Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джипа се вдигна, а предницата избяга в ляво... !?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Първоначално публикуван от go go go
    няма и да видиш, защото няма

    поне аз не съм чувал за серийно произвеждана такава щанга за Г класа. вероятно ORC имат нещо но това са отделни бройки за специални коли.
    дългата оригинална щанга /скъпа е/ и не го мисли повече
    Е като няма каква е тази оригинална щанга? Регулируема ли е ? Колко пари струва? Къде се продава... Ако отзад видимо не виждам разлика и там ли трябва да я сменям?

    Коментар


    • #47
      виж аз не се занимавам с Г класи, никога не съм имал такава кола, казвам ти само това което съм чул от колегите, зада имаш някаква идея. не случайно само няколко човека тунинговат окачвания на Г в българия. иди при някой от тях и ще те оправят.
      drive alive

      Коментар


      • #48
        Първоначално публикуван от go go go
        виж аз не се занимавам с Г класи, никога не съм имал такава кола, казвам ти само това което съм чул от колегите, зада имаш някаква идея. не случайно само няколко човека тунинговат окачвания на Г в българия. иди при някой от тях и ще те оправят.
        Кой е човека във Варна?

        Коментар


        • #49
          варна е много интересно място, там правят само нисани, по непонятна за мен причина. пламен тенев скоро си купи Г и то едно много слециално Г т.нар. лодка питай него, но доколкото знам десо му я прави, а това е в софия
          drive alive

          Коментар


          • #50
            Трябва да си пълен идиот ако за 4мм по дълги щанги дадеш 1000лв.
            Говоря за конкретния случаи. 2"лифт. На лов.

            Коментар


            • #51
              стига приказки от хора които не карат Г-класа!!!!!
              колега
              вземи званни в София на Десо на тел. 0887 514224
              за твоя проблем с окачването
              Иван-доктора

              Коментар


              • #52
                говорил сум с него за това смятам че проблема сте ти бъде решен

                Коментар


                • #53
                  дамммм, трябва си майстор
                  drive alive

                  Коментар


                  • #54
                    Вярно е ама на мен не ми се ходи чак до София с този джип, то ще е цяло приключение .. + тези вибрации и шумове които бог знае от какво са (още не съм остановил)

                    А какво мислите ако вместо удълженя щанга се направи удължение на местото където се закрепя ?

                    П.С. XJ , какъв Доктор? Да не би да се познаваме?

                    Коментар


                    • #55
                      Първоначално публикуван от kernel

                      А какво мислите ако вместо удълженя щанга се направи удължение на местото където се закрепя ?
                      айде сега се върни и прочети началото на темата. разгледай и снимките. както вече ти казах вариантите са 2 - удължена/ регулируема щанга ИЛИ променено закрепване към моста
                      Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                      http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                      http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                      Коментар


                      • #56
                        Прочетох го твоя коментар още тогава но нищо не схванах от 2-рата снимка.

                        Също не схванах това удължаване с 4мм .. за милиметри ли говорим наистина защото когато погледна отзад и в ляво виждам предната гума с около 2-3см ако не и повече да стърчи ..

                        И ако евентуално след някой друг месец пружините слегнат още.. тогава какво правим, намаляме удължението ли?!?

                        Коментар


                        • #57
                          Колко см е лифта и какви са пружините.
                          Развии по един болт от двете щанги Разклати колата за да си доидат мостовете по средата и премери с колко са по къси щангите. Колата трябва да е на равно място.

                          Коментар


                          • #58
                            kernel от всичките мнения дори и накрая да разбереш какво трябва да ти се направи по окачването не знам дали изпълнението ще бъде добро. За това съвета ми беше да се обърнеш към Десо който е един от малкото хора в България които се занимават с тунинг на Г-класи.
                            но щом не можеш да доидеш до София тогава не знам кои във Варна би ти помогнал?


                            (това за доктора ти го писах защото Десо така ме знае )
                            П.С. моита Г-класа е лифтната , рмонтирл съм я от години при него и съм доволен!

                            Коментар


                            • #59
                              Първоначално публикуван от XJ
                              kernel от всичките мнения дори и накрая да разбереш какво трябва да ти се направи по окачването не знам дали изпълнението ще бъде добро. За това съвета ми беше да се обърнеш към Десо който е един от малкото хора в България които се занимават с тунинг на Г-класи.
                              но щом не можеш да доидеш до София тогава не знам кои във Варна би ти помогнал?


                              (това за доктора ти го писах защото Десо така ме знае )
                              П.С. моита Г-класа е лифтната , рмонтирл съм я от години при него и съм доволен!
                              Колко пари ти взе за удължаване на щангите .. или захвата на щангите .. ?

                              Коментар


                              • #60
                                Първоначално публикуван от kernel
                                Колко пари ти взе за удължаване на щангите .. или захвата на щангите .. ?
                                Относително понятие. За всяка кола различно..... Парата зависи от много неща... Аз съм влизам за по много неща наведнъж, но сигурно вече знаеш за Мерцедес Г цените не са никак ниски. След като си решил да тунинговаш окачване е желателно да го направиш както трябва, с това не бива да се правят компромиси.
                                По принцип ако не искаш джипката за състезания и оргинално без да я повдигаш (т.е. за лов и разходки ) си е достатъчно проходима .......все пак имаш заводски блокажи

                                Успех

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X