Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Турбиниране на атмосферен ОМ602 ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Турбиниране на атмосферен ОМ602 ?

    Парите са повече от цената на гнусото, което до голяма степен обезсмисля упражнението
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #32
      От: Турбиниране на атмосферен ОМ602 ?

      Значи (както напоследък е модерно в няколко реклами ), в темата иде реч за турбиниране на атмосферен мотор, демек, с минимални интервенции като преправяне и хамалогия, а парите са друга тема, и въобще не е ставало въпрос за тях.

      Какво е оригинално турбиниран ОМ602 също знам, като знам и как се прави с никакви пари, особено ако ръцете не са ти в гъзЪ и не те мързи.
      2.9 с леко напъване се докарва до къде 200 коня, като американците правят и доста крайни извращения.

      Изчел съм къде що може, но тема като моята не намерих, та затова и я пуснах.

      P.S. А това дето вкараните пари трябвало да са не повече от цената на кошницата е разбирането на тия дето си купуват лъскав джип за 5 бона, сменяват само масло в маторя, и си карат с лъскавите гуми щото отстрани грайферите не се забелязват.

      P.P.S. Никога нЕма да си боядисам джипа !
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • #33
        От: Турбиниране на атмосферен ОМ602 ?

        Първоначално публикуван от Джоу (x3mrjoe) Преглед на мнение
        P.P.S. Никога нЕма да си боядисам джипа !
        Но не е лошо да се замислиш за сгъваеми огледала. Изхлузото мина през оня портал и не разбра че е тясно
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #34
          От: Турбиниране на атмосферен ОМ602 ?

          Гнусото е по-широко от доста други кенефи и на много подобни места не минава за разлика от другите кошници. Мерено е заради други неверующи като теб.
          А шофьорското огледало нЕкой цървул го е залЕпил да се не сгъва, та трябва да го сменя, ама всичко неспешно ще се прави след като аз изляза от бокса.

          P.S. Ама специално заради теб ще го сгъна и ще ти дам ти да го изкараш.
          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

          Коментар


          • #35
            От: Турбиниране на атмосферен ОМ602 ?

            Нямаш идея какви коли съм изкарал оттам
            Теста с гнусото като сваля гипса
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #36
              От: Турбиниране на атмосферен ОМ602 ?

              Иииграеме !

              ... ма без мачкане на ламарини и бутане на дувари.
              ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

              Коментар


              • #37
                Да изтупам малко темата.

                Тия дни, докато си пазарувах резервоар, се заговорих с моргаджията за изпускателен колектор от OM602, щото ми се мотае малка турбинка от OM601 2.3 с чисто нов кертридж на 200÷300km. Пича пристига с колектора, който беше с турбината и маслоотвода до картера, и предвид, че турбината е читава и с чист колектор, стана моя.

                Турбината е Garrett от W210 с двигател OM602.982, и ето как изглежда:

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200412_222747454.jpg
Прегледи:200
Размер:335.4 КБ
ID:6587856
                ​​​​​
                Както се вижда, там където понякога е набит модела и номера, няма нищо, но пък отзад се появиха обозначителните табелки.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200412_223355665.jpg
Прегледи:189
Размер:379.6 КБ
ID:6587857



                На тях пише GT20, но по другите номера излиза GT25C, а според снощното импровизирано измерване на отворите би трябвало да е GT2552 и/или GT2538.
                След бърза справка излиза и, че актуатора работи с вакуум, което пък е логично, щото мястото за щуцера на корпуса е девствено, както ясно се вижда на първата снимка.
                Надявам се, че колекторите ще паснат на главата на моят ОМ602.940, защото ОМ602.982 е DI, и не съм ги сравнявал, което ще направя след малко според гарнитурите.
                Пускам си още едно кафе, и ще измеря отворите спокойно и на светло.

                По принцип се гласях за едно VNT, което ме чака на доста нов Рекстън, но ми се ще всичко да е колкото може по-просто, а и за рестънските колектори съм скептичен, че ще станат, щото двигателят е CDI, или XDI както е според марката.
                В крайна сметка целта ми не е спортни резултати, а лека оптимизация, та нито искам, нито очаквам чудеса.

                Ще се радвам на всякакви идеи и предложения, каквито и да са те.
                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                Коментар


                • TRAX
                  TRAX коментира
                  Редактиране на коментар
                  Това ако е същото желязо от твоята тема, е турбина и колектор от ОМ605. Не ,че е важно само не знам дали колектора директно ще пасне при теб. Иначе турбината има капацитет за 190к.с., (според Петър и повече, ама аз не вЕрвам..)

              • #38
                Вчера, докато си се возим цял следобед с репатрака на Turbo D, който е със същият OM602.980, като моят, пак говорихме по темата.
                Понеже знае, че ми се върти една променлива геометрийка, ме облъчваше да му дам простата турбинка.
                Това добре, щото няма да си правя туршия от турбини, но съм в страхотна дилема за това коя да ревизирам и да подготвям за проекта !
                Ясно е, че с променливата ще е по-добре, но пък с нея почвам да се отклонявам от идеята поради която много ми харесва мойта техника, а именно - простотата.

                Ще се радвам на всякакви мнения за + и - и при двата модела турбинки, като ще потретя, че не ми трябват пèстин коня, а лека оптимизацийка, та белким дойде малко момент в повече.
                ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                Коментар


                • #39
                  Променливата може да се управлява глупаво
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #40
                    То е ясно. Проблема е, че може да запецне, а глупавата не.

                    Въпроса ми е - колко по-големи са плюсовете на променливата, и заслужава ли си на фона на проблемчетата които може да създаде ?

                    И в двата случая говорим за читави, от техническа гледна точка, детайли.
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар


                    • #41
                      Ако ти я прави някой грамотен си заслужава.
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #42
                        Ако идеята на Търтьо е с актуатор от Алфа геометрията си е натоварена а се разтоварва при прекаляване с надува Та и да запецне ще си е запецнала в натоварено положение.

                        Коментар


                        • #43
                          Зависи колко ще пасне на машината и цялостните настройки, както и стила ти на каране.
                          Без проба-грешка, или поне пробване на сходни возила с двете решения, едва ли ще получиш отговор. Проблем е, и че с променлива геометрия няма къде да го пробваш без компютърно управление.
                          Според мен, сложиш ли едната, ще ти е лесно да пробваш и другата. А до тогава си ги дръж и двете.
                          Важно е и какво ще правиш с помпата.

                          ПП: Като запецне в натоварено положение, при компютър се ограничава нафтата, ама в случая...се троши турбина.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • #44
                            Правил съм го на 605.
                            ако иска да му я правя ще организирам тест.
                            с глупаво гнп
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #45
                              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение

                              ПП: Като запецне в натоварено положение, при компютър се ограничава нафтата, ама в случая...се троши турбина.
                              Троши се амааа на 5500 оборота а Николайчо такива обороти не вдига

                              Коментар


                              • cecoa1
                                cecoa1 коментира
                                Редактиране на коментар
                                Е, така е, зависи също и от настройки на помпата, ама то по тая логика може да си я кара и без управление, има такива хептен прости турбини по разни трактори.

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X