Г-то е на приятел,
2.8 двигател, дават му 150тинна коня ама според мене нямаше толкова,купето му тежеше доста иначе по асвалт биваше, 4степенна кутия и т.н, придружаваше ни на няколко разходки ама нямаше сили горкото. И с гуми пак неставаше...
То се видя че със стария двигател няма да стане и само се мъчи, та идеята беше ясна - да върви и да е колкото се може по прост двигателя (без електроники).
Малко снимки от преди да го захванеме:


Старото безсилно вече сърчице

Интересното е че е била работилница и имаше система за въздух (може и каравани да е дърпала), отзад не е имала седалки, салона беше плюшен от W124

Лебедката, на която неможеше да се разчита за съжаление се дефекти даваше

Бронята

От тука нататака започна побългаряването
Двигателя барабар с скоростите лесно излезна, но докато се намери читав нов работехме по окачването и броните.
Задни амортесьори от Скания, предни от Ивеко, преди и е правен лифт от около 6см, като отзад с други пружини отпред с подложки. Имах снимки но не ги намирам по натам ще кача
Донорът, който беше закупен за 5.6 но се оказа 3.8
, от Перник и котка са ми казали да не си зимам ама, човек греши...


Малко разместване

Както казах разглобяването е лесната част





Пак разместване и първи опити да "влезне"



Има надеждица...

Оп, шестака бил дълаг, тоя пак не е къс, шасито се оказа тясно също

Още проблеми, пиньона на моста идва прекалено близо до кожуха, кардана трябва да се преправя също опира в картера на скоростите...

Карданчето от кормилната кутия също нестава директно

Радятора е много широк

Как се завря още не разбрам

За масления фитер трябва да се реже шасито, опитахме алтернативен варянт


Ламаринки около колекторите да не нагрява дирекно на гредите на шасито


Смениихме маслата и филтрите на скоростите и двигателя

Почнахме леко по леко да понакичваме

Следващото е без коментар


Чисто нов!

Тази схема беше само за проба, после изхвърлихме дросела и сложихме метален преходник за карбуратора...
Дойде и новата лебедка,
Благодарности към Явор-Вромос за бързото и точно отношени към нас - както винаги
Почваме и на нея да и търсим място






Докато правиха карданите нагласихме бронята






Интериор


А! Един педал в повече

Гарнетата обаче докато станаха си беше мъка

Първи кръгчета с другия мотор


Онзи ден я карахме на диагностика, на газ е добре (без филтера сместа е бедна) на бензин го храни, смесите пак са добри на аспуха, на по задните цилиндри като че ли не идват добре в определени обороти заради колектора и най- вероятно ще се връща инжекциона.
Също така е и много бавна 60-70км и нагоре е в доста високи обороти, на бавните лази и се истрелва доста стабилно разликата от преди е поне двойна като ускорение, представям си пък и с по големия мотор какво ще е
.
Има да и се правят още неща, като проблемите с алтернатора смяна на салона и виско перката и т.н. но за сега толкова щото немога да работя заради една беля дето си причиних.
Тези дни ще пусна и още снимки ако има интерес!
Приятно гледане
2.8 двигател, дават му 150тинна коня ама според мене нямаше толкова,купето му тежеше доста иначе по асвалт биваше, 4степенна кутия и т.н, придружаваше ни на няколко разходки ама нямаше сили горкото. И с гуми пак неставаше...
То се видя че със стария двигател няма да стане и само се мъчи, та идеята беше ясна - да върви и да е колкото се може по прост двигателя (без електроники).
Малко снимки от преди да го захванеме:
Старото безсилно вече сърчице

Интересното е че е била работилница и имаше система за въздух (може и каравани да е дърпала), отзад не е имала седалки, салона беше плюшен от W124
Лебедката, на която неможеше да се разчита за съжаление се дефекти даваше
Бронята

От тука нататака започна побългаряването

Двигателя барабар с скоростите лесно излезна, но докато се намери читав нов работехме по окачването и броните.
Задни амортесьори от Скания, предни от Ивеко, преди и е правен лифт от около 6см, като отзад с други пружини отпред с подложки. Имах снимки но не ги намирам по натам ще кача

Донорът, който беше закупен за 5.6 но се оказа 3.8

Малко разместване
Както казах разглобяването е лесната част

Пак разместване и първи опити да "влезне"

Има надеждица...
Оп, шестака бил дълаг, тоя пак не е къс, шасито се оказа тясно също

Още проблеми, пиньона на моста идва прекалено близо до кожуха, кардана трябва да се преправя също опира в картера на скоростите...
Карданчето от кормилната кутия също нестава директно
Радятора е много широк
Как се завря още не разбрам
За масления фитер трябва да се реже шасито, опитахме алтернативен варянт
Ламаринки около колекторите да не нагрява дирекно на гредите на шасито
Смениихме маслата и филтрите на скоростите и двигателя
Почнахме леко по леко да понакичваме
Следващото е без коментар
Чисто нов!
Тази схема беше само за проба, после изхвърлихме дросела и сложихме метален преходник за карбуратора...
Дойде и новата лебедка,
Благодарности към Явор-Вромос за бързото и точно отношени към нас - както винаги
Почваме и на нея да и търсим място

Докато правиха карданите нагласихме бронята
Интериор
А! Един педал в повече

Гарнетата обаче докато станаха си беше мъка
Първи кръгчета с другия мотор
Онзи ден я карахме на диагностика, на газ е добре (без филтера сместа е бедна) на бензин го храни, смесите пак са добри на аспуха, на по задните цилиндри като че ли не идват добре в определени обороти заради колектора и най- вероятно ще се връща инжекциона.
Също така е и много бавна 60-70км и нагоре е в доста високи обороти, на бавните лази и се истрелва доста стабилно разликата от преди е поне двойна като ускорение, представям си пък и с по големия мотор какво ще е

Има да и се правят още неща, като проблемите с алтернатора смяна на салона и виско перката и т.н. но за сега толкова щото немога да работя заради една беля дето си причиних.
Тези дни ще пусна и още снимки ако има интерес!
Приятно гледане

Коментар