Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сравнения и доработки при G Klass

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Сравнения и доработки при G Klass

    М че той и тоя редовия го турбинират доста успешно та си става и той 350-400 коня спокойно,иначе си е 230 коня моторетка.

    Страва от кабели и гарнитура на главата,правен да върви на висока температура,но пък чук под главата,един път като я смениш и го забравяш,дросела и дебитомер и бубини .......стават от 280 който го има в Ц класата,а и в 140 / извратеняци беееее/.Тук обаче е интересно,140 с тоя мотор и ръчни скорости,вече предавателни числа ще трябва да си играеш,дали се закачат сток към 320 трябва да поровя,тук рьчки няма,всичко автомат.
    Аз карам такъв мотор,проблеми нямам,а е в гадните години.После са двата осмака като има и къса серия 6 литра осмак,но това е рядкост.Тия ги има в Англия колко щеш,за по 600 паунда ги взимат,другото до БГ ти го смятай.


    Редовия шестак става за всичко,В образния шестак и той не е никак лош мотор,но пък аз уважавам повече доброто старо,яко и почти просто моторче повече от ония с двете свещи.
    За осмака темата ми е долу,уж знайни проблеми няма,но се е озьбил с цъфнали гарнитури на главите ли поне за сега това е диагнозата,като го отворим ще го видим.Има всички хубавини обаче - як,мощен,уравновесен,държи на бой и харчи сравнително нормално.

    Аз бих избирал редовия шестак еле ако трябва да му набивам и ръчни скорости.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #62
      От: Сравнения и доработки при G Klass

      Чета темата с леко перверзно чувство на умиление, бе хора, къде бехте през последните 10 години бе.
      Цяла армия офроуд Г-та има с тоя редови двигател. 2006-та даже щяхме да правим вътрешен шампионат с г-та 3,2-104 мотор.
      Вълка, Долфа, Семко, Десо, Миро клисурския, моя милост, Терзиев, Зъбаря, Христов... малко ли е?
      Стара работа. Направо не става.
      Здрав и тежък чук е тва ама боен. Моя съм го кипвал няколко пъти и нищо.
      Само че ссъс сегашните цени, апаратура и инфрормация съвсем спокойно може да се "пусне" едно 2,2 цди или що не пък 3,0цди съответно от Спринтер хх13 или хх18. имат и шифт-кутии, както и обикновенни ръчни скорости.
      Ве-6 е труден мотор за куплиране. Има много рядко ръчни кутии за това моторче. Иначе е лек, компактен, добре се развърта и може да с компресира...
      ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

      Коментар


      • #63
        От: Сравнения и доработки при G Klass

        Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
        Чета темата с леко перверзно чувство на умиление, бе хора, къде бехте през последните 10 години бе.
        В морето или поне аз,в последните десетина години Г с нещо освен 500 или АМГ аз не сьм виждал,а какво остава да сьм вкарвал вьтре.Дебнем,да се включите,че да попием и ние и това сериозно го казвам.


        ЦДИтата какви пари са като мотор,на колко време им клякат дюзи да речем и има ли сметка да се вграждат тия мотори?
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #64
          От: Сравнения и доработки при G Klass

          Намират се за под 1000лв. За дюзите не знам, но нали са от Някакъв донор. Ще има наблюдение.
          На 13000км едни 55 амг ми изглеждат като мелби с шоколадов сладолед. Тук не е така. За това се налага да набутваме творчество в старите камиончета.
          При вас не бих се замислил сигурно за една пространствена рама, мотор Корвет - търн кей, фокс окачване и наредена скоростна кутия.
          ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

          Коментар


          • #65
            От: Сравнения и доработки при G Klass

            Ето го и "паркетника" Натиснете снимката за да я уголемите

Име:g klass (1) 11.jpg
Прегледи:1
Размер:33.4 КБ
ID:5437166
            най ми харесват трите копченца на таблото голяма "екстра"за семеен автомобил
            driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

            Коментар


            • #66
              От: Сравнения и доработки при G Klass

              Колега да ти подскажа и аз ако може ето ти едно разрешение на проблема по най безболезния начин http://suchen.mobile.de/auto/mercede...y=мотора с кутията останалото на белканто.

              Коментар


              • #67
                От: Сравнения и доработки при G Klass

                Айдееееее,ЧЕСТИТКА

                И да черпиш
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #68
                  От: Сравнения и доработки при G Klass

                  Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                  Айдееееее,ЧЕСТИТКА

                  И да черпиш
                  Благодаря!
                  Първо ще се опитам да доубия този двигател/добре се държи като е на 3500 4500 оборота / и после ще го "мятам" да го правя..........до тогава сондирам мнения и препоръки! пък и да дооправя Патрола че без джип не ми се седи
                  driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                  Коментар


                  • #69
                    От: Сравнения и доработки при G Klass

                    Днес изхвърлих огромния катализатор............... който се оказа и запушен на всичкото отгоре!
                    driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                    Коментар


                    • #70
                      От: Сравнения и доработки при G Klass

                      Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                      Благодаря!
                      Първо ще се опитам да доубия този двигател/добре се държи като е на 3500 4500 оборота / и после ще го "мятам" да го правя..........до тогава сондирам мнения и препоръки! пък и да дооправя Патрола че без джип не ми се седи
                      Да не се окаже, че тоя мотор въобще не е лош избор!
                      Санде Ковачев с едно такова Г навремето бая ни озорваше.
                      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                      Коментар


                      • #71
                        От: Сравнения и доработки при G Klass

                        Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                        Да не се окаже, че тоя мотор въобще не е лош избор!
                        Санде Ковачев с едно такова Г навремето бая ни озорваше.
                        еее ако прежаля и някоя кинта да го чипосам.........най много да се наложи да го сменям по скоро отколкото си мислех...
                        Инак се поотпуши,и малко глас му докарах
                        driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                        Коментар


                        • #72
                          От: Сравнения и доработки при G Klass

                          Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
                          Ето го и "паркетника" [ATTACH=CONFIG]528406[/ATTACH]
                          най ми харесват трите копченца на таблото голяма "екстра"за семеен автомобил
                          Честито Колега!!! Фул тайма си е голяма екстра за всекидневна употреба в нашия климат!!! Весели празници

                          Коментар


                          • #73
                            От: Сравнения и доработки при G Klass

                            Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                            Да не се окаже, че тоя мотор въобще не е лош избор!
                            Санде Ковачев с едно такова Г навремето бая ни озорваше.
                            Раликата с на Ковачев колата е, че онази бе с 8-клапановия 102-мотор (102к.с.), а тази е 2,3 с над 24 к.с. отгоре.
                            Последно редактирано от ПЛАМЕН ТЕНЕВ; 28-12-12, 23:09.
                            ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                            Коментар


                            • #74
                              От: Сравнения и доработки при G Klass

                              Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                              Раликата с на Ковачев колата е, че онази бе с 8-клапановия 102-мотор (102к.с.), а тази е 2,3 с над 24 к.с. отгоре.
                              M102 на Г-класа не е ли две версии - 125к.с. без катализатор и 122к.с. с катализатор?

                              Коментар


                              • #75
                                От: Сравнения и доработки при G Klass

                                Първоначално публикуван от PUCH W460 Преглед на мнение
                                M102 на Г-класа не е ли две версии - 125к.с. без катализатор и 122к.с. с катализатор?
                                Да, но при 460 има и двигател 102 конски сили,но не се води М102 ! ....
                                Последно редактирано от NlGHTMARE; 29-12-12, 22:20.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X