Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Има ли смисъл от рециклиране на тези части за W460, дайте съвет какви части и от къде да ги търся?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Кардан на г се прави трудно. Резервни части не случайно оригинални няма.
    може да тресе както ти каза Ицо от раздатка. Въпрос на ъгли и няколко милиметра оказват влияние.
    Ако е лифтната може и от това.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #17
      cecoa1

      То г оригинално е с ЕТ+ много (+63 обикновено, има и +3
      Сходимостта е 0*
      Последно редактирано от turtey; 19-05-20, 10:56.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Той е с гуми 255/55 R19(една от причините да се колебаех да пиша по тая тема ) и 50мм фланци. 90% съм сигурен, че е далече от предвиденото за 460.
        Остави сходимостта, другите ъгли също са важни, в смисъл ако не са предвидени за такива гуми и джанти.
        Последно редактирано от cecoa1; 19-05-20, 11:40.

    • #18
      Ето ти ъглите
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1.jpg
Прегледи:206
Размер:192.5 КБ
ID:6604446
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #19
        С по-малки гуми не съм пробвал, но без и с фланци разлика в усилието за въртене на волана не виждам. Другото което ми направи впечатление е, че преди смяната на мотора бях с оригиналната хидравлична помпа за 2.3 мотор, която трябва да е някъде под 70 бара, след смяната помпата стана 115 бара, също разлика не видях Какво предлагате като решение?

        п.с. Колата не е вдигана, седи си на оригиналните пружини.

        Коментар


        • #20
          Вдигни моста и виж на ръка. Може да затяга някъде нещо.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #21
            Всичко е проверено хиляди пъти, кормилния прът е добре, не затяга никъде нищо по него, всички накрайници са сменени с нови, шенкелните лагери също ги сменихме... Последното, което направих е да сменя и хидравличната помпа с друга, смених и маслото с ново, по спецификация както го дават, жълт цвят. От това имаше най-голям ефект, но олекването беше с около 10% реално, волана отново си се върти трудно. На място е много трудно да се завива и да се паркира, в движение не се забелязва толкова...

            Коментар


            • #22
              А джантите какви са? Ако още те са изнесени доста... Проверка реглажа на моста, но с тия гуми и джанти не знам какви стойности трябва да се гледат.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #23
                Чисто нови, мерцедесови 5х130, ЕТ35 успях да прочета на едната. Тук говорим за много сериозни разлики, аз ви казвам, че не може да се паркира колата, трябва да се върти кормилото с двете ръце, а не, че ми е станало 5% по-тежко въртенето, защото джантите са големи. При това не виждам какво им е голямото на джантите, като тия коли ги карат с 23-ки и не знам някой да се е оплакал, че трябва да върти кормилото с двете ръце. Преди месец карах G500 с 20-ка, на който волана му се въртеше поне два пъти по-леко от моя, беше си като нормална кола, изобщо не ми направи впечатление нещо. Не знам какво толкова ви вадят очите тия джанти и фланци... фланците също не са правени при стругар, купувани са си от магазин, сега не ги знам китайски ли са какви са, ама надали чак толкова много променят нещо. Аз преди да ги сложа фланците не съм видял разлика от след това, даже и минимална не съм почувствал в тежестта на кормилото. Познавам доста хора, които карат с големи джанти, при това доста по-големи от моите, имам и приятел дето си прави по 75мм фланци и той не се е оплакал от тежко въртене... Ето снимка на колата.




                Прикачени файлове

                Коментар


                • cecoa1
                  cecoa1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Не, не става въпрос за големината на джантите, а именно за ЕТ. Демек колко са изнесени навън. Без фланците си почти в норма, явно не е от това. Остана секторната кутия.
                  За реглажа на моста, явно на тия само сходимост се регулира, та няма да е от това.

              • #24
                Спорвд мен не е свързано с джантите. Моето Г беше с 37-ци гуми, минусови джанти и фланци и кормилото се въртеше като на мотокар лесно. Някъде другаде е причината.
                edoors.bg- Джаджи за врати и врати

                Коментар


                • #25
                  На 99% съм сигурен къде е, иска нов сектор, ама именно нов, без ремонти вече, защото явно толкова са добри специалистите, дето ги правят. Отделно това като въртиш пълен ляв или пълен десен последния половин оборот на кормилото в определени моменти е мъка, иска сериозна сила за да се навие, понякога е по-лесно... явно си не става сектора и това е.

                  Коментар


                  • #26
                    Я нещо просто тествай
                    сипи течност над максимума, колкото може да поеме казанчето
                    Сега се сещам - добре ли е обезвъздушена?
                    маркучите към кутията какъв диаметър са?
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #27
                      Допълних, разлика няма, сега ще кача и видео, то не че се вижда нещо на него, ама...
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #28

                        Коментар


                        • #29
                          Не ми отваря видеото
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #30
                            https://www.youtube.com/watch?v=H4x2uQ9j0w4

                            пробвай така

                            Коментар


                            • turtey
                              turtey коментира
                              Редактиране на коментар
                              Цъ
                              Най вероятно е таен или както там се казваше

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X