Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с температурата .помощ ...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
    DAS Extry или StarDiagnosys и читав човек, който може да работи с диагнозата, и да мисли, най-вече.
    За Пловдив имаме човек.
    Първоначално публикуван от dabeda Преглед на мнение
    Хасково..А тук майсторите са да ,не казвам какви все едно си им длъжник
    Пловдив не ти е далеч
    ________________________________________________
    Subaru OUTBACK 2,5
    Hyundai TUCSON 2.0

    Коментар


    • #17
      Не разбрах, що първо не сте сменили термостата, пък после да търсите телето ?
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
        Не разбрах, що първо не сте сменили термостата, пък после да търсите телето ?
        Пише , че при палене температурата/по табло/ веднага скача на 120гр. , та мисля , че тоя майстор е пипнал с ръка поне. Но щом се включва и охлаждането на климатика , малко ме съмнява проблема да е в таблото.
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • #19
          Фърлям боб, и боба казва “термостат”. Това “веднага” дето включвало перките колко веднага е- 1 секунда, 30 секунди, минута...?
          Това, ако е моя кола, преди да го водя на какви да е майстори му сменям термостата, и ако продължава да се ебава, му сменям водната помпа. И ако не се оправи, Вени го е казал.
          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

          Коментар


          • #20
            Моя боб казва инсталация. Което е много гадно де!
            Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

            тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

            Коментар


            • Кольо
              Кольо коментира
              Редактиране на коментар
              И моя боб е от същия сорт.

              Може и в датчик да е причината, но нали е сменен?
              Ама то и инсталацията била правена, а вероятността да е от инсталация или датчик е 99%.

          • #21
            Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение

            Пише , че при палене температурата/по табло/ веднага скача на 120гр. , та мисля , че тоя майстор е пипнал с ръка поне. Но щом се включва и охлаждането на климатика , малко ме съмнява проблема да е в таблото.
            Така де, ама никъде не го прочетох.
            Ако няма термометър, барем можеше да се подпре на мотора и поне да стане ясно само инсталацията ли е, или и инсталацията.
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • #22
              Инсталация -утечка ,или заседнал въздух в системата /или постоянно набиващ се там/,а това може да е лошо !Тия температурни амплитуди 80градуса-50 градуса .....са кофти работя!Парно има ли и кога има парно?
              Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

              Коментар


              • #23
                Е, това с парното е повече от ясно, щото предполагам, че е и на газ, та всеки който ползва газ/бензин би трябвало да е наясно, че изчезне ли му парното веднага трябва да си погледне и температурата, щото е много възможно да се е появила някоя тапа от нещо дребно която да одърви и изпарителят.
                Това в добрият случай, щото другото е по-сериозен проблем, но пък това е добър предвестник който може да спести ядовете от чайника ако се погледне óвреме.
                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                Коментар


                • #24
                  Парното си работи перфектно! Колата се кара вече 10г ,и до сега ,не е помирисвала газ,а и,не съм привърженик на газта! Най-вероятно ще излезе нещо по-инсталацията както казвате..

                  Коментар


                  • #25
                    На 120 градуса ако загрее ще я хване и кекав майстор,да ти падне слвд като е работила до 50 това и без термостат няма да стане та давай по кабела
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #26
                      Тя инсталацията правена, ама не се знае как точно. А има само един начин за правене, като изключим варианта с нова. Инсталацията вън от коша и я пращаш където трябва. Термостат няма как да е, как ще е на 120 градуса след палене? Водна помпа също едва ли, по същите причини. Послушай Вени и прескочи до Пловдив, ходил съм няколко пъти и съм доволен. Моя Мерцедес навремето пък грееше повече лятото, та освен всичко след мерене открих разлика от 10 градуса между таблото и антифриза. Но по-важното - измерете с термометър температурата в реално време и сверете с таблото. Така ще елиминирате механичен проблем - любимия на всички термостат и водна помпа, че и капачка на разширителния съд. Ако си държи постоянна температура на антифриза работата отива на ел.проблем, а там става кофти, щото няма кой да го прави. Навсякъде искат само накладки и масло да сменят.
                      Последно редактирано от Asen Kushlev; 27-12-19, 09:27.
                      Ford Maverick II 2.3 XLT
                      Ford Mondeo MK5

                      Коментар


                      • #27
                        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                        Смени майстора.
                        То така лесно, кажи при кой да иде? В повечето сервизи само като видят 20 годишна кола, на която трябва да се мисли, почват да мънкат и да се чудят как да те разкарат. Или се учат два дена на нея и вдигат рамене, "ми не става".
                        Ford Maverick II 2.3 XLT
                        Ford Mondeo MK5

                        Коментар


                        • #28
                          Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение

                          То така лесно, кажи при кой да иде? В повечето сервизи само като видят 20 годишна кола, на която трябва да се мисли, почват да мънкат и да се чудят как да те разкарат. Или се учат два дена на нея и вдигат рамене, "ми не става".
                          Дедо Владо е патолога, ама сигурно ще му е далече.

                          Коментар


                          • #29
                            Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение

                            Дедо Владо е патолога, ама сигурно ще му е далече.
                            Да, вероятно му е далече. От скромният ми 8 годишен опит с тази марка знам, че не всеки знае какво да прави с нея, а за такъв близо до теб хептен.
                            Ford Maverick II 2.3 XLT
                            Ford Mondeo MK5

                            Коментар


                            • #30
                              Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение

                              Така де, ама никъде не го прочетох.
                              Ако няма термометър, барем можеше да се подпре на мотора и поне да стане ясно само инсталацията ли е, или и инсталацията.
                              Перките на климатика се включват когато температурата на охлаждащата течност на двигателя се повиши над работната и не се включи перката на радиатора. Та явно майстора сменя не това което трябва , проблема трябва да е в друг датчик или някое реле , ма пак е жица.
                              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X