Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

    Едната свещ е за ниски обороти а другата за високи И другото ко. ..бобини компютри бръм и газ
    driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

    Коментар


    • #17
      От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

      Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
      Едната свещ е за ниски обороти а другата за високи
      Това пише ли го някъде? Щото не ми се вижда твърде смислено.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Това пише ли го някъде? Щото не ми се вижда твърде смислено.
        Имам две коли с общо 24 свещи...случвало ми се е да имам случай в който се вади една свещ и колата работи перфектно във високите а в ниските тресе!Пробвал съм и обратното......а дали пише някъде то всеки може да търси и чете ..........
        driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

        Коментар


        • #19
          От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

          Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
          Имам две коли с общо 24 свещи...случвало ми се е да имам случай в който се вади една свещ и колата работи перфектно във високите а в ниските тресе!Пробвал съм и обратното
          Това че колата тресе на едни или други обороти като извадиш съответната свещ не еднозначанa гаранция че другата свещ си почива, нито че разхода и емисиите ще са същите в съответните обороти.

          Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
          ......а дали пише някъде то всеки може да търси и чете ..........
          Питах дали имаш източник за тая информация освен пробата. Ако пращах всеки, попитал ме за информация, да си я търси сам, форума щеше да е безсмислен.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

            За обща култура: Какво се гони с решението за поставяне на 2 свещи на цилиндър управлявани от бобина с 1 канал за управление?
            Едновременно запалване на сместа в 2 точки за по-добро изгаряне?
            И това в специфичен диапазон обототи, или?
            Забелязал съм, че се прави при по-големи цилиндри, в частност при мотоциклетите.
            Враг усраине

            Коментар


            • #21
              От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

              Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
              За обща култура: Какво се гони с решението за поставяне на 2 свещи на цилиндър управлявани от бобина с 1 канал за управление?
              Едновременно запалване на сместа в 2 точки за по-добро изгаряне?
              И това в специфичен диапазон обототи, или?
              Забелязал съм, че се прави при по-големи цилиндри, в частност при мотоциклетите.
              Много неща се гонят, от повече мощност, през работа с лош бензин, до повече екология и има съответно различни решения от типа свещи - еднакви или различни до реда на палене и времето на забавяне на едната спрямо другата. Също и колко комутатора управляват свещите и т.н. Изобщо няма общ случай. При леките коли са основно цедес и алфа като там на един и същи мотор има по няколко решения според зависи там разни неща.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #22
                От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

                Не, аз питах за бобините с 1 канал.
                Тоест когато двете свещи цъкат едновременно и нямат възможност за индивидуално управление.
                Враг усраине

                Коментар


                • #23
                  От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

                  Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                  Не, аз питах за бобините с 1 канал.
                  Тоест когато двете свещи цъкат едновременно и нямат възможност за индивидуално управление.
                  Е такова животно не съм виждал, та не знам.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

                    Източник - http://www.fitzhughmedia.com/MBF/W208-3.html

                    Using dual spark plugs in a single cylinder creates two flame fronts. The dual flame fronts increases combustion efficiency, allowing more of the fuel to be burned. The resulting combustion forces produce a better piston ring seal and less friction between the piston and cylinder. The dual plug design isn't new (race cars builders discovered this decades ago), but the way in which it's employed is. Mercedes-Benz refers to their ignition as an "offset-phase twin-plug" system. According to the Mercedes Benz press kit:

                    the dual ignition system activates the two spark plugs in each cylinder one after the other in quick succession (rather than simultaneously), with varied "stagger," depending on engine load and speed. This phase-shifted twin-plug sequence (as well as the basic ignition timing) changes after each combustion cycle for extremely precise control of the combustion process. This also enables combustion chamber pressures to be closely controlled to minimize combustion noise without sacrificing efficiency.'
                    Груб превод:

                    Използването на двойка свещи в един цилиндър създава два огнени фронта. Двата фронта повишават ефективността на изгарянето и уплътнението на сегментите.

                    Системата с двойни свещи на цилиндър не е нова, но начина при който работи при МБ е иновативна и се казва "offset-phase twin-plug". Според прес кита на Мерцедес "двойната запалителна система активира двете свещи в БЪРЗА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ, КАТО ВРЕМЕТО МЕЖДУ ДВЕТЕ ИСКРИ ВАРИРА В ЗАВИСИМОСТ ОТ НАТОВАРВАНЕТО И ОБОРОТИТЕ".
                    Последно редактирано от Денислав Димитров; 22-10-15, 11:32.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

                      Е кво да е нова, като я ползват масово още по изтребителите от ВСВ, като далеч не са първите мотори с по 2 свещи. А па иновативната система на цедес с последователно палене е била иновативна преди има няма 15-20 години
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

                        Сега се разрових малко ....
                        През годините се сменя управляващия блок до 06/2000 е 0 261 206 302 после са доста различни .. с изключване на цилиндри и т.н.
                        Но, първите нямат такива екстри и подават искрата едновременно на двете бобини.
                        Комутатори .. няма. Всичко е вътре в блока ..
                        Последно редактирано от CarTest™; 22-10-15, 15:36.
                        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                        Коментар


                        • #27
                          От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

                          Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                          ...Но, първите нямат такива екстри и подават искрата едновременно на двете бобини.
                          Комутатори .. няма. Всичко е вътре в блока ..
                          Така е и при дъртите, тежки ендура, особено при едноцилиндровите, с голяма кубатура.
                          Бобина с 1 първична и изводи от двата края на вторичната за 2 свещи - ефектът е същият.
                          При по-малък диаметър на цилиндъра обикновено си е 1 свещ.
                          Явно се гони цитираното от Денислав.
                          Независимо, че не няма дефазиране на искрата базирано на някакви сметки и алгоритми.
                          Видях темата и се сетих, че съм се чудил каква цел се гони.
                          Но явно любопитството не е било голямо, щом не съм търсил целенасочено отговора.
                          Мерси!
                          Враг усраине

                          Коментар


                          • #28
                            От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

                            Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                            Така е и при дъртите, тежки ендура, особено при едноцилиндровите, с голяма кубатура.
                            Бобина с 1 първична и изводи от двата края на вторичната за 2 свещи - ефектът е същият.
                            При по-малък диаметър на цилиндъра обикновено си е 1 свещ.
                            Явно се гони цитираното от Денислав.
                            Независимо, че не няма дефазиране на искрата базирано на някакви сметки и алгоритми.
                            Видях темата и се сетих, че съм се чудил каква цел се гони.
                            Първоначалната идея на тази хитрина е повишена надеждност - говорим за 40-те години на 20 век. Свещта едва в последните 20-30-40 (на различните места) години е относително безпроблемен елемент, преди това винаги е била невралгично място в двигателя с условна надеждност. Бобината и разпределителя за високо напрежение също са допринасяли за ядове. Съответно ако 1 свещ пали 90% от тактовете, 2 свещи палят 99% и печелим 10% мощност и икономия, а машината работи даже и при оцапване на една свещ.

                            После са решили че огънят може да се пали от две хитро подбрани места и така да се съкрати има-няма двойно времето за горене. Това силно намалява проблемите с детонация и компромисите с момента на запалване, а също и изчиства работата в граничните режими (високи и ниски обороти). Съответно са започнали да разполагат двете свещи на предварително съобразени с потоците и вихрите места, а от някой момент натам с напредването на електрониката са им разместили и искрите във времето, съобразено с преминаването на вихрите около тях. Вариация на тази тема са опитите да се пуска втора и трета искра на цилиндри само с 1 свещ - смисъл има но по-малко, а електрониката става още по-сложна.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

                              Първия двигател с две свещи на лека кола е от 1906

                              Двигател проектиран за 2 свещи може и да работи само на единия канал обаче за кратко и то зле.
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #30
                                От: Въпрос към спецовете по Мерцедес-Бенц

                                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                                Първия двигател с две свещи на лека кола е от 1906

                                Двигател проектиран за 2 свещи може и да работи само на единия канал обаче за кратко и то зле.
                                Първите 2-свещни двигатели не са "проектирани", а спасени със втората свещ.

                                Кратко, кратко, колко да е кратко - при тези с двата фронта, без една свещ ще ти трябва съвсем друг аванс на запалването - има-няма двойно по-голям в преходните режими. Ако няма кой да го увеличи, ясно е че ще загазиш.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X