Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Турбиниране на атмосферен ОМ602 ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение

    Троши се амааа на 5500 оборота а Николайчо такива обороти не вдига
    Ъпсолютно вярно ! ... поне като постоянен режим.

    Точно за това ме кефи тая кола, щото по някакъв странен начин ме успива и като я карам ми е некъф релакс. Кача ли се на нещо друго, не е така, но може би защото така или иначе не е пъргава.
    Горе-долу държа около 3000÷3500, че нагоре ми бучи заради генерацията, която ще направя с турбинирането, но и след това не виждам смисъл да се правя на голфист, при положение, че съм с 3 литров мотор и дълги скорости, което е и търсен ефект при всички доработки.
    Преди два-три часа, докато се возех, си мислех точно това което каза и Цецо, че без проба няма да стане.

    Турбинката ще завърши идеята, но коя да е първа ?!
    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

    Коментар


    • #47
      Чуй какво ти дума Петър! Усещаш ли го, че ти подхвърля за променлива геометрия...не е случайно! Знае как върви 605 със стокова турбина, ама се е возил и на 605 с Garrett 2260gtb. Щеше да купува дръжка за врата ...​​

      Коментар


      • #48
        Първоначално публикуван от TRAX Преглед на мнение
        Чуй какво ти дума Петър! Усещаш ли го, че ти подхвърля за променлива геометрия...не е случайно! Знае как върви 605 със стокова турбина, ама се е возил и на 605 с Garrett 2260gtb. Щеше да купува дръжка за врата ...​​
        Еее, уж е смел, а ти казваш, че е трябвало да се качи с памперс !

        ... и аз не гоня спортни резултати, а просто искам да компенсирам някои дефицити.
        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

        Коментар


        • #49
          Ето нещо интересно за разликата м/у атмосферният и турбо OM602.

          Вече придремвам, и хич не ми е до превеждане, та ако някой можещ скучае, може да го сподели на нашенски.
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • #50
            Я да размърдам темата, че гледам, пак стана актуална.

            Такааа, вече имам всичко за турбинирането, но понеже жипката ми е ежедневен гъзовоз, се чудя, дали все пак не е по-добре променлива геометрия, че нямам емпирична представа на колко тръгва нормалната турбина ?

            Лятото ще гоня 0.5÷0.7bar, а зимата до 0.5, но въпроса е, при какви обороти ще почне да ги докарва с конвенционалната, щото предпочитам да е с възможно по-простата система ?
            ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

            Коментар


            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              Зависи и от настройките на ГНП.

            • Джоу (x3mrjoe)
              Джоу (x3mrjoe) коментира
              Редактиране на коментар
              Цецо, няма да пипам нищо, щото ми трябва малко въздух за нафтата която вкарвам.
              Ако евентуааално се налага, ще му направя една регулируема ALDA с актуатор.
              Ясно е, че за да тръгне турбината трябва и гориво, както и, че конкретния емпиричен резултат ще е най-точен, но ми се ще ако някой си е играл с манометри при нормален турбинирам петак да сподели резултата.

              Променливата ме блазни, но пък другата също с простотата си, и ако съм сигурен, че около 1500об поне малко ще помпа, въобще няма да си отклонявам вниманието.

              P.S. Баира, който ти познаваш с дупките по него, с нафтата от ЕКО го качвам на трета с около 1000об, като с другите нафти си трябва втора, което ще рече, че ми трябва съвсееем мъничко за оптимизация общата ми употреба.
              Бях го позабравил, но пътьом сложих 20€ от тяхната нафта, че не ми се ходеше до "мойта" бензиностанция, и пак се появи сила в ниските.

            • Juiced
              Juiced коментира
              Редактиране на коментар
              ALDA по-добре от сега си вземи. Според мен няма да се получи добър резултат с наличната нафта. За ръчна скоростна кутия си иска променлива геометрия, повечето турбини са направени да спулват от 1500 об и на 1800-2000 са на холда. Ако избора ти на ВНТ турбина е правилен ще имаш и по-добри резултати. Аз не спирам да предлагам за проекти с подобна на твоята кубатура гарет гт1756. Тръгва много приятно рано, второ поколение внт, което няма проблеми със зацапване и лесно се преправя на актуатор.

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X