Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Mazda Tribute 4x4
Свий
X
-
Mazda Tribute 4x4
помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117Тагове: Няма
-
До: Mazda Tribute 4x4
една година по-късно пак искам да попитам същото...
линкът горе е стар, затова слагам нов: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...n&pageNumber=1помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
-
До: Mazda Tribute 4x4
Форд имат модел на същата платформа. Води се Мейвърик фаза 2.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=19221271&__lp=22&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=9000& makeModelVariant1.modelId=27&vehicleCategory=Car&segment=Car&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&categories=OffRoad〈=de&page Number=6Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
До: Mazda Tribute 4x4
Малко повече от година по-късно и аз искам да попитам същото - има ли някой колега който кара такава да сподели впечатления? На везната са '02 ~ '03 - Subaru Forester 2.0 125к.с. и Mazda Tribute 2.0 124к.с. Мисля че засега се накланя към втората заради по-стандартния двигател и(предполагаемо) по-безпроблемна поддръжка. Каквито и да е мнения и впечатления са добре дошли. Предварително благодаря.
Коментар
-
До: Mazda Tribute 4x4
Първоначално публикуван от MichaelSchumacher Преглед на мнениеНа везната са '02 ~ '03 - Subaru Forester 2.0 125к.с. и Mazda Tribute 2.0 124к.с. Мисля че засега се накланя към втората заради по-стандартния двигател и(предполагаемо) по-безпроблемна поддръжка.
Докато Форестъри има доста, намират се части по морги, а и оригинални има доста.Вярата в конспирации е опростяване, което ни помага да обясняваме всичко.
Коментар
-
До: Mazda Tribute 4x4
Aз съм с Трибют 2.3i 153 коня.АТ.
Американско производство с оргинален маздов двигател MZR, познат от Мазда 626.
Последният е познат в БГ от доста години,има части за него и като цяло е безпроблемен, при спазване на заводско предписаното.
Малко цени - свещи - 4бр. иридиево платиниеви NGK 85лв
въздушен филтър -МАН 50лв (К&N филтър - 170лв)
масло за двг + маслен филтър - 140 лв.
Относно части за купе и шаси - не са по проблемни от на коя да е японска кола.Още повече,че има дублиране на части и от Форд Ескейп (близнака на М.Т.)
Окачването е независимо,вози меко но не е лодка в завоите.Напротив,изключително стабилна е.
разход градско - 10-12/100 а95, преди смяната на свещите и филтъра ми дигна 20/100, та успях да се шашна
извънградско - 8.5 -9.5 зависи дали е включен круиз контрола и как се кара.
Ускорението е плавно,мощност винаги има.
За лек офроуд, никакви грижи.Окачването се справя чудесно,хубавото е ,че волана е доста информативен,макар,че е с ел.усилване.Смяната на предвките се усеща ,а при включване на задния мост (основно задвижване с преден),се усеща леко ритане.За хард -не.Все пак не е и предвиждана за сериозни трасета.Независимото окачване е отпред и отзад и ще се разбие лесно.Предната престилка е много ниска и ъгъла на атака е по малък Отзад спокойно сядат трима възрастни и пътуват спокойно.Багажника е голям,но няма двоен под,което е тъпо.
През зимата и по заледен път,не съм имал боксуване,4х4 си сработва перфектно и има стабилност.Е,не със 120 по леда де Говоря за нормално каране.
Има си OverDrive /OFF бутон,отделно 1 и 2 предавка (това е за АТ варианта.За МТ,скоростите са ясни).При хлъзгави условия тръгването може да стане директно на 2ра.Реално имаме и D скорости и вариант да избираме от 1 до 4та.
Питайте и конкретни въпроси
Eто и малко инфо :
http://htftp.offroad-bulgaria.com/charger/Mazda/Пътят е целта.
Коментар
-
До: Mazda Tribute 4x4
За лек офроуд и мен ме интересува, но ми трябва и да се държи добре на магистрала. Аз бих предпочел ръчни пред автоматик, предполагам , че с ръчни ще е по-проходима. Тежка ли е? Как се държи на кал? Колко вдига на магистрала? 124к.с. не са ли малко за това купе - разбирам, че твоята е с по-голям двигател, но в БГ май се намират предимно по-слабите двигатели. Предполагам няма бързи/бавни - тя май е full time 4х4 нали? При мен офроудът ще е предимно коларски път и нива, но има и 40 градусов наклон на едно място, а и бая кал, което е най-големия проблем. Мисля, че за калта и наклона ще ми трябва по висок въртящ момент, а при маздата май това ще е проблем. Сега съм с Галопер дълга база, и за офроуда няма грижи, макар,че е малко тежичък(да не кажа много) и в калта вднъж като не внимавах и го бях юрнал по нанадолнището, задницата ме изпревари и направих много красив 360С пирует. Жената ми се развика, децата се бяха опулили, а кучето виеше от кеф докато се блъскаше в генератора и моторната резачка в багажника. Иначе Галопера си е яка машинка, ама -тромав на афалт и затова се оглеждам за алтернативи...
Коментар
-
До: Mazda Tribute 4x4
колега, аз преди 2 години минах от Галопер Д.Б. 98кс на Санта Фе 113кс... е видя ми се като самолет на магистралата... Така, че 120кс не са малко за това купе, все пак е по-леко от Галопера и аеродинамично...
Един мой клиент /за лодка/ има такава Мазда 2.0и и също е много доволен.помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
До: Mazda Tribute 4x4
За магистрала,никакви проблеми.Спокойно и без да се усещат 120-140.Повече не съм вдигал,просто имам страх от скапаните ни магистрали,пълни с кадърни кръпки.Усеща се,че има още сила обаче.При изпреварване трябва яко натискане,но при автоматите е така.С кикдаун,сваля 2 предавки и държи на тази скорост,докато не отпуснеш и натиснеш педала отново.Със завоите трябва да се внимава,все пак е доста висока,но пък има сума ти асистенти за сигурност.Все пак по леко със завоите при скорост от 100км.и относно помощните системи си карам,все едно ги няма т.е. внимателно...
Тежи 1570кг,което е доста по леко тегло от повечето SUV-ове,сравнимо е с това на лека кола.Няма бързи-бавни,просто сваляш до 1ва ,когато се налага и се преминава. Моя модел няма и копчето за 4х4 lock,което е на моделите до 2007.С него твърдо разпределяш 50:50 и за кал и сняг било идеално.При мен е torgue on demand система, и при нужда,електрониката праща необходимата мощност на задния мост.На сняг,не се е излагало ,на кал не ми се е налагало да карам.Все пак има кал и КАЛ За черни пътища,преди няколко дни минах към 150 км,никакви грижи.Сменях от 3 до 2 при нужда,на един дебилен завой с наклон минах на 1ва.Няма занасяния, боксувания. Върви си.
Интересно е,че независимо от мощноста и,нямам желание за екстремни скорости,просто се наслаждавам на пътуването, отколкото да се юркам.
40градуса е страшен наклон...Не съм карал по такъв,предполагам с добри гуми и ниска предавка ,може и да стане.Но ако има кал там,трябва мнооого внимателно да кара.Пътят е целта.
Коментар
-
До: Mazda Tribute 4x4
Първоначално публикуван от MichaelSchumacher Преглед на мнениеМалко повече от година по-късно и аз искам да попитам същото - има ли някой колега който кара такава да сподели впечатления? На везната са '02 ~ '03 - Subaru Forester 2.0 125к.с. и Mazda Tribute 2.0 124к.с. Мисля че засега се накланя към втората заради по-стандартния двигател и(предполагаемо) по-безпроблемна поддръжка. Каквито и да е мнения и впечатления са добре дошли. Предварително благодаря.
Двигателя е доста стандартен за боксер.Субару има традиции в 4х4.
МТ имат бавни.4х4 е постоянно зацепено.Моя тежи 1385кг(по книга).Разхода ми е градско(Пловдив) 11-12/100,извън града 7-8,5/100.
Сменил съм някои неща с нови(10 год е все пак) ето и цени:Заден лагер (кит)-японски-90 лв,Зъбно колело задна предавка-113 лв,4 лагера на скорости(така и така се отваря) 80+60+50+30лв.Предстои смяна датчик детонации-90 лв(поръчан).Мен не ми изглежда скъпо.Не само за Субару, а и за Японец.С това не искам да кажа че са чупливи,напротив,но такава си избрах аз от немско .Това което ни липсва ни кара да мечтаем.
Коментар
-
До: Mazda Tribute 4x4
Първоначално публикуван от charger Преглед на мнение40градуса е страшен наклон...Не съм карал по такъв,предполагам с добри гуми и ниска предавка ,може и да стане.Но ако има кал там,трябва мнооого внимателно да кара.
Коментар
-
До: Mazda Tribute 4x4
Първоначално публикуван от medunski Преглед на мнениеХайде, с 40С наклон може и да е преувеличено, но 30С има,.
Или бъркате градуси и процентиПоследно редактирано от mistral; 20-02-09, 13:16.
Коментар
-
До: Mazda Tribute 4x4
и "много съм тежък - 3 тона!!!"... това Галопер - Инкасо ли е? Дългата база 2.5ТДИ е 2000кг при това с тия колелца:
помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
От: Mazda Tribute 4x4
Малко да опресним информацията за този автомобил.
Колеги от доста време следя Хонда CR- V и бях решил да си взема такава но нещо ми влезе в полезрението тази Мазда.Има ли някои който може да изкаже мнение дали мога да я сравнявам с Хондата или няма нищо общо.Просто в момента има една обява за Мазда с добра комплектация и много по висока година в сравнени е с Хондите, за същите пари са по стари.Всички плюсове и минуси на Хондата ги приемам и ме устроиват, та мога ли да очаквам същото и от Маздата.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар