Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПОРТАЛЕН Range Rover P38

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

    Въпрос; дали според вас оригиналните рамена които държат моста към рамата от рейнджа ще издържат на усукването на моста и няма да му позволят да се превърти или ще трябва да се усилват?

    Коментар


    • #32
      От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

      Вероятно не.Междудругото не е лошо да замериш диаметъра на ръкавите на мостовете на Рейнджа и на Мог-а.И да ги постнеш тук...
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • #33
        От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

        Няма да издържат или няма нужда да се усилват?Иначе ръкавите на мога са доста по дебели и щангата неможе да ги обгърне както при рейнджа а влиза до някъде.Според слаби места са планките на моста и тънкия край на щангите,съмнявам се да се огънат в началото където са дооооооста дебели.

        Коментар


        • #34
          От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

          Реактивното услилие в края на щангите (тънкия край) е много по-малко и няма да е проблем.

          Коментар


          • #35
            От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

            Първоначално публикуван от P2P Преглед на мнение
            Реактивното услилие в края на щангите (тънкия край) е много по-малко и няма да е проблем.
            Ко?Не...
            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

            Коментар


            • #36
              От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

              Наистина усилието там е по малко но и самите щанги са доооооста по тънки и май смятам да ги усиля само в най-тънката част и да ги слагам така а ако не устискат ще ги мисля.

              Коментар


              • #37
                От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

                А според вас как стоят нещата с ГТП и дали би имало проблеми ако всичко е добре направено и без големи разлики от оригинала?

                Коментар


                • #38
                  От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

                  Наблюденията са ми, че тук не се зглеждат много много каква е ходовата част...основното са изгорели газове, работна температура, спирачки, светлини - евентуално......
                  "Bis dat qui cito dat"

                  Коментар


                  • #39
                    От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

                    Е тука разни работи: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=176113
                    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                    Коментар


                    • #40
                      От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

                      Наистина попринцип не се заглеждат по ходовата част но височината и големите гуми определено ще събудят подозрение но при положение че окачването си е оригинално а мостовете нямат номер как ще докажат че не са оригинални.Темите за дерендера и диското са много добри но събуждат въпроса със спирачната помпа която засега нямам идея каква да бъде.Вариянтът за хидравличен усилвател се отхвърля понеже намирането му тук ще е трудно както и поставянето пък и си мисля че ел.усилвателя на рейнджа не е толкова лош и с по голяма помпа би трябвало да се спряви.Тези дни ще пробвам да отдалеча накладките от диска и след това ще видя докъде потъва педала за да проверя дали оригиналния усилвател няма някак си да компенсира нуждата от повече течност понеже още не съм много на ти с принципа му на работа .

                      Коментар


                      • #41
                        От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

                        Слушай Соти (ninja_1) какво ти говори. Има защо.
                        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                        Коментар


                        • #42
                          От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

                          Така и смятам да направя затова и пуснах темата .

                          Коментар


                          • #43
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:vecdj4_th.jpg
Прегледи:1
Размер:5.9 КБ
ID:5616433 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:nv6qdv_th.jpg
Прегледи:1
Размер:6.0 КБ
ID:5616434 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2nvdmwi_th.jpg
Прегледи:1
Размер:6.1 КБ
ID:5616435

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2cdh9o2_th.jpg
Прегледи:1
Размер:5.6 КБ
ID:5616436 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2v94z5u_th.jpg
Прегледи:1
Размер:5.8 КБ
ID:5616437

                            Пинйоните са затворени вече,на последната е моста с поставените гуми а разстоянието от земята до дифа е 45 санта точно.

                            А сега отново един въпрос,понеже джипа е с прецакан мотор а не ми се иска да остава ТДС .
                            Някой знае ли дали може да се узакони (и как и къде ) сменен мотор, като мисля последния да е от мерцедес 300 тд .
                            Понеже е доста здрав пък и го имам наличен?
                            В нета изчетох доста мнения и като се почне от цена 800 -900 лева та чак че било забранено вече да се правят такива работи затова ако някой го е правил да каже.
                            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 14-10-14, 17:46.

                            Коментар


                            • #44
                              От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

                              Аз не съм го правил, но съм чувал че с фактура или документ за придобиването на другият мотор отиваш в кат и действаш.

                              П.П. Като прикачваш снимките прикачваш малките(thumbnail), а не големите и не се виждат много ясно
                              LR Discovery 300Tdi 1996
                              Subaru Outback 2.5 1998
                              Subaru Legacy 2.2GX 1995 - продадено ;(

                              Коментар


                              • #45
                                От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

                                За смяна на мотор си има процедура. Ако мотораа е същия модел, то с фактура и документ за произход става в КАТ. Но когато сменяш мотора с друг с друга мощност то тогава се минава вече през Декра... Там може да се обадиш и да питаш колко струва... преди когато се минаваше през технотест ми излезе около 250 лв. всичко, сега колко ще е нямам и идея. Като ще го правиш такъв франкенщайн се замисли дали да не сложиш мотор от Ровър V8.
                                Land Rover Defender 110SW 300tdi

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X