Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с температурата .помощ ...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение

    Перките на климатика се включват когато температурата на охлаждащата течност на двигателя се повиши над работната и не се включи перката на радиатора. Та явно майстора сменя не това което трябва , проблема трябва да е в друг датчик или някое реле , ма пак е жица.
    То трябва да е с виско на радиатора, ако е като 124-ката. Перките на климатика се включват ако е заврял здраво. Това след палене декември не виждам как ще стане, ако ще да няма термостат и водна помпа. "Някой" казва, че е топло. А сега кажете/намерете кой.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
      Перките на климатика се включват ако е заврял здраво. Това след палене декември не виждам как ще стане, ако ще да няма термостат и водна помпа. "Някой" казва, че е топло. А сега кажете/намерете кой.
      Именно. Няма как веднага след палене да става 120 градуса.
      Явно в случая "някой" казва на компютъра, че е станало много горещо в двигателя. А този "някой" би трябвало да е датчика, по най-елементарната логика.
      И ако той работи през маса-едно късо на кабела към маса обяснява много неща.

      Но тук само си говорим, трябва си пипане и мислене.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #33
        Хасково е на няма 100км от Пловдив. Щом пише човека, че там има майстор, намери координати и отиди. По-близо явно няма, а сегашния няма да ти оправи колата. И аз залагам на нещо по инсталацията, ама без майстор няма да станат нещата.
        Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
          То трябва да е с виско на радиатора, ако е като 124-ката. Перките на климатика се включват ако е заврял здраво. Това след палене декември не виждам как ще стане, ако ще да няма термостат и водна помпа. "Някой" казва, че е топло. А сега кажете/намерете кой.
          Виското на 124 се включва с датчик който е на главата , най-вероятно и на тоя е така. И след като перката на радиатора не сработва първа , явно там всичко е наред и температурата не е 120гр. Сменили са грешния датчик , трябва да сменят датчика който включва перките на климатика при висока температура на охлаждащата течност. Явно той сработва когато не трябва и дава грешна информация.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #35
            Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение

            Виското на 124 се включва с датчик който е на главата , най-вероятно и на тоя е така. И след като перката на радиатора не сработва първа , явно там всичко е наред и температурата не е 120гр. Сменили са грешния датчик , трябва да сменят датчика който включва перките на климатика при висока температура на охлаждащата течност. Явно той сработва когато не трябва и дава грешна информация.
            Само аз ли чувам за пръв път за виско, дето се управлява с датчик.
            Все си мислех, че температура го задейства.

            Коментар


            • turtey
              turtey коментира
              Редактиране на коментар
              Само ти

          • #36
            За сега проблема УЖ е решен ,но да видим по-натам! Проблема бил в някое кабелче,което било оголено някъде около датчика поне така ми каза майстора..За сега ще го видим как се държи.Мерси много колеги! По тази логика ми се струва ,че инсталацията,не е направена качествено,и реално след време може да даде друг проблем..

            При мен виското,не се задейства от датчик,а си тръгва след като вдигне определи градуси! Сменихме датчика,които е точна отпред на главата,които е точно за климатичните перки! При откачане на датчика,които е главата перките тръгват при закачане спират..

            Коментар


            • #37
              Първоначално публикуван от dabeda Преглед на мнение
              По тази логика ми се струва ,че инсталацията,не е направена качествено,и реално след време може да даде друг проблем..
              В темата вече се каза, а и е известно отдавна,ч е мерцедесите си го имат този проблем с инсталацията. А и ти каза,ч е си я правил, би трябва да го знаеш.

              Колегите казаха-най-добре слагай нова инсталация, ако не е някакви невнятни пари. Или цялата електрика долу, и.....
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #38
                Първоначално публикуван от dabeda Преглед на мнение
                За сега проблема УЖ е решен ,но да видим по-натам! Проблема бил в някое кабелче,което било оголено някъде около датчика поне така ми каза майстора..За сега ще го видим как се държи.Мерси много колеги! По тази логика ми се струва ,че инсталацията,не е направена качествено,и реално след време може да даде друг проблем..

                При мен виското,не се задейства от датчик,а си тръгва след като вдигне определи градуси! Сменихме датчика,които е точна отпред на главата,които е точно за климатичните перки! При откачане на датчика,които е главата перките тръгват при закачане спират..
                Точно така трябва да се държат перките - при откачане от датчика трябва да се въртят.

                Кофтито на инсталацията е, че изолацията остарява и започва да се рони. При това се проявяват чудни комбинации от проблеми. Ако и при тебе има такива неща, е добре да се замислиш за нова инсталация. Има човек, който прави такива инсталации - сваля се инсталацията до последния куплунг - цялата, и му се изпраща. Той подменя цялото окабеляване, поставя отново куплунзите, после монтираш, и се кефиш поне още трийсетина години.

                По спомен, човека е от Несебър, много хора бяха доволни от работата му, и цените му бяха съвсем приятелски. Остава ти "удоволствието" от свалянето и качването на инсталацията само..

                Коментар


                • #39
                  Кофти работа е инсталация ,когато тръгне !Скоро сменявах цял сноп ,заради колебливи показания на някои от уредите,ма докато се стигне до него.....!
                  Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                  Коментар


                  • #40
                    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение

                    Само аз ли чувам за пръв път за виско, дето се управлява с датчик.
                    Все си мислех, че температура го задейства.
                    http://visco.tomchevi.com/visco
                    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                    Коментар


                    • #41
                      На моята 124-ка свалях и инсталацията, не аз де, в сервиз. Изпратих я на човека в Несебър. Звънна ми още от Еконта, че тази инсталация не била оригиналната и е сменена, мисля на Беру била, явно още в Германия някой я е свършил тази работа. Каза ми, че нова струва около 1000 евро, но в нея не влиза кабела за дросела, та ми смени само него, а останалото само прегледа за всеки случай. То и заради този кабел му я пратих, видимо не беше добър. Иначе за цяла инсталация според модела взимаше от 150 до 300 лв. по спомен. Има си сайт, там има всички цени. Оказа се, че и първите Спринтери са проблемни, плюс доста Опели.
                      Ford Maverick II 2.3 XLT
                      Ford Mondeo MK5

                      Коментар


                      • #42
                        При този модел Ц класа е известно ,че имат проблеми с тази изолация и техните километражи поне така разбрах след прочетеното! Благодаря на всички отзовали се колеги!

                        Коментар


                        • #43
                          Проблемите на километражите са в кофти поставени лентови кабели, което се изразява в загуба на пиксели. Продават се за без пари от китайците, и се сменят относително лесно.

                          Коментар


                          • #44
                            И аз наскоро пращах инсталацията при Калоян от Несебър, направи я от-до много добре, но всичко ми излезе 350 кинта защото освен нея ми прави и кабела на алтернатора и смяна на букси с нови. Иначе ако не се налага смяна на букси е по-евтино

                            Коментар


                            • #45
                              Цялата инсталация долу, пращаш я в Несебър и си ти.

                              https://instalaciqmb.alle.bg/%D0%BA%...A%D1%82%D0%B8/

                              ПП на Пенчо трябва да му се забрани да се обажда в теми за Мерцедес
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • motor_men
                                motor_men коментира
                                Редактиране на коментар
                                Той с обаждане в много теми , научи много неща.

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X