Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПОРТАЛЕН Range Rover P38

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

    Първоначално публикуван от don_73 Преглед на мнение
    Не,не бъркам хидроасистенцията с фул хидро. Там е още по-зле.Няма обратна връзка и реакциите са още по-окайващи,но и при двете волана не се връща сам.
    Усещам че си ги карал и двете системи и то нееднократно.Би ли споделил на какви МПС-та,с какво управление оригинално,как е преправено в последствие,ако може подплатено със снимков материял...благодаря.
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #62
      От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

      Ш'ма извинтье, ма да си попипам...
      Шо не мъчите разните там други измишльотини (да не изреждам марки) - да им слагате 45-ци и да компенсирате липсата на други... сантиметри...
      Точно па П38-ка, дет е гъзовоз - има перфектно пътно поведение в заводски вид???!!!@@@

      Какво точно поведение очакваш от 108 инчова база като й дигнеш центъра на тежеста с 50 сантима???

      Аз твърдо продължавам да си мисля, че или някой се гъбарка със Сотко или самият Сотко се гъбарка с нас, обикновенните п***си....
      Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

      Коментар


      • #63
        От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

        Първоначално публикуван от go6o126 Преглед на мнение
        Колега don_73 за връщането на волана може да спорим защото ако се сещаш за руските камиони КРАЗ и по точно старите с заоблената кабина и там хидравликата на волана е изпълнена точно така,секторна кутия която има клапан който управлява маслото и отделно външен хидроцилиндър който усилва момента и там волана се връща без никакъв проблем.
        Първоначално публикуван от go6o126 Преглед на мнение
        Колега don_73 за връщането на волана може да спорим защото ако се сещаш за руските камиони КРАЗ и по точно старите с заоблената кабина и там хидравликата на волана е изпълнена точно така,секторна кутия която има клапан който управлява маслото и отделно външен хидроцилиндър който усилва момента и там волана се връща без никакъв проблем.
        Сещам се за руските камиони КРАЗ ,и няма нищо общо с това за което говорим.Краза е с напълно механична кутия като ГАЗ-69,и хидравличният усилвател е свързан на съвсем друг принцип. http://stroy-technics.ru/article/rulevoi-mekhanizm-kraz
        Тук говорим ,за двупосочен хидравличен цилиндър,с различна площ на буталото от двете страни!? Свързан към управлението на хидравличната кутия посредством разпробиване и малко игра с помпата ,да подсигури дебита.Имаш хидроасистенция (различна по сила в двете посоки,поради разликата в площа на буталата)и същевременно много мощен демфер,който пречи на волана да се връща сам.

        Коментар


        • #64
          От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

          Абре Соте, какво се правиш на ощипана мадама, та се чудиш на кого да пробуташ хидро асистенция
          Аз карам с такава "направена от Вас" на Диско 1 и съм с 35". Единствения плюс е, че пази кутията, защото старите модели на ЛР текват бързо и отварят луфтове.
          Недостатъците са:
          - лек, но бавен волан, който НЕ СЕ ВРЪЩА. Много внимателно въртене на този в дълбоки коловози и крайно нежелателно с натисната едновременно спирачка-има голям шанс да покриви щанги или скъса шарнири. Сега ще кажеш, че Вие сте ги усилили при мен, още една преработка, ама тогава усилието отива в тампоните, и ги къса много по-бързо.
          Да не говорим колко опита Ви бяха необходими да догодите дебита на помпата
          Слава Богу, не се наложи да се променят оборотите на последната с по-малка шайба!!И друг ремък.
          Има и друг недостатък-цилиндъра леко закъснява спрямо кутията/наличие на маркучи и различно място на действието му върху задната м/у колесна щанга/и ако последния не е АБСОЛУТНО УСПОРЕДЕН на последната, гумите се движат при завиване на леки подскоци.
          Това бяхте сътворили при мен Последното се оправя с хоризонтиране на цилиндъра, и демфер на предната щанга, там където действа кутията/за да я "забави "малко и изравни с действието на цилиндъра.
          И да не забравя радиатор допълнително сложен, за да охлажда течността ,че иначе помпата вие на линейка и пени доста !
          Та колега, ако наистина ще караш много големи гуми, траял или с много газ по черното, ти трябва фул -хидро, като Ти сам си каза недостатъците му!
          Ама да е марково, правено от тунинг фирми, а не в квърталния гараж, с много проби грешки, нерви и не по-малко пари!!!
          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 22-10-14, 12:38.

          Коментар


          • #65
            От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

            Първоначално публикуван от don_73 Преглед на мнение
            Не,не бъркам хидроасистенцията с фул хидро. Там е още по-зле.Няма обратна връзка и реакциите са още по-окайващи,но и при двете волана не се връща сам.
            Да,да и точно тогава се слага един ластик от стари гащи.За да връща волана.Ако е много натегнат може и обратен завой да направи.

            Коментар


            • #66
              От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

              Първоначално публикуван от zablio Преглед на мнение
              Абре Соте, какво се правиш на ощипана мадама, та се чудиш на кого да пробуташ хидро асистенция
              Аз карам с такава "направена от Вас" на Диско 1 и съм с 35". Единствения плюс е, че пази кутията, защото старите модели на ЛР текват бързо и отварят луфтове.
              Недостатъците са:
              - лек, но бавен волан, който НЕ СЕ ВРЪЩА. Много внимателно въртене на този в дълбоки коловози и крайно нежелателно с натисната едновременно спирачка-има голям шанс да покриви щанги или скъса шарнири. Сега ще кажеш, че Вие сте ги усилили при мен, още една преработка, ама тогава усилието отива в тампоните, и ги къса много по-бързо.
              Да не говорим колко опита Ви бяха необходими да догодите дебита на помпата
              Слава Богу, не се наложи да се променят оборотите на последната с по-малка шайба!!И друг ремък.
              Има и друг недостатък-цилиндъра леко закъснява спрямо кутията/наличие на маркучи и различно място на действието му върху задната м/у колесна щанга/и ако последния не е АБСОЛУТНО УСПОРЕДЕН на последната, гумите се движат при завиване на леки подскоци.
              Това бяхте сътворили при мен Последното се оправя с хоризонтиране на цилиндъра, и демфер на предната щанга, там където действа кутията/за да я "забави "малко и изравни с действието на цилиндъра.
              И да не забравя радиатор допълнително сложен, за да охлажда течността ,че иначе помпата вие на линейка и пени доста !
              Та колега, ако наистина ще караш много големи гуми, траял или с много газ по черното, ти трябва фул -хидро, като Ти сам си каза недостатъците му!
              Ама да е марково, правено от тунинг фирми, а не в квърталния гараж, с много проби грешки, нерви и не по-малко пари!!!
              На никого не си "пробутвам" нищо.Нито карам някой насила за нещо.Колегата не го познавам и може да бъде попитан дали съм му предлагал кавото и да е било.Не е проблем и да спра да пиша в тази.Ще те помоля да внимаваш как се обръщаш към мен в този Форум,да не си отворя аз устата,че тема ще стане "доста интересна"...
              И само и единствено за протокола:на теб ти е бавен волана поради определена причина,която,обаче ще си откриеш и евентуално отстраниш сам...Останалите неща,които си описал по-горе няма да коментирам...
              А за фул хидро-то ,Близнака го е обяснил съвършено точно.
              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

              Коментар


              • #67
                От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

                Първоначално публикуван от don_73 Преглед на мнение
                При това твое изискване и споменатата хидроасистенция нещата отиват към регистрация в КТИ....
                Колега зависи за какви системи за хидроасистенция говорим.Отвъд "голямата вода" (а и не само, но за там съм сигурен) брандове, които произвеждат тунинг компоненти на продуктите си пишат дали са "street legal"(одобрени са от закона), а както знаем техните закони са доста по-строги от нашите.
                Фул хидрото е друга бира, но не става въпрос за такова.
                Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
                Daihatsu Feroza F300 1.6 16V

                Коментар


                • #68
                  От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

                  Първоначално публикуван от IVAYLO BLIZNAKA Преглед на мнение
                  Да,да и точно тогава се слага един ластик от стари гащи.За да връща волана.Ако е много натегнат може и обратен завой да направи.
                  Лафа за старите гащи съм го чувал от Пеко ,но и много натегнат да е ластика не е страшно.То волана не е циркуляр да ти отреже пръстите



                  Първоначално публикуван от Vani4a Преглед на мнение
                  Колега зависи за какви системи за хидроасистенция говорим.Отвъд "голямата вода" (а и не само, но за там съм сигурен) брандове, които произвеждат тунинг компоненти на продуктите си пишат дали са "street legal"(одобрени са от закона), а както знаем техните закони са доста по-строги от нашите.
                  Фул хидрото е друга бира, но не става въпрос за такова.
                  Тук коментираме самоделен гаражен туниХ made in BG. Отвъд "голямата вода" са в друго измерение.

                  Всъщност автора на темата се е заел с по-сериозни преработки,така че,това е най малкият му проблем.

                  Коментар


                  • #69
                    От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

                    Отвъд голямата вода са дооооооста далече от нас така че няма смисъл да коментираме.Общо взето до сега след доста спорове (което не е лошо щото споровете в доста случаи раждат добри идеи) стигаме до извода че нещата много се усложняват и ако след леко качване на налягането на помпата пак има голяма нужда от асистенция ще го мислим.Колегата don_73 пак да се замисли това на краза не е ли пак същото нещо но с подредени по различен ред и отделно компоненти.

                    Коментар


                    • #70
                      От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

                      Първоначално публикуван от go6o126 Преглед на мнение
                      Колегата don_73 пак да се замисли това на краза не е ли пак същото нещо но с подредени по различен ред и отделно компоненти.
                      Дал съм линк към Кразовият усилвател.След като вие не виждате разлика,а само общи компоненти.Ок.
                      ПС. То и самосвалната уредба е със същите компоненти...

                      Коментар


                      • #71
                        От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

                        Ха ха е ок тогава кажи ни кое е разликата и позволява на волана на краза да се връща,искам да ми посочиш компонента който го позволява.

                        Коментар


                        • #72
                          От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

                          Да раздвижим темата с готовите вече фланци за кардана.

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2zf4m02_th.jpg
Прегледи:1
Размер:5.2 КБ
ID:5628057

                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2z8vhxd_th.jpg
Прегледи:1
Размер:5.0 КБ
ID:5628056
                          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 07-12-14, 09:40.

                          Коментар


                          • #73
                            От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

                            С позатоплянето на времето и почивните дни по празниците, предния мост е вече на мястото си.
                            Но крайния лифт е повече от очакваното сега се търси решение са сваляне без смяна на гумите .

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2digefp.jpg
Прегледи:1
Размер:87.8 КБ
ID:5653606

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ofyluu.jpg
Прегледи:1
Размер:82.3 КБ
ID:5653607
                            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 14-04-15, 09:25.

                            Коментар


                            • #74
                              От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

                              Проблем номер 2 е предния кардан и по специялно ъгъла под който ще работи.При повдигане на 4 сантиметра от нормалното стоене на окачването и предния кардан се чупи толкова че вече опира карето във фланеца.Засега съм решил да повдигна доколкото е възможно раздатката в опит да понамаля ъгъла но се съмнявам така че чакам и други идеи или насока откаде да си намеря кардан с 3 карета на сносни пари.

                              Коментар


                              • #75
                                От: ПОРТАЛЕН Range Rover P38

                                Ауууууу уууу и аз да изтърва тая готина тема от типа старт от скрапа или с гол гъз таралежи да мачкаш и т.н. Гоше ти яко изтрещя ,,,ква раздатка кутия кардани окачване ще издържи на тея железа бре мотор ще прави,преглед ще минава и "евридейка" ще става що си даваш парите на вятъра!Ще го подкараш то е ясно но какво ше стане не е ясно........................Рендж пък Унимог е туй шъ стане накрая
                                driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X