Обява

Свий
Няма добавени обяви.

W460 от 280GE през 380GE към 560GE :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

    Хора,вие жал нямате ли?

    Коментар


    • #47
      От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

      Преди месец-два се запознах със собственика на една бензиностация на Равно поле....тогава измайтапих, че по-добре напрао М119...и то вързало.

      Скоростите не ви требат обаче...старите от М117, си запазете....колегите със турбо Витарите нали са от Лозен...ше помогнат с един Мегаскуирт

      Коментар


      • #48
        От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

        Andrei за този случей питах на миналата страница ама не се обади тогава И защо само му палите фитилите на човека та сега аз да се мъча да го намъквам



        Гриша, май трябва да го насочиш кой е по правилния джип за него, щото жал както виждаш няма и съм почти сигурен че това няма да е последния донор... А и скоро не си минавал...
        Случайни хора УАЗ не карат

        Коментар


        • #49
          От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

          Говорихме час сигурно...добре си го направил...поне нема да има ядове с кулите на амортисьорите, не се оплаквай

          аз мислех моя да ти карам, да ми подравниш малко двигателя, че е мноо крив.

          Понапред у темата имаше некъв фланец за маслен филтър...па са гледам е с оригиналния...нещо не стана ли???

          Коментар


          • #50
            От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

            Верно си писал на миналата страница.........виновен...виновен...ше си шибна един сам!!!!

            Коментар


            • #51
              От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

              Aбе чак виновен

              Ще си се връзва с неговата си електроника и с тая на газта. Стария беше 116, скоростите са почти еднакви наистина.
              А мегата нещо несме и фенове със собственика.
              А за масления нещо неможа да качи хубаво налягане тоя правения. С неговия си качваше 9атмосфери, нали и закачихме механичен часовник вътре. Накрая си държеше загряла в средни обороти към 6.
              Ама много я изтормози за нема и половин година и сега му малее та се метнаха на тоя 119

              Дай някоя снимка на твоя белким ме олесниш малко че като гледам колко от шасито требва да се реже за тоя не ми харесва, ти с 119 ли си?.
              Случайни хора УАЗ не карат

              Коментар


              • #52
                От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

                Една загадка кьм вас- познайте каква е приликата межди Саубер Ц11 и джипа който ще правите?



                Performance figures Power 730 bhp / 545 KW @ 7000 rpm Torque 820 Nm / 605 ft lbs @ 3500 rpm BHP/Liter147 bhp / literPower to weight0.81 bhp / kgTop Speed 400 km/h / 249 mph

                И скоростите са доста яки и прости за работа,как влизат в джип не знам обаче.
                Последно редактирано от BENZBOSS; 08-10-10, 22:30. Причина: допьлвам си
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #53
                  От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

                  http://www.mbcoupes.com/memberscars/...mala/page1.htm
                  Малко снимки на проект от 117 кьм 119,Но на нормална кола.Дано ти свьрши работа.

                  Мога и още да ти намеря,това влиза и в 201 като турбината влиза или под колата или в багажника ако е голям мерака.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #54
                    От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

                    Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                    Aбе чак виновен

                    Ще си се връзва с неговата си електроника и с тая на газта. Стария беше 116, скоростите са почти еднакви наистина.
                    А мегата нещо не сме и фенове със собственика.
                    А за масления нещо неможа да качи хубаво налягане тоя правения. С неговия си качваше 9атмосфери, нали и закачихме механичен часовник вътре. Накрая си държеше загряла в средни обороти към 6.
                    Ама много я изтормози за нема и половин година и сега му малее та се метнаха на тоя 119

                    Дай някоя снимка на твоя белким ме олесниш малко че като гледам колко от шасито требва да се реже за тоя не ми харесва, ти с 119 ли си?.
                    Аз съм с М117 5.6

                    ...за М119 едно време го прави Зарко от Пловдив, а преди това асеновградските тунинг гурута.

                    проблема са главите...щот са по-широки...и съответно колекторите...това са проблемите от монтажа.

                    Скоростите...вервайте ми старите си пасват...новите не ви требат. Там са едни аварийни режими и т.н. простотии, които не са за оффроуд вобще.

                    С оригиналната електроника...много ме съмнява

                    ...щот съм броил около 8 модула (запалване, 2 АБС-а, Горивен, АСР, автомат, климатик и т.н. и т.н, които бачкат заедно

                    ....дросела е 'бай уйър'...него също на боклука

                    ...запалването е отделен компютър и е хубаво да остане...но бензина на мегаскуирт.
                    Подкарването на оригиналната електроника е леко приказка с неочакван край.

                    П.С. тия 9 атмосфери на маслото, нещо ме съмняват. Обикновенно на 5.5 бара сработва байпаса на маслената помпа...и това е. На празен ход е около 2 бара. Обикновен маслен филтър се пръска на 7 бара...проверено.

                    П.С. ако праиш нещо утре, мое да прескочим до Лозен...аз съм отсреща в Мусачево през лятото.

                    Коментар


                    • #55
                      От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

                      ММММ може да не сьм разбрал,но да си го кажа.Тия скорости електроника нямат,не и на кола 92.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #56
                        От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

                        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                        ММММ може да не сьм разбрал,но да си го кажа.Тия скорости електроника нямат,не и на кола 92.
                        Това е добре...иначе филм. Па и ако двигателя е механичка...горе доло вече е постижимо.

                        Коментар


                        • #57
                          От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

                          Леле, BENZBOSS мерси, в колата е по лесно щото купето с гредирте е с 20см по широко и е право, а това на г-то е освен че е тясно, но и извито баш над моста. Не е за V-образни ама...
                          Това със загадката неискам и да гадая

                          Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
                          Аз съм с М117 5.6
                          ...
                          проблема са главите...щот са по-широки...и съответно колекторите...това са проблемите от монтажа.

                          Скоростите...вервайте ми старите си пасват...новите не ви требат. Там са едни аварийни режими и т.н. простотии, които не са за оффроуд вобще.

                          С оригиналната електроника...много ме съмнява

                          ...щот съм броил около 8 модула (запалване, 2 АБС-а, Горивен, АСР, автомат, климатик и т.н. и т.н, които бачкат заедно

                          ....дросела е 'бай уйър'...него също на боклука

                          ...запалването е отделен компютър и е хубаво да остане...но бензина на мегаскуирт.
                          Подкарването на оригиналната електроника е леко приказка с неочакван край.

                          П.С. тия 9 атмосфери на маслото, нещо ме съмняват. Обикновенно на 5.5 бара сработва байпаса на маслената помпа...и това е. На празен ход е около 2 бара. Обикновен маслен филтър се пръска на 7 бара...проверено.

                          П.С. ако праиш нещо утре, мое да прескочим до Лозен...аз съм отсреща в Мусачево през лятото.
                          Главни проблеми за сега са колектори, алтернатор, хидравлична помпа, картер, лапи, радятор... просто не влизат у това тесно шаси.

                          А и скоростотите са като на 126 само имат 3 вакума и две жици повече, отзад и тампона с лапата е различен де

                          Електрониката ще я връзва друг човек, че ако и това направа ще изперкам тотално.

                          За стария 116 и маслото - с 20w50 беше, отварях картера байпаса си работеше всичко му беше здраво не заяждаше. На празен ход и бяха много ниски оборотите та и под 2 падаше.
                          Що зор виждаше не е пукала филтера.

                          Тука у Лозен съм си тия дни и действам по него (каквото мога).



                          Довечера ще щракна още некоя снимка.
                          Поздрави!
                          Случайни хора УАЗ не карат

                          Коментар


                          • #58
                            От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

                            18-010.pdf

                            ...за маслото...наистина преди 85 година байпаса е била 8 бара...бах маааму. Обикновен ламарнен патронен филтър на 7-8 бара гърми...ма тука си е конзола

                            Коментар


                            • #59
                              От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

                              Загадката е лесна - победител на Лю Ман сериите,пьрво и второ място,скорост 400 км/ч,коне малко над 700 / има серия с над 800 и мотор с над 1000,но писват.........../,Мотора ви е общия,колкото и откачено да изглежда блока на мотора е сьщия какьвто имате в рьцете си.Някои сменят бутала,но това ако скачаш над 600 коня,обикновенно Скандинавци.

                              За модела се предлагат само хартиени филтри за сьжаление.Синтетичните излизат за следващия мотор 113.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • #60
                                От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

                                Льо Ман , тая джипка ни трябва да си ходиме до ранчото и до кокошките, чат пат и до некое състезание в района нищо повече.



                                Нещо като го заглеждах и немога да си обясня това над алтернатора за какво е ходи само един вакум у него, зацепва се центробежно като че ли...
                                Ще кача снимка от аутодадата, мисълта ми е ако може да се махне та на негово място да се сложи хидравличната помпа че пречи там където е. Компресора за климатика също е махнат.

                                Това дето питам съм му написал 1
                                А тази шайба само паразитна за вентилатора ли е 2?

                                Случайни хора УАЗ не карат

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X