Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Има ли смисъл от рециклиране на тези части за W460, дайте съвет какви части и от къде да ги търся?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Да бе... има разлика между скрит и частен, аз съм объркал опциите

    Коментар


    • #32
      Видях.
      ако вдигнеш оборотите има ли разлика?
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #33
        Почти никаква... може би много лека, чудех се и аз за промяна на размера на шайбата на помпата, ама ми се струва, че и това няма да има ефект... Най-голям ефект имаше след смяната на цялата помпа и маслото, руснаците разправят, че маслото доста променяло работата, аз не ми се вярваше, ама да... почти с около 10% се промени всичко. По-рано и накрайниците и лагерите в главините сменяхме и нямаше толкова голям ефект. Изпята му е песента, тъпото е, че като си го правил вече и си дал една шапка с пари (за друг) си мислиш, че трябва да е ок, но все пак... в България живеем.

        То и болта дето му е за луфта беше развит до край и се движеше още по-трудно, аз го върнах половин оборот, излезе и съвсем лек луфт, но олекна малко, иначе почти няма луфт, което пък е добре, ама... като не можеш да го въртиш нормално каква файда... и не тече от него.

        Коментар


        • #34
          Да не би някъде нещо да има позапушено?!
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #35
            Тия маркучи не са от г.
            да не би там нещо да са оакали?
            Има ли клапа в единия?
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #36
              Нямам идея? Къде да търся? Какви трябва да са от г-класа, по-дебели? Когато го източвахме маслото ми направи впечатление, че тоя дето връща няма кой знае какво налягане, в него не трябва ли да е по-сериозно налягането, айде тоя дето бута към сектора да, ама тоя дето връща?

              Коментар


              • #37
                Обратната е с ниско налягане.
                На г са по дебели от леката кола, повече дебит, по ниско налягане.
                На част от леките коли има клапан в единия маркуч за да работи правилно.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #38
                  Чакай да се обадя на тоя човек, дето ми монтира двигателя да го питам дали са останали директно от леката кола или е правил нови, изглежда ми нов единия, дето вкарва към сектора, може и той да е ходил да го прави.

                  Коментар


                  • turtey
                    turtey коментира
                    Редактиране на коментар
                    Така по снимка е правен

                • #39
                  Да, правен е, тръбичката е 10мм отгоре дето тръгва, според него маркуча вътре ще е или 10 или 12мм, мисля, че клапа допълнителна няма, обясни ми, че ако имало кербовка някъде по средата на маркуча примерно щяло да има, но като гледам няма... какво се оказва, че е прекалено тънък? Колко дебел трябва да бъде?
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #40
                    Това намирам по интернет, поне металните части изглеждат по-дебели, но не знам точно колко трябва да са. Не пречи да го поръчам някъде за проба по-дебел...

                    П.С. Един колега точно преди 10 минути ми написа, че му е 12мм маркуча и имал клапан по средата. С големи офроуд гуми е и му се въртял много леко волана... ново 20 Сменя мотора и вика преди да го сменя се въртеше тежко, но сега с новата помпа се върти много леко...
                    Прикачени файлове
                    Последно редактирано от Bigger; 21-05-20, 13:01.

                    Коментар


                    • #41
                      Не помня на изуст дебелината. Със сигурност беше нещо като 2-4 мм повече от на леката кола.
                      на обратната също.
                      В твоя случай най лесно и евтино е да пробваш първо с клапан.
                      ​​​​​​
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #42
                        Сега като върна лентата, едно време се занимавах с кафе машини и там имаше една такава система при водната помпа. На единия от накрайниците имаше такова клапанче на помпата, която всъщност не прави чак такова голямо налягане... ако го махнеш тоя клапан, то едно като топченце такова беше и изобщо не можеше да избута водата да мине през цедката и да потече кафе, а с него правеше в пъти по-голямо налягане и си течеше нормално... дали и оригинално в маркучите няма такова нещо, само че в някой от накрайнците и да не го виждаме, пък от него да зависи това, в смисъл доколкото си спомням това не позволяваше на налягането да се връща обратно ли, нямам идея, ама разликата беше огромна.

                        Коментар


                        • #43
                          Аз бих свалил маркуча и да го занеса да ми сложат клапан. По зле няма да стане пък е без пари, особено в сравнение с нова кормилна кутия.
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #44
                            Странна работа, къде можем да намерим какво представлява този клапан и от къде може да се купи? Цял ден говоря с разни хора, оказва се, че това не било клапан, и изобщо нямало клапан там, евентуално някакъв рестриктор, който само ограничавал налягането и най-много да станело по-зле. Такава снадка има и оригинално на маркуча на 202-ка ц-класа да речем, който малко след началото му маркуча минава е метална част и после пак обратно в маркуч, но твърдят, че това не било клапан. Гледах системата на моята по вин номер, там ми излиза някакъв щуцер на самия маркуч, който е 12 мм, като го изкарам по номер ми излиза ето това първото и на мен ми прилича на най-обикновена снадка, надали има някакъв клапан в нея... не знам?

                            https://www.avtochastionline24.bg/oen/0029906171

                            Коментар


                            • #45
                              Това което му викат рестриктор премахва пулсациите на флуида.
                              не пипа налягането.
                              Има и клапани.
                              У ваше село ако има фирма която прави маркучи и не са олигофрени иди говори с тях.
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X