Обява

Свий
Няма добавени обяви.

MAXIMOG

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
    Доколкото разбирам от американска реклама, това нещо сигурно има 15 градуса допустим крен. Или 10. Какво му е толкова хубавото.
    И тия 1 200 мили са по шосе. Винаги така се обявяват защото няма как да обясниш безпътицата. И за танковете се казва същото.
    Снобария отсекъде. Аман.
    Стефане за първи път кореспондирам с теб директно ма да те питам нещо:
    Защо си толкова негативно настроен срещу всичко което не е СЪВЕТСКО бе Чак прави впечатление.

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от markan Преглед на мнение
      Стефане за първи път кореспондирам с теб директно ма да те питам нещо:
      Защо си толкова негативно настроен срещу всичко което не е СЪВЕТСКО бе Чак прави впечатление.

      Защото само УАЗ-а може да се "ремонтира" с Чук и само с Чук , а в състояние на Ядрена Воина, пак само той може да запали защото всяка електроника ще е дала фира, а УАЗ-а Работи (не че ме инетерсува той дали работи аз като съм Мъртав?), ама някой хора живеят с идеята че Апокалипсиса ще стане Утре, е най-късно в други ден (дано да не са прави) и си живеят в Готовност, такива хора дори Електронен Часовник нямат (само механика - Автомат) и за тях ГПС-а е Вредно явление - Защото ще е първото което ще спре при един по-глобален конфликт.

      "Носете си новите дрехи момчета" се пееше в песента - живота е кратък и ви съветвам да си го изживеем доколото можем по-добре, а не все да чакаме най-лошото

      Коментар


      • #18
        ще добавя също че някой хора имат връзка с космоса и явно от там ги командват

        Коментар


        • #19
          Всички истински достойнства на тази машина са тези на Унимога,другото в голяма степен наистина са гъзарий.Но то пък най-лесно и най-много се печели от човешката щуротия,тъй че производителя си е много в час.
          Пътят е целта.

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от xatrak Преглед на мнение
            Всички истински достойнства на тази машина са тези на Унимога,другото в голяма степен наистина са гъзарий.Но то пък най-лесно и най-много се печели от човешката щуротия,тъй че производителя си е много в час.
            Разбира се, че е така, въпреки че и двигателя не е лош. Естествено че не съм се прехласнал по DVD-то. Само че концепцията е да се кара по скоро като джип отколкото като камион - не е бордова машина а пълноразмерно купе. Не че и бордови унимог няма да има почти същите качества, особено ако е с двойна кабина, ама това просто добре е пипнато.
            Technical Rescue Direct - life lies in courage
            http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
              В цялата работа има някаква дразнеща американска гъзария- нещо като ония изцяло никелирани Мак-ове. Дето всички тираджии, които познавам( не само от България) казват, че са най-скапаните камиони в бранша.
              Не знам откъде го взеха тоя клиренс ( по-точно знам- от Унимога), но тия никелирани степенки са на не повече от 30см от земятя. А за страничния наклон съм сигурен, че 15 градуса са му много.
              Главното , което не ми харесва е съотношението цена/възможности поради надутата цена за DVD-та, кафемашини и пр. излишни неща.
              Ако бяхте попрочели щяхте да видите, че всичко лъскаво не е нито никел, нито хром а неръждавейка. Дотук с оприличаването с мак. А страничните степенки може да са тъпотия за градски джип, но това си е с височината на камион и все някак теябва да се качиш вътре. Затова пък степенките могат и да се вдигат? Страничния наклон на око ли го сметнахте? По принцип купетата (кабината и товарното) при камионните конструкции са над рамата, а не както в леките коли рамата да е скрита. Затова общата височина наистина е доста по голяма, но центъра на тежестта не е високо въпреки това.
              А за цената не знам от къде е информацията колко точно е надута защото аз никъде не срещнах продажна цена? Самия донор - унимог е над цената на един хамър (както пише и за максимога), а тя е определена от МБ и явно добре се харчи.
              Ама аз наистина не мога да разбера защо се хващате за двд-тата, степенките, та и навигационните системи ако щете. Това са поръчкови возила и клиента си плаща за това което иска/му трябва. Същността на идеята е ПРОФЕСИОНАЛНО направен експедиционен автомобил на базата на унимог, а на който не му харесва белия цвят.... може да го пребоядиса баси!
              За тези които на които това има харесва - виждали ли сте други подобни (джип на базата на унимог), че на мен ми стана доста интересно?
              Technical Rescue Direct - life lies in courage
              http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

              Коментар


              • #22
                Е къде е паднал центърът на тежестта с покрив - на три метра над земята? Какво значи не е високо?
                Нямам никаква идея защо трябва да става дума за съветски неща когато се обсъжда американска стока. Явно обаче никога не си виждал нищо американско. Потърси някъде, после го сравни с рекламата му.
                Типично за американската реклама е да се съобщава бомбастична пикова стойност за някой параметър и нищо за слабостите. В този случай допустимият крен без друго ще е катастрофално малък. Неръждавейката няма носещи способности. Това ще пречи навсякъде и най-накрая ще се откърти или ще го отрежат сами. Степенките се правят от верижки. Автономност по горивото 2 000 километра без път се постига с многосекционни несвързани резервоари и варели в каросерията. Да не изтече всичкият мазут наведнъж като хване камък с резервоарчето отдолу.
                С две думи - шоустопер и толкова. Гъзария за влачене по изложби. Радост за богати задници, които не знаят за кво става дума.
                А вътре верно са натъпкани глупости. Радар за 5 км. Дъ съ ръзплачиш, ръзиъш ли. Даже моят вижда на 20 километра и има нормална селекция на движещите се цели.
                Поне 1 000 - та мили са написали като хората - магистрала. За това се извинявам.

                Коментар


                • #23
                  Темата изобщо не е свързана с американските стоки и рекламната дейност. Да не говорим, че тази машина е произлязла от МБ и е "тунингована" или както искаш му кажи в ГЕРМАНИЯ. А относно американските стоки - не знам за тебе ама аз като се почне от фанелки и калкулаторчета, мине се през разни инструменти и се стигне до сериозна екипировка за алпинизъм, колкото пъти съм имал нещо с надпис "made in USA" не ме е разочаровало никога. Това не е закон разбира се, имам хубави неща на които пише"made in France", "Suiss made" или "сделано в СССР" (последните са доста малко напоследък). Жалко, че сериозни производители все по рядко остават на родно американско производство, но все още държат най-добрите продукти. А ако още имаш желание да ме убеждаваш в превъзходството на Правец пред IBM за мен ще е истинско удоволствие да си полафим, но най-искрено моля да не е в тази тема.
                  Technical Rescue Direct - life lies in courage
                  http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                  Коментар


                  • #24
                    Някога Макът беше каквото беше. Но изобщо няма да се учудя ако понастоящем е каквото е Мерцедес. Фабрика за евтини таксита върху костите на някогашното технологическо съвършенство от последна инстанция.
                    Жалко разбира се.
                    Бе, германски тунинг. Значи е изработено съвестно, кой се съмнява? Ама каквото е поискал клиентът, а той е поискал и рекламира глупости. И най-добре направеното нещо е калпаво, ако още концепцията му е сбъркана. Не знам МБ, но Пух със сигурност не правят така нито свързочните, нито разузнавателните, нито даже шифровалните унимогове. Макар че желязото в тях е много голямо и тежко. Кабинките си остават ниски, железарията - на пода. Освен това не знам дали си се возил в унимог. Не виждам как в този нещо да е подобрено по тоя въпрос. В германската армия се смята за извращение да возиш някого на дясната седалка повече от няколко километра. Какви ти 2 000 ...
                    Последно редактирано от Стефан; 12-02-07, 10:03.

                    Коментар


                    • #25
                      А на мен ми е адски странно защо са решили да го правят с LS1 двигателя при условие че GM имат къде къде по-надеждни двигатели.
                      Въобще LS1 си е пръчка, аз това знам, пък може и да не съм прав.

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                        Освен това не знам дали си се возил в унимог. Не виждам как в този нещо да е подобрено по тоя въпрос. В германската армия се смята за извращение да возиш някого на дясната седалка повече от няколко километра. Какви ти 2 000 ...
                        Ами всъщност не съм. Това вече е интересен въпрос. Аз си мислех че не е толкова зле, от возенеро в други камиони. А пък ако е наистина проблем може би може и пътническите седалки да са като шофьорската (на амортисйори). Какво мислите за такъв вариянт


                        http://www.mobile.de/SIDdpV7tKu5uhyw...1111242276427&
                        т.е. просто двойна кабина, а назад може да си го довърши кой както иска, на мен лично вариянт с голяма каравана или нещо подобно хич не ми допада, бих използвал товарния отсек просто за да се довърши кабината с голям багажник (като на всяка дълга база). Размерите ще бъдат почти същите, а здравината, товароносимостта и проходимостта ще са мнооого по добри.
                        Прикачени файлове
                        Technical Rescue Direct - life lies in courage
                        http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                        Коментар


                        • #27
                          всъщност точно този на снимката е от по-дългте унимог (малко над 6 м обща дължина. Но късия вариянт (5.40 м обща дължина, 3.2м междуосно) има просто идеални геометрични пропорции откъдето и да го погледнеш.
                          Technical Rescue Direct - life lies in courage
                          http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                          Коментар


                          • #28
                            Баси как ми съсипахте темата, мислех си да се дискутират и други вариянти на тема къс унимог превърнат в експедициона машина, защото такива има изключително интересни, но явно ще пускам нова тема като му дойде времето!
                            Technical Rescue Direct - life lies in courage
                            http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                              Баси как ми съсипахте темата, мислех си да се дискутират и други вариянти на тема къс унимог превърнат в експедициона машина, защото такива има изключително интересни, но явно ще пускам нова тема като му дойде времето!
                              Ей да не земеш да се разтроиш от NIKI_1980 е Тази зараза тръгна от там.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X