Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Диференциал Паджеро II

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Диференциал Паджеро II

    Какво ти се върти в главата? По-бавни или по-бързи си решил да си подариш за рожденния ден?

    Коментар


    • #17
      От: Диференциал Паджеро II

      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
      Какво ти се върти в главата? По-бавни или по-бързи си решил да си подариш за рожденния ден?
      Ориентирам се колко големи гуми могат да издържат мойте, най-вече предния. В момента съм със 180 милиметров, намерил съм 200 милиметров, който с малко късмет ще влезе на мястото на моя без почти никакво преправяне, освен тампони с изместен център. От трилитрово терано 1-ца, ако е и с правилното предавателно число (4.625), намерил съм и заден със същото (старото терано 2 е с такова предавателно число). После разни 33-ки ми се въртят...

      Абе в много ранна фаза е проекта. Просто търся и сравнявам, че да знам какво може да се очаква.

      Другото - за 200 милиметров има блокажи. За 180 - не. Има патроли с 200 милиметров преден, например - 160 и 260. Разбираш за кво иде реч, предполагам.

      Между другото, 4.875 има и за мойте дифове. И 5 и нещо даже има.

      А най-хубавото на нисанските мостове е че не се трошат, та затова са и евтини.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: Диференциал Паджеро II

        По принцип са еднакви на 3.5 и 2.8.
        но има и изключения.

        Коментар


        • #19
          От: Диференциал Паджеро II

          Първоначално публикуван от koko11 Преглед на мнение
          По принцип са еднакви на 3.5 и 2.8.
          но има и изключения.
          И аз така бях чувал, ама друго си е да ти го кажат в прав текст хора, човъркали се с тия работи.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: Диференциал Паджеро II

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Ориентирам се колко големи гуми могат да издържат мойте...
            Aз пък като чух 4,625 и веднага си помислих, как на 3,5-етака ще му пасне един як цял мост отпред.

            Коментар


            • #21
              От: Диференциал Паджеро II

              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
              Aз пък като чух 4,625 и веднага си помислих, как на 3,5-етака ще му пасне един як цял мост отпред.
              Има китове. И за паджеро, и за терано. В Япония има и терано 3.5, между другото. Явно обаче никъде другаде не е продавано, вероятно е и някаква къса-къса серия. Двигателя е развитие на трилитровия, поне до колкото знам. 350ZX (ако не бъркам модела) е с такъв, ама с турбини и прочие чудеса. Има и някакъв 3.3 литров турбодизел, между другото. Даже в английския eBay наскоро продаваха един, а аз мигах ли мигах като как така тоя двигател е за терано.

              Това европейците сме си стисната работа. От топлийка 100 метра бодлива тел правим.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                От: Диференциал Паджеро II

                Здравейте, искам да продължа темата с диференциалите, но този път за маслото за LSD. В литературата за Паджеро 2, 91 с LSD дават Castrol Hypoy LS, GL5 SAE 90, но има и синтетично Castrol SAF-XJ, GL5 SAE 75W-140, което не е съществувало към момента на производство на тази кола. Въпросът ми е, дали не е по-добре сега да се сложи синтетичното, предвид по-високото качество и разните му добавки. Ако някой има впечатления и мнение моля да ги сподели.

                Коментар


                • #23
                  От: Диференциал Паджеро II

                  Първоначално публикуван от Pajero II Преглед на мнение
                  Здравейте, искам да продължа темата с диференциалите, но този път за маслото за LSD. В литературата за Паджеро 2, 91 с LSD дават Castrol Hypoy LS, GL5 SAE 90, но има и синтетично Castrol SAF-XJ, GL5 SAE 75W-140, което не е съществувало към момента на производство на тази кола. Въпросът ми е, дали не е по-добре сега да се сложи синтетичното, предвид по-високото качество и разните му добавки. Ако някой има впечатления и мнение моля да ги сподели.
                  Аз съм с такова (75W140), но не на Castrol. Слагай, няма да съжаляваш. Хем на дифа ще му е по-добре, хем ако не дай боже влезе водица няма да заприлича чак толкоз на бозица от раз.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Диференциал Паджеро II

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Аз съм с такова (75W140), но не на Castrol. Слагай, няма да съжаляваш. Хем на дифа ще му е по-добре, хем ако не дай боже влезе водица няма да заприлича чак толкоз на бозица от раз.
                    Благодаря за мнението! Днес мисля да я свърша тая работа и да отида в къра да пробвам ЛСД-то, добре ли работи. После ще споделя впечатления.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Диференциал Паджеро II

                      Дай те някакъв генератор за vin че искам да разбера на моето паджеро колко му е предавателно число отзад.
                      [SIGPIC][/SIGPIC]

                      3.0 v6 24

                      Коментар


                      • #26
                        От: Диференциал Паджеро II

                        Първоначално публикуван от Kircho-sopot Преглед на мнение
                        Дай те някакъв генератор за vin че искам да разбера на моето паджеро колко му е предавателно число отзад.
                        вдигни, врътни един оборот на задната (или предната) гума, и гледай колко оборота ще направи кардана. Мойто предавателно число така си го видях. Вариантите предполагам са 2 или 3, тъй че не е трудно да се прецени кой от тях е при теб.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Диференциал Паджеро II

                          Като преключа с другите операции и това ще пробвам,макар че на 3000-то е 4.875
                          [SIGPIC][/SIGPIC]

                          3.0 v6 24

                          Коментар


                          • #28
                            От: Диференциал Паджеро II

                            Първоначално публикуван от Kircho-sopot Преглед на мнение
                            Като преключа с другите операции и това ще пробвам,макар че на 3000-то е 4.875
                            Еми, ако е само един варианта, какво ще му гледаш? Предполагаемо по-бързите са 4.625 и 4.375. Не знам обаче при мицубиши дали е същия ред като при нисан (нисан имат също 4.875). Бележиш с тебешир гумата, която ще въртиш и кардана, който ще гледаш, при това на цели и половинки, например дълга черта за цял оборот и къса за половинка. Не е никак трудно.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X