Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джипа се вдигна, а предницата избяга в ляво... !?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    маи не се изразих правилно
    Формата им е крива.
    С един или два ъгъла ама много големи.
    Стандартните са си чисто прави.

    Коментар


    • #32
      това че стандартните са прави се лъжеш, може твойта да е права, на много коли не са, примерно на Гто /предната/, на вранглера и .....
      drive alive

      Коментар


      • #33
        Така е повечето от щангите не са прави А по принцип един от наи куците автомобили когато се търси голям ход на предния мост е именно Г-то Просто няма място къде да се разхожда предният мост Другото кофти нещо е захващането отзад на носачите Без блокаж на мостовете тази кола е абсолютно безпомощна при преминаване на диагонални препятствия Усетих го лично на таз годишното Ком-Емине
        При едно добро и пълно окачване на доказала се фирма Характеристиките на джипката може само да се подобрят Другото е за какъв тип каране става въпрос ...............А при нас това не е ясно Пример
        Първи ден -ТРАЯЛ
        Втори ден -скоростнна гонка

        Даже има още организатори които бъркат Траяла с бързо каране между колчета за време

        Коментар


        • #34
          така е нашите състезания са доста ненормални и от това и ние сме почнали да се побъркваме и да се опитваме да направим кръстоска между риба и рак. интересното е че понякога се получава
          drive alive

          Коментар


          • #35
            Аз така и на разбрах какво да правя. Много мнения и всички различни

            Не разбрах и какво може да стане ако карам така, днес я изкарах от бокса да пораздрусам пружините по деретата.

            А колко иначе струва 1 регулируема щанга? Как се казва това чудо на английски ?

            Коментар


            • #36
              Когато мостовете са на криво се натоварват тампоните на носачите.
              Всъщност преди да сложите новите пружини разхлабихте ли всички тампони или си ги опъвахте под напрежение.
              При 2" лифт което и да направиш няма да е грешно. Както ти е по лесно.
              Как вози с новите амортисйори.

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от kinex
                Когато мостовете са на криво се натоварват тампоните на носачите.
                Всъщност преди да сложите новите пружини разхлабихте ли всички тампони или си ги опъвахте под напрежение.
                При 2" лифт което и да направиш няма да е грешно. Както ти е по лесно.
                Как вози с новите амортисйори.
                Тези тампони които смених с изместения център ли? Че на тях какво може да им стане, те са като от желязо

                За кои тампони говориш за разхлабването? По принцип отзад направо свалихме целия заден мост надолу (при което някаква джаджа която регулира маслото на спирачките се изкърти.. ама я нагласихме да подава постоянно), отпред по същия начин, максимум надолу и ръчнахме пружините ...

                От возията съм много доволен .. въобще не вози твърдо както очаквах, явно тия неща не са за толкова брутален офроуд ..

                Коментар


                • #38
                  Всички тампони по окачването се разхлабват и после се стягат когато колата си стои на гумите на равно.

                  Коментар


                  • #39
                    Първоначално публикуван от kinex
                    Всички тампони по окачването се разхлабват и после се стягат когато колата си стои на гумите на равно.
                    А това с каква цел се прави?

                    Коментар


                    • #40
                      За да не се скъсат при монтажа и за да не стоят под напрежение при новите вече променени от лифта ъгли на работа.

                      Коментар


                      • #41
                        Първоначално публикуван от kernel
                        Аз така и на разбрах какво да правя. Много мнения и всички различни

                        Не разбрах и какво може да стане ако карам така, днес я изкарах от бокса да пораздрусам пружините по деретата.

                        А колко иначе струва 1 регулируема щанга? Как се казва това чудо на английски ?
                        eto tyk
                        http://www.4wd1.com/panhard_rods.htm
                        http://www.totem4x4.es/BARRAS%20PANHARD.html

                        Коментар


                        • #42
                          аз за пореден път ще кажа, повече четене и по - малко писане. колега, това за разхлабването на тампоните важи първо само тогава когато не ги сменяш и второ само за колите с по 4 носача на мост, каквато Гкласата не е. разгледай окачването на някое Г и ще ме разбереш.

                          иначе по темата. ако няма да се състезаваш си карай с оригиналната щанга, ако ще се състезаваш купи си по - дългата оригинална щанга /скъпа е/ и не го мисли повече

                          рисковете ако продължиш да караш оригиналната са първо, по - голямо натоварване на самата щанга и второ по - голямо натоварване на тампоните, но след като са от желязо не го мисли
                          drive alive

                          Коментар


                          • #43
                            Аз пък за пореден път ще кажа повече разглобяване и по малко философии.
                            Нищо грешно не съм казал. Даже много обстоино обясних от какво са породени рисковете за щангата. Мисля че на Панар се казваше.
                            Не съм точно аз човека които трябва да говори за геометрия но понякога се налага.

                            Коментар


                            • #44
                              Първоначално публикуван от zenit
                              Първоначално публикуван от kernel
                              Аз така и на разбрах какво да правя. Много мнения и всички различни

                              Не разбрах и какво може да стане ако карам така, днес я изкарах от бокса да пораздрусам пружините по деретата.

                              А колко иначе струва 1 регулируема щанга? Как се казва това чудо на английски ?
                              eto tyk
                              http://www.4wd1.com/panhard_rods.htm
                              http://www.totem4x4.es/BARRAS%20PANHARD.html
                              Тук не видях Г-класа... ?

                              Коментар


                              • #45
                                няма и да видиш, защото няма

                                поне аз не съм чувал за серийно произвеждана такава щанга за Г класа. вероятно ORC имат нещо но това са отделни бройки за специални коли.
                                drive alive

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X