Обява

Свий
Няма добавени обяви.

W460 от 280GE през 380GE към 560GE :)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • W460 от 280GE през 380GE към 560GE :)

    Г-то е на приятел,
    2.8 двигател, дават му 150тинна коня ама според мене нямаше толкова,купето му тежеше доста иначе по асвалт биваше, 4степенна кутия и т.н, придружаваше ни на няколко разходки ама нямаше сили горкото. И с гуми пак неставаше...

    То се видя че със стария двигател няма да стане и само се мъчи, та идеята беше ясна - да върви и да е колкото се може по прост двигателя (без електроники).



    Малко снимки от преди да го захванеме:





    Старото безсилно вече сърчице



    Интересното е че е била работилница и имаше система за въздух (може и каравани да е дърпала), отзад не е имала седалки, салона беше плюшен от W124



    Лебедката, на която неможеше да се разчита за съжаление се дефекти даваше



    Бронята



    От тука нататака започна побългаряването
    Двигателя барабар с скоростите лесно излезна, но докато се намери читав нов работехме по окачването и броните.
    Задни амортесьори от Скания, предни от Ивеко, преди и е правен лифт от около 6см, като отзад с други пружини отпред с подложки. Имах снимки но не ги намирам по натам ще кача

    Донорът, който беше закупен за 5.6 но се оказа 3.8 , от Перник и котка са ми казали да не си зимам ама, човек греши...





    Малко разместване



    Както казах разглобяването е лесната част











    Пак разместване и първи опити да "влезне"







    Има надеждица...



    Оп, шестака бил дълаг, тоя пак не е къс, шасито се оказа тясно също



    Още проблеми, пиньона на моста идва прекалено близо до кожуха, кардана трябва да се преправя също опира в картера на скоростите...



    Карданчето от кормилната кутия също нестава директно



    Радятора е много широк


    Как се завря още не разбрам


    За масления фитер трябва да се реже шасито, опитахме алтернативен варянт






    Ламаринки около колекторите да не нагрява дирекно на гредите на шасито





    Смениихме маслата и филтрите на скоростите и двигателя



    Почнахме леко по леко да понакичваме




    Следващото е без коментар





    Чисто нов!


    Тази схема беше само за проба, после изхвърлихме дросела и сложихме метален преходник за карбуратора...



    Дойде и новата лебедка,

    Благодарности към Явор-Вромос за бързото и точно отношени към нас - както винаги

    Почваме и на нея да и търсим място













    Докато правиха карданите нагласихме бронята















    Интериор





    А! Един педал в повече


    Гарнетата обаче докато станаха си беше мъка



    Първи кръгчета с другия мотор





    Онзи ден я карахме на диагностика, на газ е добре (без филтера сместа е бедна) на бензин го храни, смесите пак са добри на аспуха, на по задните цилиндри като че ли не идват добре в определени обороти заради колектора и най- вероятно ще се връща инжекциона.

    Също така е и много бавна 60-70км и нагоре е в доста високи обороти, на бавните лази и се истрелва доста стабилно разликата от преди е поне двойна като ускорение, представям си пък и с по големия мотор какво ще е .
    Има да и се правят още неща, като проблемите с алтернатора смяна на салона и виско перката и т.н. но за сега толкова щото немога да работя заради една беля дето си причиних.

    Тези дни ще пусна и още снимки ако има интерес!

    Приятно гледане
    Случайни хора УАЗ не карат

  • #2
    От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

    Браво както винаги перфектно свършена работа.
    Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
    Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

    Коментар


    • #3
      От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

      Браво,най-много ме радва бронята,но и мотора си го бива.

      Коментар


      • #4
        От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

        Браво. Немам думи. Мойто местене е далеч по просто и вече 6 месеца ....
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар


        • #5
          От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

          Разпродавате ли части от сек-а?
          ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

          Коментар


          • #6
            От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

            Да, ето телефона на собственика -0887922424 Тихомир.
            Случайни хора УАЗ не карат

            Коментар


            • #7
              От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

              Е тая тема ще я следя с интерец.

              БЛАГОДАРЯ
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #8
                От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

                Да разбирам ли че има интерес за още снимки?
                Случайни хора УАЗ не карат

                Коментар


                • #9
                  От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

                  С подробни описания на процеса.
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • #10
                    От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

                    Старата лебедка продавате ли я?
                    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                    Вальо. О888 557Ч7Ч
                    Silverado 1.3 i

                    Коментар


                    • #11
                      От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

                      Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                      Старата лебедка продавате ли я?
                      Незнам, питай човека на който е, само ще ти кажа че е с пренавит мотор за 800лв и неще да работи

                      Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                      Да, ето телефона на собственика -0887922424 Тихомир.
                      Случайни хора УАЗ не карат

                      Коментар


                      • #12
                        От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

                        Ето продължение


                        Карбуратора беше свален и сложен инжекциона, имаше експерименти с помпи и филтри за по добра работа но нищо по различно не стана
                        През това време дето се караше имаше следните проблеми - изпадна задно колело (болтовете превъртяха в фланеца, можеби от по големия въртящ момент ), горя бобина, запалване, къса висящия лагер, помпата на предния блокаж беше клеясала и неможеше да се раздвижи, гърмя на безин и на газ, спирачките се отказаха да си вършат работата и т.н
                        Сменихме задните накладки и нещата се поправиха остава и да пробваме да извадиме един клапан, поръчани са и нови кабели за високото на Bosch.
                        Нещо много слегна отпред можеби ще се слагат и други пружини но по натам.
                        Да кача някоя снимка освен

                        На салона - има дефекти но е много по удобен от стария







                        Някакви шукарни подгреватели





                        Задните паснаха много добре





                        Ето малко на двигателното





                        Неговото си сърце









                        Орегинална плочка за този двигател /лично изобщо не ми харесва и мисля че не е много подходяща/ но това направиха майсторите



                        Блокиралата помпа на муфата за блокажа на предния мост



                        Новата /работещата/



                        Модела е друг и няма обезвъздушаване на място, но друго няма



                        Отзад


                        Малко се скосиха повече но нямаше как









                        Задните амортесьори от Скания



                        До руската г-класа набор








                        И няколко снимки на цялата с новите гуми










                        Приятно гледане
                        Случайни хора УАЗ не карат

                        Коментар


                        • #13
                          От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

                          Не разбрах къде двигателя се е смени от 380 към 560??? 2 коли ли сте купили?

                          Коментар


                          • #14
                            От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

                            Иначе 380 е леко безмислен двигател...специалистите казват , че е със твърде сходни характеристики като 280.

                            Коментар


                            • #15
                              От: W460 от 280GE през 380GE към 560GE

                              Не, селедващия ще е толкова (този най вероятно няма да се забави дълго докато се счупи), а сравнение с 280 дето беше на него повярвай разлика има и то стабилна.
                              Случайни хора УАЗ не карат

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X