Трудна работа, имало някакъв правел ми казаха днеска, ама викат трябва да отидеш и да обясниш какво да ти направи, иначе не очаквай много от него... няма да е при нас явно тая работа
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Има ли смисъл от рециклиране на тези части за W460, дайте съвет какви части и от къде да ги търся?
Свий
X
-
Според мен няма да е от клапан и маркучи. Като завиваш, вътре едното работно пространство се свързва с помпата, другото с резервоара. Там някъде е проблема.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
По принцип някъде имаш предпазен клапан, който се задейства като завиеш до крайно положение. Ако този клапан е в кутията и отваря на много по-ниско налягане, ще е все тая каква помпа слагаш за захранване.
Ако не е той, вече уплътнители... По принцип, може да се върже тройник на входящата тръба и да се мери налягане. Може също и да се види кога колко масло излиза през изходящия. Има режими, при които не трябва да излиза масло през изходящия, при максимално налягане на вхждящия. Но е добре преди това да се види конкретната схема, къде е предпазния клапан и спрямо това да се мисли. Но 90% според мен проблема е в секторната кутия.
ПП: Нормално като завиеш до упор, помпата почва да се товари максимално, и някъде отваря предпазен клапан, има характерен шум при това. Така че е добре да се пробва какво прави като я държиш в крайните положения.Последно редактирано от cecoa1; 22-05-20, 15:56.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Това мислех и аз да се намери сервиз, в който могат да измерят какво се случва и да кажат къде е конкретния проблем. Не чувам някакви шумове при въртене до край, принципно на другите коли ги чувам, леко като пристъргване, но тук няма нищо. В самия сектор също има клапан, отстрани, който има гайка, която държи една контра, заключващ механизъм, когато отвиеш малката гайка, 10-ка, можеш да регулираш по-голямата, пробвал съм да я въртя но имаше някакви много много леки промени. В крайните положения затяга и става още по-тежко... след един цял ден връткане по малко по малко съм я спрял на едно положение, в което според мене се въртеше най-леко, макар, че може и внушения да са, защото почти не се усеща разлика. Тъпото ще стане ако се смени секторната кутия и се окаже, че си е същото, като до сега Ще го мисля, засега събирам информация, търся и разни маркучи, един колега обеща да свалим неговия, при него всичко се върти нормално... поне за проба, пък ще разберем дали ще има някаква разлика или не. Реално трябва да се разбере ще има ли разлика при маркуча ако стане с 2 мм по-дебел, ако има такъв рестриктор на него и ако има някакъв клапан, също е важно да се разбере дали има значение дали помпата седи по-ниско или по-високо, гледам че оригинално помпите стоят много ниско, почти близо до самия сектор, моята е доста по-високо...
Коментар
-
Оригинално клапан в маркуча няма.
дали помпата която си сложил иска клапан не се знае.
Дали самата кормилна кутия е наред също.
Та така. Трябва ти някой с акъл и да му се занимава.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Преди малко щях да отнеса един пред еконта пак заради тоя волан, запалих, навих кормилото наляво да излезна от мястото натиснах газта, от другата страна на улицата имаше паркирана кола и в момента в който тръгнах да въртя надясно, да се върна в пътя... тц, втърдило се, няма въртене, та докато реагирам да хвана с двете ръце, докато го напъна... минах пак на някакви сантиметри. По-рано така ми се втърдяваше от време на време на тласъци някакви, сега пак почна да го прави. Реших, че поне това е изчезнало, ама... работата е сериозна. Освен да взема да им се обадя на тия хора, дето го правиха сектора да ги питам какво ще правим, аз колата им я бях оставил седмица, след като го сложих и установих, че разлика няма, но те ми разправяха, че проблема не бил в кутията.
Коментар
-
Не знам. Те ми обясняваха, че проблема е в помпата, аз им казах няма никакъв проблем да взема друга помпа и да я сменя и се почна едно: -Ама то не е точно така, щото и ние по-рано сме сменяли помпи, ама те някои не са хубави, пък се оказва че като вземеш друга и тя е неработеща... викам добре, мога ли да съм на 100% сигурен, че като купя НОВА ПОМПА, от магазина всичко ще е ок и пак се почна едно мънкане нещо, аха така, аха иначе и така. След това един ме убежаваше, че помпа от кола със секторна кутия и помпа от кола с рейка били различни, затова звъннах имам там познат продава части, поисках му помпа от кола със сектор, прати ми от 202-ка от 250TD помпа, тя е със сектор. Помпата е почти 1 към 1, захвата е същия, но шайбата беше малко по-различна отпред от моята, монтирахме я нея, резултата е същия. Моя човек ме убеждава, че помпата е свалена от работеща кола и не е имало проблеми с хидравликата, всичко си се въртяло нормално. Остава нещо по тия маркучи, но аз съм почти сигурен, че сектора не е направен като хората. Имам познат, дето работи в комисия защита на потребителите и още тогава ми викаше дай ми го тоя документ, дето са ти го издали като гаранция и ще ги направя луди тия, щом така лъжат, ама нали пак да сме добрите, викам няма, може пък да се окаже, че наистина проблема е в тая помпа, докато не разбера как да им правя проблеми... и така. Сега вече минали година и нагоре от тогава ходи доказвай кое как е било и какво е ставало... нов сектор и ще се оправи всичко накрая, ясна е работата. Нямам вече нерви. А умишлено ги избрах тия момчета, защото ме предупредиха за някакъв дето взимал секторни кутии да прави, развъртал колкото може болта за луфта, до край, измивал го, пръскал го с черен спрей и го пращал обратно. Обяснява, че бил рециклиран, чисто нов и взима по 400 лв за тази услуга. Това е положението...
Коментар
-
Тъпото е че кутия е скъпо да смениш без да си сигурен.
но винаги можеш и сам да си поиграеш с тоя болт.И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Аз съм ги въртял и двата, горния за луфта дето е беше разтегнат до край, съвсем леко го върнах имаше лек ефект, малко поолекна, но съответно и лек луфт излезе, което не е ок. Ако се развие луфта почти го няма, но затяга още. Долния си играх един цял следобед с него, махнах му защитата и го въртях от пълно развито на пълно навито положение, после целия по половин оборот съм го въртял даже с пръста се въртеше, но като цяло няма особено голяма разлика. Само на крайните положния става още по-тежко, последно го оставих на едно положение, дето уж беше добре, но от тия регулировки повече от това, което е не може да се направи... пробвано е. Кутия ми дават от 463, 96-7-ма година някъде, но още не бързам да я взимам, в момента строя едни гаражи и изобщо не ми е лесно с парите, та го отлагам малко във времето... тъпа работа.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар