Andrei за този случей питах на миналата страница ама не се обади тогава И защо само му палите фитилите на човека та сега аз да се мъча да го намъквам
Гриша, май трябва да го насочиш кой е по правилния джип за него, щото жал както виждаш няма и съм почти сигурен че това няма да е последния донор... А и скоро не си минавал...
Ще си се връзва с неговата си електроника и с тая на газта. Стария беше 116, скоростите са почти еднакви наистина.
А мегата нещо несме и фенове със собственика.
А за масления нещо неможа да качи хубаво налягане тоя правения. С неговия си качваше 9атмосфери, нали и закачихме механичен часовник вътре. Накрая си държеше загряла в средни обороти към 6.
Ама много я изтормози за нема и половин година и сега му малее та се метнаха на тоя 119
Дай някоя снимка на твоя белким ме олесниш малко че като гледам колко от шасито требва да се реже за тоя не ми харесва, ти с 119 ли си?.
Ще си се връзва с неговата си електроника и с тая на газта. Стария беше 116, скоростите са почти еднакви наистина.
А мегата нещо не сме и фенове със собственика.
А за масления нещо неможа да качи хубаво налягане тоя правения. С неговия си качваше 9атмосфери, нали и закачихме механичен часовник вътре. Накрая си държеше загряла в средни обороти към 6.
Ама много я изтормози за нема и половин година и сега му малее та се метнаха на тоя 119
Дай някоя снимка на твоя белким ме олесниш малко че като гледам колко от шасито требва да се реже за тоя не ми харесва, ти с 119 ли си?.
Аз съм с М117 5.6
...за М119 едно време го прави Зарко от Пловдив, а преди това асеновградските тунинг гурута.
проблема са главите...щот са по-широки...и съответно колекторите...това са проблемите от монтажа.
Скоростите...вервайте ми старите си пасват...новите не ви требат. Там са едни аварийни режими и т.н. простотии, които не са за оффроуд вобще.
С оригиналната електроника...много ме съмнява
...щот съм броил около 8 модула (запалване, 2 АБС-а, Горивен, АСР, автомат, климатик и т.н. и т.н, които бачкат заедно
....дросела е 'бай уйър'...него също на боклука
...запалването е отделен компютър и е хубаво да остане...но бензина на мегаскуирт.
Подкарването на оригиналната електроника е леко приказка с неочакван край.
П.С. тия 9 атмосфери на маслото, нещо ме съмняват. Обикновенно на 5.5 бара сработва байпаса на маслената помпа...и това е. На празен ход е около 2 бара. Обикновен маслен филтър се пръска на 7 бара...проверено.
П.С. ако праиш нещо утре, мое да прескочим до Лозен...аз съм отсреща в Мусачево през лятото.
Леле, BENZBOSS мерси, в колата е по лесно щото купето с гредирте е с 20см по широко и е право, а това на г-то е освен че е тясно, но и извито баш над моста. Не е за V-образни ама...
Това със загадката неискам и да гадая
Аз съм с М117 5.6
...
проблема са главите...щот са по-широки...и съответно колекторите...това са проблемите от монтажа.
Скоростите...вервайте ми старите си пасват...новите не ви требат. Там са едни аварийни режими и т.н. простотии, които не са за оффроуд вобще.
С оригиналната електроника...много ме съмнява
...щот съм броил около 8 модула (запалване, 2 АБС-а, Горивен, АСР, автомат, климатик и т.н. и т.н, които бачкат заедно
....дросела е 'бай уйър'...него също на боклука
...запалването е отделен компютър и е хубаво да остане...но бензина на мегаскуирт.
Подкарването на оригиналната електроника е леко приказка с неочакван край.
П.С. тия 9 атмосфери на маслото, нещо ме съмняват. Обикновенно на 5.5 бара сработва байпаса на маслената помпа...и това е. На празен ход е около 2 бара. Обикновен маслен филтър се пръска на 7 бара...проверено.
П.С. ако праиш нещо утре, мое да прескочим до Лозен...аз съм отсреща в Мусачево през лятото.
Главни проблеми за сега са колектори, алтернатор, хидравлична помпа, картер, лапи, радятор... просто не влизат у това тесно шаси.
А и скоростотите са като на 126 само имат 3 вакума и две жици повече, отзад и тампона с лапата е различен де
Електрониката ще я връзва друг човек, че ако и това направа ще изперкам тотално.
За стария 116 и маслото - с 20w50 беше, отварях картера байпаса си работеше всичко му беше здраво не заяждаше. На празен ход и бяха много ниски оборотите та и под 2 падаше.
Що зор виждаше не е пукала филтера.
Тука у Лозен съм си тия дни и действам по него (каквото мога).
...за маслото...наистина преди 85 година байпаса е била 8 бара...бах маааму. Обикновен ламарнен патронен филтър на 7-8 бара гърми...ма тука си е конзола
Загадката е лесна - победител на Лю Ман сериите,пьрво и второ място,скорост 400 км/ч,коне малко над 700 / има серия с над 800 и мотор с над 1000,но писват.........../,Мотора ви е общия,колкото и откачено да изглежда блока на мотора е сьщия какьвто имате в рьцете си.Някои сменят бутала,но това ако скачаш над 600 коня,обикновенно Скандинавци.
За модела се предлагат само хартиени филтри за сьжаление.Синтетичните излизат за следващия мотор 113.
Льо Ман , тая джипка ни трябва да си ходиме до ранчото и до кокошките, чат пат и до некое състезание в района нищо повече.
Нещо като го заглеждах и немога да си обясня това над алтернатора за какво е ходи само един вакум у него, зацепва се центробежно като че ли...
Ще кача снимка от аутодадата, мисълта ми е ако може да се махне та на негово място да се сложи хидравличната помпа че пречи там където е. Компресора за климатика също е махнат.
Това дето питам съм му написал 1
А тази шайба само паразитна за вентилатора ли е 2?
Коментар