мен е така ако не е нека някой ме поправи и да каже как точно е. Така следователно постояно ми охлажда цялата система и не може да стопли добре поне според мен е така.
Коментар
-
От: какъв препарат за радиаторчето на парното
Ако започва да стопля големият радиатор преди стрелката за температурата да е достигнала нормалното си работно положение наистина термостата е заминал. Ако е постоянно отворен то тогава няма да може да си достигне и оптималната температура. Поне при моето терано беше така. Стрелката се дига малко над началото и си стои така независимо колко я карам. Сега прочетох пак първият ти пост и видях, че симптомите наистина са такива.
Сменяй термостата. Така и така ще отваряш препоръчвам да промиеш добре цялата система (не само малкото радиаторче). Ако не си сменял скоро антифриз по - добре смени и него.
В профила ти не пише от къде си, но ако си от София при дядо Владо ще свършриш работа и ще е забавно щото ще си лафите. Аз тази процедура там я направих. Само му се обади да се разберете предварително.
Коментар
-
От: какъв препарат за радиаторчето на парното
Вече си поръчах термостата и утре ще го сменям надявам се да се оправи вече ще си направя и едно почистване на системата за всеки случай след това ще пиша дали се е оправила джипарката и благодаря на колегите които дадоха мнение.
Коментар
-
От: какъв препарат за радиаторчето на парното
Какво прави едно желязо за 10 лв. (чудеса ) и аз моя веднага го смених като го взех ,и аз нямах парно ... ако питаш някой стар шофьор щеше да каже (махай го и карай с картон отпред
)а това е една много важна част от един двигател ...
MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти
Коментар
-
От: какъв препарат за радиаторчето на парното
Първоначално публикуван от hammer Преглед на мнениеА преди стрелката на средата ли стоеше или ту се вдигне, ту падне?
Интересно е че през цялото време се духа нещо като хладен въздух (не студен, леко затоплен), а ако вляза в голяма кал и натоваря здраво двигателя започва да се усеща топлото.
Та, въпроса ми е - радиаторчето ли е виновно и ако е то, продухването както е описал колегата ще ми стопли ли задника...
ПоздравиToyota RAV4 III 2.2 D-4D 136 Hp
Nissan Terrano II R20 2.7 TDi 125 Hp
Коментар
-
От: какъв препарат за радиаторчето на парното
парно или климатроник?? не се гледа клапата за външен въздух,а тази за топло студено,няма значение дали вкарва въздух отвън,или върти този в купето..ако двата маркуча са топли-клапата е заяла,ако единия е горещ другия хладен-казанчето е задръстено..кажи какви са всички симптоми ,за да ти кажа как да решиш проблема..а иначе ,аз промивам казанчетата с оцет-откачаш двата маркуча на казанчето,с един друг маркуч издухваш антифриза от него,наливаш в единия маркуч оцет докато текне и от другия,запушваш единия и доливаш докато почне да прелива..оставяш за час два..после или промиваш с маркуч с вода,или издухваш с уста,наливаш воода,издухваш,наливаш и така няколко пъти..трябва като надуваш с уста въздуха или водата свободно да преминават през казанчето..
има и вариант в който радиаторчето ти е задръстено с мизерия отвън на питата...куче или вълк?
в клетка ,или свободен?
въпрос на личен избор.
Вихрен Илиев
0888249888
blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]
Коментар
-
От: какъв препарат за радиаторчето на парното
Колегата NAVAR е много прав, като и аз ще допълня едно две неща.
И мойто паджеро беше горе-долу така - само като се понапъне идва по-хубаво парно. Свалих маркучите като мислех, че е задръстено а се оказа, че входната тръбичка на радиаторчето е сплескана странично.... Поизправих я и продухах с вода под налягане. Не ми направи впечатлеие излизащата вода да е нещо мръсна... След тази операция парното е на "6" дет' се вика - като го пусна да духа на предностъкло чак пари неприятно на лицето. Явно сплеснатото място е затруднявало преминаването и потока се е ориентирал към по-лесния път - през задното парно.....
Относно клапите - откачаш жабката и поглеждаш към средата на конзолата и въртиш "топло-студено". Така ще видиш жилото как движи рамото на клапата. може да се е откачило самото жило и да не мърда клапите. Впрочем на Паджеро 2 има две клапи - едната е откъм двигателя и пуска направо студен въздух и трудно се вижда като свалиш изпарителя на климатика. Втората е точно пред радиаторчето и сменя пътя на струята през радиаторчето или направо. Тя се вижда веднага след като свалиш "секцията" с изпарителя на климатика ако има климатик. Тогава се налага и източване на фреона. Ако няма климатик направо се сваля. Точно до раддиаторчето, от към двигателя има един вертикален процеп около 1,5 до 2 см и се стеснява навътре. Той води въздуха до втората клапа която ако е отворена въздуха влиза направо студен.
Леле какъв роман стана... абе тва са общо взето причините за без парно.Don't hunt IF you can't kill
първо 0883 после 333 накрая 448
LZ1BGD
Коментар
-
От: какъв препарат за радиаторчето на парното
Първоначално публикуван от navar Преглед на мнениепарно или климатроник?? не се гледа клапата за външен въздух,а тази за топло студено,няма значение дали вкарва въздух отвън,или върти този в купето..ако двата маркуча са топли-клапата е заяла,ако единия е горещ другия хладен-казанчето е задръстено..кажи какви са всички симптоми ,за да ти кажа как да решиш проблема..а иначе ,аз промивам казанчетата с оцет-откачаш двата маркуча на казанчето,с един друг маркуч издухваш антифриза от него,наливаш в единия маркуч оцет докато текне и от другия,запушваш единия и доливаш докато почне да прелива..оставяш за час два..после или промиваш с маркуч с вода,или издухваш с уста,наливаш воода,издухваш,наливаш и така няколко пъти..трябва като надуваш с уста въздуха или водата свободно да преминават през казанчето..
има и вариант в който радиаторчето ти е задръстено с мизерия отвън на питата...
Зад жабката намерих клапата за външен поток на въздуха - затворена е!
Под волана и надясно намерих третата клапа, която разпределя въздуха към стъклото, централната конзола и в краката.
Утре ще проверя дали и двете тръби са еднакво горещи и ще пиша! Мерси за съвета с оцета
ПоздравиToyota RAV4 III 2.2 D-4D 136 Hp
Nissan Terrano II R20 2.7 TDi 125 Hp
Коментар
-
От: какъв препарат за радиаторчето на парното
Първоначално публикуван от hammer Преглед на мнениеКолегата NAVAR е много прав, като и аз ще допълня едно две неща.
И мойто паджеро беше горе-долу така - само като се понапъне идва по-хубаво парно. Свалих маркучите като мислех, че е задръстено а се оказа, че входната тръбичка на радиаторчето е сплескана странично.... Поизправих я и продухах с вода под налягане. Не ми направи впечатлеие излизащата вода да е нещо мръсна... След тази операция парното е на "6" дет' се вика - като го пусна да духа на предностъкло чак пари неприятно на лицето. Явно сплеснатото място е затруднявало преминаването и потока се е ориентирал към по-лесния път - през задното парно.....
Относно клапите - откачаш жабката и поглеждаш към средата на конзолата и въртиш "топло-студено". Така ще видиш жилото как движи рамото на клапата. може да се е откачило самото жило и да не мърда клапите. Впрочем на Паджеро 2 има две клапи - едната е откъм двигателя и пуска направо студен въздух и трудно се вижда като свалиш изпарителя на климатика. Втората е точно пред радиаторчето и сменя пътя на струята през радиаторчето или направо. Тя се вижда веднага след като свалиш "секцията" с изпарителя на климатика ако има климатик. Тогава се налага и източване на фреона. Ако няма климатик направо се сваля. Точно до раддиаторчето, от към двигателя има един вертикален процеп около 1,5 до 2 см и се стеснява навътре. Той води въздуха до втората клапа която ако е отворена въздуха влиза направо студен.
Леле какъв роман стана... абе тва са общо взето причините за без парно.
Ето това не го разбрах много добре: "Впрочем на Паджеро 2 има две клапи - едната е откъм двигателя и пуска направо студен въздух и трудно се вижда като свалиш изпарителя на климатика. Втората е точно пред радиаторчето и сменя пътя на струята през радиаторчето или направо."
Как точно да открия тези две клапи? Климатик нямам или е демонтиран преди време- радиатора отпред с перката го няма, компресор имам, копче A/C имам, изпарител незнам.
ПоздравиToyota RAV4 III 2.2 D-4D 136 Hp
Nissan Terrano II R20 2.7 TDi 125 Hp
Коментар
-
От: какъв препарат за радиаторчето на парното
Като махнеш жабката се вижда жилото как движи рамото нали... Загледай се още по-навъре - движи се се и още едно рамо. То е на тази клапа дето ти казвам. Тя пуска въздух направо т.е без да минава през радиаторчето.... демек студен.
Ако имаш изпарител за климатика, в коша при двигателя, точно пред краката на пасажера влизат две алуминиеви тръби с холендри (под втория акумулатор ако имаш такъв). Самия изпарител се намира в секцията на въздуховода след моторчето. Зада се свали трябва да се развият холендрите на самия изпарител = изпускане на фреона. Като свалиш въпросната секция ще видиш питата на радиаторчето и клапата "топло - студено". До радиаторчето по посока коша за двигателя има вертикален отвор широк около 1-2 см. Той води до въпросната клапа, която не се вижда оттам, тъй като процепа е тесен. Вероятно замисъла му е да пуска изсушен от климатика въздух на предното стъкло зада не се поти. Ако тая клапа при теб е останала незатворена поради откачане на жилото и нещо друго = въздуха ще е смесен студен и горещ.Don't hunt IF you can't kill
първо 0883 после 333 накрая 448
LZ1BGD
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар