Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане за спортен филтър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Питане за спортен филтър

    Зависи какво искаш да направиш и колко място има.
    Някои ползват оригиналната трьба кьм дросела и преди МАФа слагат просто по-голяма кутия на мястото на оригиналната с по-голям филтьр в нея.
    Виждал сьм Тетка и от там трьба кьм отделна кутия с филтьр - може да не е най-технически издьржания вариант,но пьк имаш резервен филтьр ако/като позацапа оригинала.
    На осмак кьдето филтрите висят до дросела се монтира по-висока и малко по-широка кутия и се слагат по-големи филтри.

    Като цяло идеята е да му дадеш да диша с вьзможно най-малко вложени средства.АМГ кутия и трьба кьм дросела струва майка си и баща си и е сьвсем малко по-голяма,филтьра и той.
    За 20 кинта купувам кутия от дизел,разритвам оригиналната и на нейно място слагам просто дизеловата и не забравям като си купувам филтьр да си купя за 300Д,а не за 320 бензин.Има и специални разработки на тунинг фирми,но за една пласмаса да давам 25% от цената на колата няма да стане па ако ще да вдига и 10 коня.

    Повечето от тия ги имам на снимки,но нямам нито една на Мицу и да не отнасям темата ще си затрая.Имаше една друга тема за спортни филтри,но не я намерих та за това писаното е тук.


    И като цяло спортния филтьр както му викаме може да играе някаква роля на турбо мотори или компресори,но на обикновенна машина карана с нормално налягане и нормално пьлнене на нормални обороти може единствено да ни играе сечено.Хубавото е,че не ти се налага да носиш 15 филтьра на дьлго пьтуване,а само кит за почистване и си ОК,но на нормална кола това поне не го слагам.На 300 коня я вдигне 2 я не,като го купя за 50 долара и му купя почистващ кит за още 20 и се равнява на 7 филтьра по 15 000 километра грубо и излизам на фитка след 100 000 километра,егати далаверата.

    За морето са добри,но това е друга тема - там моторното се чисти с пароструйка и за филтьр мога да имам една мрежичка само както е на доста малки мотори,големите са с К&Н,но зад тях има турбина колкото кофа,1000-1400 коня 8-12 цилиндьра дизели и никакьв прахоляк.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #47
      От: Питане за спортен филтър

      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
      Зависи какво искаш да направиш и колко място има.
      ...
      Виждал сьм Тетка и от там трьба кьм отделна кутия с филтьр - може да не е най-технически издьржания вариант,но пьк имаш резервен филтьр ако/като позацапа оригинала...
      Сътворих я тая чудесия, че ми беше много любопитно да видя ще има ли някакъв ефект.
      Втора, оригинална, кутия и разклонение на маркуча. Само още не съм изкарал читав въздухозаборник, но и това ще стане. След кратък тест-драйв: ефект има, макар и не много голям, но точно на мястото, на което ми трябваше, а именно в ниските обороти (1300-1600) на трета скорост, на стръмен баир. Може и да не е само там, но мен това ме интересуваше и това тествах - един стръмен завой близо до нас, от който често се налагаше да излизам на полусъединител на трета, сега го взимам без зор.
      Негативите: макар и на пръв поглед да има достатъчно място за добавянето на втората кутия, в процеса на работа се оказва, че не е съвсем така и нещата стават "на косъм". Това при условие, че колата е с един акумулатор и няма ABS. При наличие на едно от двете (ABS или втори акумулатор) няма шанс да се вкара втората кутия.
      Снимки ще се опитам да кача утре, че съм малко затруднен откъм техника в момента.
      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X