Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с температурата .помощ ...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение

    Виското на 124 се включва с датчик който е на главата , най-вероятно и на тоя е така. И след като перката на радиатора не сработва първа , явно там всичко е наред и температурата не е 120гр. Сменили са грешния датчик , трябва да сменят датчика който включва перките на климатика при висока температура на охлаждащата течност. Явно той сработва когато не трябва и дава грешна информация.
    Кой W124 има електроуправляемо виско? Единствено на малкия (двулитровия) М102 слагаха електромагнитен съединител на основния вентилатор, но там няма виско. Или греша?
    В конкретния W202 виското също е обикновено (с биметална пластина на клапанчето).

    Коментар


    • #47
      Колеги ,здравейте.След смяна на километража с друг нещата се подобриха значително! Сега следя ,че от доста време насам при спускане по наклон с включена кола на скорост температурата пада ,а след това се нормализира.Също се случва ,и след като освободя от скорост също пада ,и след това отново се вдига? Към термостата ли да се насоча? И ,ако да каква марка да слагам

      Коментар


      • #48
        От някакво време е така или винаги е била така? Щото може и към нищо да не се насочваш. Пробвано с две коли. Ситроен Ц4 1.6 ХДИ 90 и бензин 109 кс. От нас до работа за 6 км достигат работна температура. Равен терен. От Цигов чарк към Велинград. Излизам от Ракитово, а с температурата съм до никъде.Това зимата.
        Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

        Коментар


        • #49
          Откакто я имам вече над 10г е така ! Парно си има перфектно,двата маркуча са си топли! Загрява си съвсем нормално без проблеми Само като се спускам по надолнище пада ,и след това пак си се връща на нормална позиция!

          Коментар


          • #50
            Карай си колата и не се вкарвай в излишни филми.
            Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

            Коментар


            • #51
              Той да си я кара може.
              но понеже не е лада (или Кия) е добре да се знае че на читав Мерцедес стрелката на температурата стои като нарисувана и не се разхожда.

              Говоря за старите с аналогови прибори. На новите това което се показва на таблото и реалните неща нямат пряка връзка.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Даже на моето корейско копие на стар мерцедесов мотор, е по същия начин - стрелката не мърда.
                Веднъж внезапно започна да изстива по описания по-горе начин, причината беше в едно малко парче пластмаса, вероятно от ребрата на разширителното казанче или евентуално от водната помпа(не знам дали е с пластмасова турбинка), което беше заседнало в термостата, и не му позволяваше да затвори. Бях подготвил нов термостат(за 13 лв с отстъпката ), но като видях каква е "повредата", и след като сравних визуално новия и стария термостат, си монтирах стария, а другия остана резервен. Резултатът - отлична работа, както и преди това. И това дизел, а бензин да изстива така, със сигурност не е нормално.

              • Кольо
                Кольо коментира
                Редактиране на коментар
                Добре де, спускане, не се дава газ, респ. няма гориво което да нагрява джелезата. Не е ли нормално да падне температурата? Да-двигателя е много маса и не изстива лесно, но ако спускането е достатъчно дълго-що пък не?
                И при напълно затворил термостат-самия двигател си се охлажда през стените на блока, глава и т.н. Нормално е при достатъчно дълго спускане без газ да спадне температурата.

                Това по логиката. Аз не се заглеждам много многфо в стрелката за температурата, освен, ако нямам проблем и да се налага да следа дали всичко е наред... Та и да мърда по малко-не съм забелязал.

            • #52
              Кольо, на Мерцедес не мърда.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #53
                Температурата мърда, стрелката - не, поне докато няма истински проблем.

                Коментар


                • Кольо
                  Кольо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ха, това също исках да го кажа, ама се отплеснах.
                  Дже и на старите коли стрелките се правят да стоят без да мърдат, за да не се всява паника сред шофьорите, че колата не е много наред, ако показанията започнат да се менят.
                  Стрелките(разбирай системата за показване на температурата) имат доста голям хистерезис, и не се вълнуват от 10-12 градуса, а изстиването и стоплянето при нормално каране и изправна охладителна система са там някъде.

                • cecoa1
                  cecoa1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Бачо Кольо, на твоето Ауди, показва истинската температура(два датчика са, един за таблото и един за компютъра). И да, наистина температурата пада при спускане, особено при студено време и ползване на парно, а при теб и дизела е с директно впръскване, по-ниска степен на сгъстяване, и въобще много фактори за да пада по-лесно температурата. Въпреки всичко не пада хептен бързо. А при бензинова кола пък много по-трудно става тая работа. Общо взето трудно се объркват симптомите на отворен термостат, особено пък ако се пипне радиатор и маркучи при ниска температура на таблото.

              • #54
                Ся, не е като да не съм виждал температурната крива на датчик на Мерцедес.

                Но няма да се напъвам да споря.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • #55
                  Мирише на термостат, но не напълно заминал. В студено време със заминал термостат рядко ще стига нормална температура.
                  Ако колата е с газ и си набримчил парното в студено време има реален шанс да мръдне. В студено време термостата отваря само при по-голямо натоварване(колко пъти съм спирал да пипам маркучите...). Изпарителя не е за подценяване като консуматор на топлина. На Авенсиса ми истинско парно в студовете се появяваше само на бензин или с картон пред радиатора. Преди да преместя изпарителя да е след парното разликата беше много голяма, след това по-малка, но пак я имаше. Стрелката мърдаше леко.
                  Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                  Телефон - в профила!

                  Коментар


                  • #56
                    Аз доколкото виждам човека не пита ни за Тойота , ни Хонда , ни Ситроен и т.н. , а конкретно за МБ Ц180 W202.
                    Следователно кой каква кола кара и какво е поведението на температурата е отделна тема .

                    ... конкретно по темата : при въпросния автомобил , а и изобщо при W202 нещата са такива , каквито ги описа Търтея .
                    От друга страна това че температурата по нанадолнище временно пада не е болка за умиране .
                    Така че колегата ако иска може да кара така , а може и да си смени термостата . Марката е без значение . Стига да е за Мерцедес и да отваря на 87,5 градуса.

                    Мен обаче друго ми направи впечатление : Миналата година колегата е започнал темата с това :
                    Първоначално публикуван от dabeda Преглед на мнение
                    ....Вече сменям втори километраж заради този проблем......
                    ..а 10 месеца по- късно :
                    Първоначално публикуван от dabeda Преглед на мнение
                    ...След смяна на километража с друг нещата се подобриха значително! ....
                    Ся , за трети километраж ли иде реч , що ли ?! Малко странна тая работа
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • #57
                      Владо, МБ ххххх също е подвластен на физичните закони. Щом казвате явно стрелката стои като нарисувана, но! Автора е написал : "Загрява си съвсем нормално без проблеми ", което няма как да се случи при изправен термостат. Друг е въпроса ако неговото "нормално" се различава от фактическото "нормално". Аз чета и се доверявам на написаното.
                      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                      Коментар


                      • Vlado_Ts
                        Vlado_Ts коментира
                        Редактиране на коментар
                        Аз пък като чета все си имам едно на ум
                        Затова и ще ми е любопитно колко километража аджеба е сменил до тук .
                        Иначе принципно си прав.

                      • cecoa1
                        cecoa1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Пише също, че откакто я има(10 години), все си е така, та представите му за нормално може и да не са съвсем обективни.

                    • #58
                      Ся, да нафъргам неколко жокера

                      тоя цедес и без термостат загрява
                      Също така и без читаво виско държи що годе температура ако не си състезател
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • Кольо
                        Кольо коментира
                        Редактиране на коментар
                        Абе Таргата кара дъртия дифендър съвсем без перка, и даже като работи на място не загрява, ама това е друго нещо.

                      • turtey
                        turtey коментира
                        Редактиране на коментар
                        @Кольо
                        Сега виждам.
                        Ако е с моя мотор, той верно е чук без дръжка.

                    • #59
                      След проверка на термостата се оказа,че е замил напълно ! При температура от 80* при лек наклон при спускане температурата почти веднага започва да пада,а ако пусна парното от 80* веднага пада на 50.При по-голям наклон също пада значително температурата.Поръчал съм термостат и в понеделник най късно вторник ще пиша Също забелязах,че веднага след като вдигне градусите се затоплят и двата маркуча това дали е нормално не знам! Също след като съм карал колата ,и на другия ден хвана маркуча откъм термостата и го стисна 2-3-ти имам чувството ,че е празен ,а би трябвало да има антифриз в него?
                      Последно редактирано от dabeda; 21-11-20, 16:02.

                      Коментар


                      • #60
                        След оглед от човек ,които разбира доста от електроника проблема се оказа точно в моторната инсталация .... Не мога да повярвам какви хора има предния майстор,които я е правил е направи само кабелите на датчика на температура,а всички други кабели от инсталация ,които е трябвало да се направи цялата е увита от изолационна лента за да залъже ,че е правил някакъв ремонт по-нея! Майстора,които я гледа ми каза,че сега трябва да се направи цялата инсталация от букса до букса с нови кабели ,и да се пуснат нови кабели от компютъра към датчика на температурата и проблема ще бъде решен ....

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X