Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на бензинов W460 Г230ГЕ с дизелов?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Смяна на бензинов W460 Г230ГЕ с дизелов?

    темата -почна се

    Коментар


    • #17
      От: Смяна на бензинов W460 Г230ГЕ с дизелов?

      На 250 турбо е същата работа. Оригиналния картер от G250GD стана точно. Само е по-дълбок с 2 см. При смачкани на цяло тампони остават 3-4 см до картера. Леко удължих смукателя и събра 2 литра масло повече. Щеката не съм я барал защото си е оригиналната на турбинирания мотор. Нивото не се променя, само обема на картера. Ако бях останал с картера от турбото само място за болта трябваше да се направи или да се обърне по системата на Асен. Като конфигурация двата картера са еднакви. На 300 турбо също само болта е проблем. Ниското на картера отива отпред и не пречи. Като на Стефан.
      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
      Вальо. О888 557Ч7Ч
      Silverado 1.3 i

      Коментар


      • #18
        От: Смяна на бензинов W460 Г230ГЕ с дизелов?

        Ще имам ли проблем с дифа? Бензиновия мотор е с по-бързи нали.? Не мога да намеря табелата за да напиша параметри.

        Коментар


        • #19
          От: Смяна на бензинов W460 Г230ГЕ с дизелов?

          Табелата е зачукана на самия диф. На предния се вижда отпред, на задния отзад. Ако не се вижда, значи е паднала.
          С дизелов мотор ще имаш максимална скорост, без да счупиш мотора, колкото сега на 3000об/м. Ако те устройва, значи са добри дифовете.
          Променя се мощността на средни и ниски обороти и разхода на гориво.
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • #20
            От: Смяна на бензинов W460 Г230ГЕ с дизелов?

            [QUOTE=drukman;1463808]Табелата е зачукана на самия диф. На предния се вижда отпред, на задния отзад. Ако не се вижда, значи е паднала.
            С дизелов мотор ще имаш максимална скорост, без да счупиш мотора, колкото сега на 3000об/м. Ако те устройва, значи са добри дифовете.
            Променя се мощността на средни и ниски обороти и разхода на гориво.[/QUOTE

            За сега се спирам на 300 ТД-177 коня(ръчка).В процес на търсене съм, ако някой има инфо,къде мога да намеря нека пише.

            Коментар


            • #21
              От: Смяна на бензинов W460 Г230ГЕ с дизелов?

              [QUOTE=kp_jeep;1465169]
              Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
              Табелата е зачукана на самия диф. На предния се вижда отпред, на задния отзад. Ако не се вижда, значи е паднала.
              С дизелов мотор ще имаш максимална скорост, без да счупиш мотора, колкото сега на 3000об/м. Ако те устройва, значи са добри дифовете.
              Променя се мощността на средни и ниски обороти и разхода на гориво.[/QUOTE

              За сега се спирам на 300 ТД-177 коня(ръчка).В процес на търсене съм, ако някой има инфо,къде мога да намеря нека пише.
              Колега -хич не четеш темите- в другата написах ,но ще повторя пак за тебе.
              300Д - 606 с турбо и без турбо е слаган на 210 (Мерц очиларка) и там няма такава с ръчни скорости -всички 210 са автоматик.
              606 но без турбо -тои е 136 коня с ръчна кутия е слаган на 124 (от 1993 д о 1995 -когат 124 става Е класа ) и то много малко.
              Така че сега сам оцени шанса си да намериш такъв мотор с оригинална ръчна кутия.

              Коментар


              • #22
                От: Смяна на бензинов W460 Г230ГЕ с дизелов?

                [QUOTE=brpi;1466328]
                Първоначално публикуван от kp_jeep Преглед на мнение
                Колега -хич не четеш темите- в другата написах ,но ще повторя пак за тебе.
                300Д - 606 с турбо и без турбо е слаган на 210 (Мерц очиларка) и там няма такава с ръчни скорости -всички 210 са автоматик.
                606 но без турбо -тои е 136 коня с ръчна кутия е слаган на 124 (от 1993 д о 1995 -когат 124 става Е класа ) и то много малко.
                Така че сега сам оцени шанса си да намериш такъв мотор с оригинална ръчна кутия.
                Имаш право ще бъде доста трудно да намеря такъв двигател :-). Е търсенето продължава за нещо подходящо, някакви препоръки.?

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X