От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц
Говорим за двигателя от темата .. М 113 9хх
16 отделни бобини, 16 канала ... в началото са ги управлявали по двойки ... после са усъвършенствали само софта за управлението им и са започнали да ги дефазират. Ефекта е работа с много бедни горивни смеси .
После дописали още софта и започнали и да изключват горивните инжектори ... когато не се иска мощност.
Резултата е че 5 литров осмак гори 10-12 литра извънградско .... е .. ако не го "настъпваш".
А при моторите е друга тема.
При карбураторните дараци, дори няма динамично регулиране на началото на подаване на искрата.
Появява се при моделите с принудително впръскване ... и не при всички ..
Говорим за двигателя от темата .. М 113 9хх
16 отделни бобини, 16 канала ... в началото са ги управлявали по двойки ... после са усъвършенствали само софта за управлението им и са започнали да ги дефазират. Ефекта е работа с много бедни горивни смеси .
После дописали още софта и започнали и да изключват горивните инжектори ... когато не се иска мощност.
Резултата е че 5 литров осмак гори 10-12 литра извънградско .... е .. ако не го "настъпваш".
А при моторите е друга тема.
При карбураторните дараци, дори няма динамично регулиране на началото на подаване на искрата.
Появява се при моделите с принудително впръскване ... и не при всички ..
Коментар