От: Питане за спортен филтър
Зависи какво искаш да направиш и колко място има.
Някои ползват оригиналната трьба кьм дросела и преди МАФа слагат просто по-голяма кутия на мястото на оригиналната с по-голям филтьр в нея.
Виждал сьм Тетка и от там трьба кьм отделна кутия с филтьр - може да не е най-технически издьржания вариант,но пьк имаш резервен филтьр ако/като позацапа оригинала.
На осмак кьдето филтрите висят до дросела се монтира по-висока и малко по-широка кутия и се слагат по-големи филтри.
Като цяло идеята е да му дадеш да диша с вьзможно най-малко вложени средства.АМГ кутия и трьба кьм дросела струва майка си и баща си и е сьвсем малко по-голяма,филтьра и той.
За 20 кинта купувам кутия от дизел,разритвам оригиналната и на нейно място слагам просто дизеловата и не забравям като си купувам филтьр да си купя за 300Д,а не за 320 бензин.Има и специални разработки на тунинг фирми,но за една пласмаса да давам 25% от цената на колата няма да стане па ако ще да вдига и 10 коня.
Повечето от тия ги имам на снимки,но нямам нито една на Мицу и да не отнасям темата ще си затрая.Имаше една друга тема за спортни филтри,но не я намерих та за това писаното е тук.
И като цяло спортния филтьр както му викаме може да играе някаква роля на турбо мотори или компресори,но на обикновенна машина карана с нормално налягане и нормално пьлнене на нормални обороти може единствено да ни играе сечено.Хубавото е,че не ти се налага да носиш 15 филтьра на дьлго пьтуване,а само кит за почистване и си ОК,но на нормална кола това поне не го слагам.На 300 коня я вдигне 2 я не,като го купя за 50 долара и му купя почистващ кит за още 20 и се равнява на 7 филтьра по 15 000 километра грубо и излизам на фитка след 100 000 километра,егати далаверата.
За морето са добри,но това е друга тема - там моторното се чисти с пароструйка и за филтьр мога да имам една мрежичка само както е на доста малки мотори,големите са с К&Н,но зад тях има турбина колкото кофа,1000-1400 коня 8-12 цилиндьра дизели и никакьв прахоляк.
Зависи какво искаш да направиш и колко място има.
Някои ползват оригиналната трьба кьм дросела и преди МАФа слагат просто по-голяма кутия на мястото на оригиналната с по-голям филтьр в нея.
Виждал сьм Тетка и от там трьба кьм отделна кутия с филтьр - може да не е най-технически издьржания вариант,но пьк имаш резервен филтьр ако/като позацапа оригинала.
На осмак кьдето филтрите висят до дросела се монтира по-висока и малко по-широка кутия и се слагат по-големи филтри.
Като цяло идеята е да му дадеш да диша с вьзможно най-малко вложени средства.АМГ кутия и трьба кьм дросела струва майка си и баща си и е сьвсем малко по-голяма,филтьра и той.
За 20 кинта купувам кутия от дизел,разритвам оригиналната и на нейно място слагам просто дизеловата и не забравям като си купувам филтьр да си купя за 300Д,а не за 320 бензин.Има и специални разработки на тунинг фирми,но за една пласмаса да давам 25% от цената на колата няма да стане па ако ще да вдига и 10 коня.
Повечето от тия ги имам на снимки,но нямам нито една на Мицу и да не отнасям темата ще си затрая.Имаше една друга тема за спортни филтри,но не я намерих та за това писаното е тук.
И като цяло спортния филтьр както му викаме може да играе някаква роля на турбо мотори или компресори,но на обикновенна машина карана с нормално налягане и нормално пьлнене на нормални обороти може единствено да ни играе сечено.Хубавото е,че не ти се налага да носиш 15 филтьра на дьлго пьтуване,а само кит за почистване и си ОК,но на нормална кола това поне не го слагам.На 300 коня я вдигне 2 я не,като го купя за 50 долара и му купя почистващ кит за още 20 и се равнява на 7 филтьра по 15 000 километра грубо и излизам на фитка след 100 000 километра,егати далаверата.
За морето са добри,но това е друга тема - там моторното се чисти с пароструйка и за филтьр мога да имам една мрежичка само както е на доста малки мотори,големите са с К&Н,но зад тях има турбина колкото кофа,1000-1400 коня 8-12 цилиндьра дизели и никакьв прахоляк.
Коментар