Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

    Говорим за двигателя от темата .. М 113 9хх
    16 отделни бобини, 16 канала ... в началото са ги управлявали по двойки ... после са усъвършенствали само софта за управлението им и са започнали да ги дефазират. Ефекта е работа с много бедни горивни смеси .
    После дописали още софта и започнали и да изключват горивните инжектори ... когато не се иска мощност.
    Резултата е че 5 литров осмак гори 10-12 литра извънградско .... е .. ако не го "настъпваш".

    А при моторите е друга тема.
    При карбураторните дараци, дори няма динамично регулиране на началото на подаване на искрата.
    Появява се при моделите с принудително впръскване ... и не при всички ..
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #32
      От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

      Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
      При карбураторните дараци, дори няма динамично регулиране на началото на подаване на искрата.
      Точно в такава ситуация двойният фронт е манна небесна.

      Коментар


      • #33
        От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        Първите 2-свещни двигатели не са "проектирани", а спасени със втората свещ.

        Кратко, кратко, колко да е кратко - при тези с двата фронта, без една свещ ще ти трябва съвсем друг аванс на запалването - има-няма двойно по-голям в преходните режими. Ако няма кой да го увеличи, ясно е че ще загазиш.

        Мога и в километри да уточня при нужда щото тия филми сме ги играли
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #34
          От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

          Интересно, а какво точно се поврежда? Изпускателен клапан?

          Коментар


          • #35
            От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

            Нищо - просто спира да пали щото трупа нагар.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #36
              От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

              Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
              Ефекта е работа с много бедни горивни смеси .
              Мисля че повече от 20:1 не постигат
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #37
                От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Точно в такава ситуация двойният фронт е манна небесна.
                Все пак карам Африка ....
                Знам какво има под резервоара.
                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                Коментар


                • #38
                  От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Мисля че повече от 20:1 не постигат
                  Постигат, но не при този двигател виж ко пише за FSI или TFSI:
                  Не ми се превежда, но е ясно:
                  The engine management system continually chooses among three combustion modes: ultra lean burn, stoichiometric, and full power output. Each mode is characterized by the air-fuel ratio. The stoichiometric air-fuel ratio forgasoline is 14.7:1 by weight (mass), but ultra lean mode can involve ratios as high as 65:1 (or even higher in some engines, for very limited periods). These mixtures are much leaner than in a conventional engine and reduce fuel consumption considerably.

                  С това зверско обедняване на сместа вече не си играят да изключват цилиндри както при коментирания М 113.

                  Разбира се вдигат и степента на сгъстяване на 10,5:1 което си е над 15 бара.
                  Резултата е, че бензиновия двигател все повече започва да прилича на дизеловия комън рейл.
                  Последно редактирано от CarTest™; 22-10-15, 16:18.
                  Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                  Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                  Коментар


                  • #39
                    От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

                    Мисля че разбрах точно каквото ми трябваше,за което благодаря на всички включили се.
                    Проектът с които сме се захванали в сервиза е МБ 124 купе 200Е,на който сме монтирали кормилна рейка ,5 литров М113,ръчна 6 степенна скоростна кутия,маховик и 240мм съединител.Вчера "събрахме" кардана,остават нЕкви дреболии(вода,бензин) и електроинсталацията.Колата ще се подкара с Мега и за това се интерсувах за комутациите...значи ще ги пуснем да "цъкат" едновременно...а на диното ще си покаже...
                    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                    Коментар


                    • #40
                      От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

                      Ще стане с Мега!!Датчика на коляновия вал е 60 минус 2!Знаеш за какво говоря. Успех!И после сподели, че .. някакви мухи ми бръмчат у главата.
                      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                      Коментар


                      • #41
                        От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

                        Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                        Ще стане с Мега!!Датчика на коляновия вал е 60 минус 2!Знаеш за какво говоря. Успех!И после сподели, че .. някакви мухи ми бръмчат у главата.
                        Мдааа,знам.Ще споделя...
                        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                        Коментар


                        • #42
                          От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

                          Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                          Говорим за двигателя от темата .. М 113 9хх
                          16 отделни бобини, 16 канала ... в началото са ги управлявали по двойки ... после са усъвършенствали само софта за управлението им и са започнали да ги дефазират. Ефекта е работа с много бедни горивни смеси .
                          После дописали още софта и започнали и да изключват горивните инжектори ... когато не се иска мощност.
                          Резултата е че 5 литров осмак гори 10-12 литра извънградско .... е .. ако не го "настъпваш".
                          Все съм се чудил за този нисък разход 13 когато го галиш тоя мотор даже и в дълго Г
                          GL420, G500

                          Коментар


                          • #43
                            От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

                            Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                            Ще стане с Мега!!Датчика на коляновия вал е 60 минус 2!Знаеш за какво говоря. Успех!И после сподели, че .. някакви мухи ми бръмчат у главата.
                            Стана...от края на март Цедеса се движи умопомрачително...тръгва спокойно с пушеци на 3-та.На 6-та от 1000об/мин ускорява без замисляне и ... си скъса болтовете на джантата един път от старт...
                            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                            Коментар


                            • #44
                              От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

                              Требе да видя ко си направил .. на живо ...
                              Като има време ще видя кво си сътворил.
                              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                              Коментар


                              • #45
                                От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

                                Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                                Требе да видя ко си направил .. на живо ...
                                Като има време ще видя кво си сътворил.
                                Винаги добре дошЕл...
                                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X