Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПОРТАЛЕН Range Rover P38

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

    Първоначално публикуван от bestbg Преглед на мнение
    Аз не съм го правил, но съм чувал че с фактура или документ за придобиването на другият мотор отиваш в кат и действаш...
    Процедурата е такава в случай, че заменяш двигателя с абсолютно идентичен като мощност , кубатура и гориво с двигателя записан в големия талон. Като документи трябва да имаш-копие от талона на бракувания автомобил от който е двигателя както и нотариално заверен договор за покупко-продажба със собственика на бракуваното МПС, ако то не се води на твое име разбира се. За всякакъв друг мотор, независимо дали се предлага от производителя за твоя модел автомобил, или не, е нужно да се мине на одобрение от Технотест, за да може да се регистрира в КАТ.

    Ако не мислиш да продаваш джипа, тези интервенции с документацията може да ги пропуснеш.Ако обаче мислиш да го продаваш все някога, сега е момента да си помислиш дали ще се намери купувач на цената, която ще му търсиш-тук, във форума, се продаваше едно преправяно диско с патрулски мостове и двигател от БМВ, вися доста време и накрая май не се продаде...
    Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
    Daihatsu Feroza F300 1.6 16V

    Коментар


    • #47
      От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

      10. Смяна на двигател всички 360 лв.
      11. Смяна на двигател + изменение в силовия щранк всички 480 лв.
      Това е от сайта им.Влез и погледни.
      Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
      Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
      0885 660 613

      Коментар


      • #48
        От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

        Днес за пореден път ходих да питам в ТИАТ и вече са им върнали лиценза и става като процедурата коства 144 лева но има и едно условие мотора който се поставя да е или същатата година или по-нов.V8 според мен не е решение за джип и го отхвърлям като вариян и изобщо бензин и газ иначе поне засега изобщо не смятам да продавам машината но не искам някой полицай да се заяде и да ме спре от движение.

        Коментар


        • #49
          От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

          Полюцай трудно ще се заяде, в малкия талон няма номер на двигател, големия не му е работа да го гледа.
          На прегледите няма полюцаи.

          Коментар


          • #50
            От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

            Работата с прегледите става все сложна така че искам всичко да е както трябва ако ще го правя.

            Коментар


            • #51
              От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

              Следващия въпрос е какво мислите за нуждата от хидравлична асистенция на волана и дали оригиналната секторна кутия ще се справи с усилието или задължително ще трябва асистенция.

              Коментар


              • #52
                От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

                Все едно слушам Соти... Едва ли друг тук би могъл да ти помогне... В тези води традиционната медицина не помага
                Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                Коментар


                • #53
                  От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

                  Ха ха ха май наистина съветите ще са основно от него .

                  Коментар


                  • #54
                    От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

                    Ако ще караш с гуми по-големи от 35" сам ще усетиш нуждата от хидроасистенция.
                    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                    Коментар


                    • #55
                      От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

                      Ами тези с който смятам да карам са високи точно 100 сантиметра или 40 инча така че май става задължителна асистенцията.

                      Коментар


                      • #56
                        От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

                        Първоначално публикуван от go6o126 Преглед на мнение
                        Работата с прегледите става все сложна така че искам всичко да е както трябва ако ще го правя.
                        При това твое изискване и споменатата хидроасистенция нещата отиват към регистрация в КТИ.Монтирането на една такава кормилна уредба ,го прави значително по чувсвителен при реакция на водача,но има и своите огромни недостатъци.Една от тях е ,че воланът не се връща сам при излизането от завой.Това автоматично ограничава скоростта на движение по републиканската пътна мрежа , движение със специален режим ,и поставя под въпрос способноста на водача относно категорията му.Монтирането му на своя отговорност те прави опасен за себеси и другите на пътя.
                        В КТИ нещата стоят така:

                        НАРЕДБА № 15 ОТ 7 АПРИЛ 2008 Г. ЗА РЕДА ЗА ДВИЖЕНИЕ ПО ПЪТИЩАТА, ОТВОРЕНИ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ПОЛЗВАНЕ, НА КОЛЕСНИ ТРАКТОРИ, ТРАКТОРНИ РЕМАРКЕТА И ДРУГА САМОХОДНА ТЕХНИКА, РЕГИСТРИРАНИ СЪГЛАСНО ЗАКОНА ЗА РЕГИСТРАЦИЯ И КОНТРОЛ НА ЗЕМЕДЕЛСКАТА И ГОРСКАТА ТЕХНИКА
                        Издадена от Министерството на земеделието и продоволствието, Министерството на вътрешните работи и Министерството на регионалното развитие и благоустройството
                        Обн. ДВ. бр.40 от 18 Април 2008г.
                        Раздел I.
                        Общи положения
                        Чл. 1. (1) С тази наредба се определя редът за движение по пътищата, отворени за обществено ползване, на предназначени и регистрирани за работа по Закона за регистрация и контрол на земеделската и горската техника (ЗРКЗГТ) колесни трактори, тракторни ремаркета и друга самоходна техника с изключение на верижните машини.
                        (2) Движението на колесни трактори, тракторни ремаркета и друга самоходна техника по пътищата, отворени за обществено ползване, се извършва по изключение при липса на селскостопански и/или горски пътища при придвижване до и/или от мястото на работа.

                        Коментар


                        • #57
                          От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

                          То ако можеше с удоволтвие бих го регистрирал в КТИ там едно че е мноооооого по евтино е и безпроблемно но надали ще ме пуснат да го направя.Иначе съм виждал поне 2 джипа с асистенция които си се движат по пътищата и то без ПТП все още .

                          Коментар


                          • #58
                            От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

                            Първоначално публикуван от don_73 Преглед на мнение
                            При това твое изискване и споменатата хидроасистенция нещата отиват към регистрация в КТИ.Монтирането на една такава кормилна уредба ,го прави значително по чувсвителен при реакция на водача,но има и своите огромни недостатъци.Една от тях е ,че воланът не се връща сам при излизането от завой.Това автоматично ограничава скоростта на движение по републиканската пътна мрежа , движение със специален режим ,и поставя под въпрос способноста на водача относно категорията му.Монтирането му на своя отговорност те прави опасен за себеси и другите на пътя.
                            В КТИ нещата стоят така:

                            НАРЕДБА № 15 ОТ 7 АПРИЛ 2008 Г. ЗА РЕДА ЗА ДВИЖЕНИЕ ПО ПЪТИЩАТА, ОТВОРЕНИ ЗА ОБЩЕСТВЕНО ПОЛЗВАНЕ, НА КОЛЕСНИ ТРАКТОРИ, ТРАКТОРНИ РЕМАРКЕТА И ДРУГА САМОХОДНА ТЕХНИКА, РЕГИСТРИРАНИ СЪГЛАСНО ЗАКОНА ЗА РЕГИСТРАЦИЯ И КОНТРОЛ НА ЗЕМЕДЕЛСКАТА И ГОРСКАТА ТЕХНИКА
                            Издадена от Министерството на земеделието и продоволствието, Министерството на вътрешните работи и Министерството на регионалното развитие и благоустройството
                            Обн. ДВ. бр.40 от 18 Април 2008г.
                            Раздел I.
                            Общи положения
                            Чл. 1. (1) С тази наредба се определя редът за движение по пътищата, отворени за обществено ползване, на предназначени и регистрирани за работа по Закона за регистрация и контрол на земеделската и горската техника (ЗРКЗГТ) колесни трактори, тракторни ремаркета и друга самоходна техника с изключение на верижните машини.
                            (2) Движението на колесни трактори, тракторни ремаркета и друга самоходна техника по пътищата, отворени за обществено ползване, се извършва по изключение при липса на селскостопански и/или горски пътища при придвижване до и/или от мястото на работа.
                            С хидроасистенция няма проблем с връщането на волана.Може би бъркате понятията.И не е необходима каквото и да е допълнителна регистрация...
                            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                            Коментар


                            • #59
                              От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

                              Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                              С хидроасистенция няма проблем с връщането на волана.Може би бъркате понятията.И не е необходима каквото и да е допълнителна регистрация...
                              Не,не бъркам хидроасистенцията с фул хидро. Там е още по-зле.Няма обратна връзка и реакциите са още по-окайващи,но и при двете волана не се връща сам.

                              Коментар


                              • #60
                                От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

                                Колега don_73 за връщането на волана може да спорим защото ако се сещаш за руските камиони КРАЗ и по точно старите с заоблената кабина и там хидравликата на волана е изпълнена точно така,секторна кутия която има клапан който управлява маслото и отделно външен хидроцилиндър който усилва момента и там волана се връща без никакъв проблем.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X