На 250 турбо е същата работа. Оригиналния картер от G250GD стана точно. Само е по-дълбок с 2 см. При смачкани на цяло тампони остават 3-4 см до картера. Леко удължих смукателя и събра 2 литра масло повече. Щеката не съм я барал защото си е оригиналната на турбинирания мотор. Нивото не се променя, само обема на картера. Ако бях останал с картера от турбото само място за болта трябваше да се направи или да се обърне по системата на Асен. Като конфигурация двата картера са еднакви. На 300 турбо също само болта е проблем. Ниското на картера отива отпред и не пречи. Като на Стефан.
Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Табелата е зачукана на самия диф. На предния се вижда отпред, на задния отзад. Ако не се вижда, значи е паднала.
С дизелов мотор ще имаш максимална скорост, без да счупиш мотора, колкото сега на 3000об/м. Ако те устройва, значи са добри дифовете.
Променя се мощността на средни и ниски обороти и разхода на гориво.
Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
[QUOTE=drukman;1463808]Табелата е зачукана на самия диф. На предния се вижда отпред, на задния отзад. Ако не се вижда, значи е паднала.
С дизелов мотор ще имаш максимална скорост, без да счупиш мотора, колкото сега на 3000об/м. Ако те устройва, значи са добри дифовете.
Променя се мощността на средни и ниски обороти и разхода на гориво.[/QUOTE
За сега се спирам на 300 ТД-177 коня(ръчка).В процес на търсене съм, ако някой има инфо,къде мога да намеря нека пише.
Табелата е зачукана на самия диф. На предния се вижда отпред, на задния отзад. Ако не се вижда, значи е паднала.
С дизелов мотор ще имаш максимална скорост, без да счупиш мотора, колкото сега на 3000об/м. Ако те устройва, значи са добри дифовете.
Променя се мощността на средни и ниски обороти и разхода на гориво.[/QUOTE
За сега се спирам на 300 ТД-177 коня(ръчка).В процес на търсене съм, ако някой има инфо,къде мога да намеря нека пише.
Колега -хич не четеш темите- в другата написах ,но ще повторя пак за тебе.
300Д - 606 с турбо и без турбо е слаган на 210 (Мерц очиларка) и там няма такава с ръчни скорости -всички 210 са автоматик.
606 но без турбо -тои е 136 коня с ръчна кутия е слаган на 124 (от 1993 д о 1995 -когат 124 става Е класа ) и то много малко.
Така че сега сам оцени шанса си да намериш такъв мотор с оригинална ръчна кутия.
Колега -хич не четеш темите- в другата написах ,но ще повторя пак за тебе.
300Д - 606 с турбо и без турбо е слаган на 210 (Мерц очиларка) и там няма такава с ръчни скорости -всички 210 са автоматик.
606 но без турбо -тои е 136 коня с ръчна кутия е слаган на 124 (от 1993 д о 1995 -когат 124 става Е класа ) и то много малко.
Така че сега сам оцени шанса си да намериш такъв мотор с оригинална ръчна кутия.
Имаш право ще бъде доста трудно да намеря такъв двигател :-). Е търсенето продължава за нещо подходящо, някакви препоръки.?
Коментар