По-точно аз не съм се изразил правилно. Всеки може да си купи такива, никой не може да ги регистрира в КАТ...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Mercedes-Benz GL Краят на една легенда ?
Свий
X
-
go go go e човека налучкал най-верния отговор. 80% от пазара на GL, ML,R класите е в щатите. А там както знаете-колкото по-голямо, толкова по-добре. Мл-а се води малко за женчовци там. ГЛ-а вече го карат и "истински мъже". и искам да призова да не подценявате офроуд качествата на ГЛ-а. Серийно е "еърматик" и контрол на клиренса, както и с "офроуд про" пакет, който включва контрол на клиренса на три степени, 100% блокаж на задния и централния диференциал и "лоу рендж" бутон за бавните. Който е поглеждал под капака на тази машина и види напречната греда между основите на двата амортисьора ще разбере че производителя очаква част от клиентите да се наврат яко в батака и въпреки че е самоносеща конструкция усукванията се понасят учудващо добре. А за дизайна е съвсем друга песен.Митко
Коментар
-
Първоначално публикуван от KickBull Преглед на мнениеgo go go e човека налучкал най-верния отговор. 80% от пазара на GL, ML,R класите е в щатите. А там както знаете-колкото по-голямо, толкова по-добре. Мл-а се води малко за женчовци там. ГЛ-а вече го карат и "истински мъже". и искам да призова да не подценявате офроуд качествата на ГЛ-а. Серийно е "еърматик" и контрол на клиренса, както и с "офроуд про" пакет, който включва контрол на клиренса на три степени, 100% блокаж на задния и централния диференциал и "лоу рендж" бутон за бавните. Който е поглеждал под капака на тази машина и види напречната греда между основите на двата амортисьора ще разбере че производителя очаква част от клиентите да се наврат яко в батака и въпреки че е самоносеща конструкция усукванията се понасят учудващо добре. А за дизайна е съвсем друга песен.
Благодаря KickBull за полезната информация
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар