Pajero 2 2.5TDI
Здравейте,
за пореден път се отваря тема за течовете от двигателя на Pajero. "Легендарния всъдеход"
ми къса нервите от доста време и битката с маслата се води на рундове. Доста съм объркан какво да мисля, и единствената причина че страшно много го обичам този автомобил, ме кара да му отделям толкова внимание.
За една година по него свърших доста работа, а той вместо да ми се отблагодари, изпуща черни маслени петна за да ми покаже че ще е неговото.
Накратко, от началото на годината пускаше по малко масълце, долу между скоростната кутия и двигателя, - 3-4 см плюнка. Тогава реших че е семеринга на коляновия вал. Помислих че може да е също от скоростите, но маслото беше черно - двигателно. Преди 1 месец теча се усили доста и почна да прави по 2-3 петна по земята всяко с диаметър от 10-15 см. Отивам на майстор да сменяме ремъците и да ревизираме проблема. Човека каза - тече семеринга на разпределителния вал, има надрана шийка. И го е отремонтирал последством наваряване престъргване и шлайфане. Ремонта бе успешен разпределителня вече не пуска, но теча продължава. Разгледах капака на главата - пуска масла. ОК купих гарнитура, херметик. Почистих добре всички масла по нея, намазах двустранно и я поставих. Теча от горе спря, но отдолу пак капе.....
Тези дни се реших да мия двигател с водоструйка. За целта разглобих каквото пречеше вкл. интеркулера, въздушния филтър, някои дребни неща. Покрай това почистих един задръстен клапан на турбината, пълен с нагари. Опаковах клемите за да не влиза вода и почнах. Мотора се изми що годе. Зоната около свещите и дюзите се изми добре, но надолу - не можах да стигна много. Успокоението е че поне от капака до края на главата не тече. Момчето което сменя ремъците ми обясни, че най вероятните течове са или от балансиращите валове или от ГНП.
Тук там прочетох че са възможни течове и от Датчика за масло, масления филтър, капака на картера.
Имам нужда някой да ме насочи в някаква посока на действие, така че да се ликвидира проблема. Зимата наближава, трябва да ремонтирам окачване, а за жалост се лутам в някакви маслени казуси вече месец и наливам време и средства там. Четох и доста страшни диагнози и по едно време почнах да си представям как джипката ми "хвърля котва" на последния си пристан.....
някой някакви идеи?
Здравейте,
за пореден път се отваря тема за течовете от двигателя на Pajero. "Легендарния всъдеход"

За една година по него свърших доста работа, а той вместо да ми се отблагодари, изпуща черни маслени петна за да ми покаже че ще е неговото.

Накратко, от началото на годината пускаше по малко масълце, долу между скоростната кутия и двигателя, - 3-4 см плюнка. Тогава реших че е семеринга на коляновия вал. Помислих че може да е също от скоростите, но маслото беше черно - двигателно. Преди 1 месец теча се усили доста и почна да прави по 2-3 петна по земята всяко с диаметър от 10-15 см. Отивам на майстор да сменяме ремъците и да ревизираме проблема. Човека каза - тече семеринга на разпределителния вал, има надрана шийка. И го е отремонтирал последством наваряване престъргване и шлайфане. Ремонта бе успешен разпределителня вече не пуска, но теча продължава. Разгледах капака на главата - пуска масла. ОК купих гарнитура, херметик. Почистих добре всички масла по нея, намазах двустранно и я поставих. Теча от горе спря, но отдолу пак капе.....
Тези дни се реших да мия двигател с водоструйка. За целта разглобих каквото пречеше вкл. интеркулера, въздушния филтър, някои дребни неща. Покрай това почистих един задръстен клапан на турбината, пълен с нагари. Опаковах клемите за да не влиза вода и почнах. Мотора се изми що годе. Зоната около свещите и дюзите се изми добре, но надолу - не можах да стигна много. Успокоението е че поне от капака до края на главата не тече. Момчето което сменя ремъците ми обясни, че най вероятните течове са или от балансиращите валове или от ГНП.
Тук там прочетох че са възможни течове и от Датчика за масло, масления филтър, капака на картера.
Имам нужда някой да ме насочи в някаква посока на действие, така че да се ликвидира проблема. Зимата наближава, трябва да ремонтирам окачване, а за жалост се лутам в някакви маслени казуси вече месец и наливам време и средства там. Четох и доста страшни диагнози и по едно време почнах да си представям как джипката ми "хвърля котва" на последния си пристан.....
някой някакви идеи?
Коментар