До: проблем със мерцедес 102 мотор
Първият път сам си я правих колата защото смяна на гарнитура на глава не е толкова голяма философия, но после като не можах дая запаля я давах на маистор и тои нищо не направи само дето ме кара да сменям половината части по мотора.Естествено си зех колата отново неработеща и накрая сам си я направих, проблема се оказа че арабина на козлодуй ми е дал грещна гарнитура за всмукателните колектори, тоя мотор бил с 3 вида гарнитури и затова като я сложих трети цилиндър не работеше а точно там е смукала колата яко въздух и дефакто е работела на 3 цилиндара.След като смених гарнитурата със правилната мотора от първото чукване на стартера запали,имам един въпрос към вас на колко милиметра да причукам свещите на 102 мотор колата работи на газ?
Първият път сам си я правих колата защото смяна на гарнитура на глава не е толкова голяма философия, но после като не можах дая запаля я давах на маистор и тои нищо не направи само дето ме кара да сменям половината части по мотора.Естествено си зех колата отново неработеща и накрая сам си я направих, проблема се оказа че арабина на козлодуй ми е дал грещна гарнитура за всмукателните колектори, тоя мотор бил с 3 вида гарнитури и затова като я сложих трети цилиндър не работеше а точно там е смукала колата яко въздух и дефакто е работела на 3 цилиндара.След като смених гарнитурата със правилната мотора от първото чукване на стартера запали,имам един въпрос към вас на колко милиметра да причукам свещите на 102 мотор колата работи на газ?
Коментар