От: Автоматик на Диско 1 3,9 V8
Здравейте,да кажа как продължи моята сага.Намерих кутии като за моята кола РР П38 2,5 DSE на цени 800-1200 лв.За диско 1 -600 лв. и за РР Класик бензин - 300 лв.
Взех кутията от класика защото на табелата си пише ZF4HP-22 (значи същата). Свалих моята и гледам че веднъж вече е сменяна. Както каза автора на темата че на пръв поглед изглеждат еднакво но не е баш така.Едната кутия от Класика е напълно хидравлична без ЕCU.Моята кутия е с ECU и 4 или 5 електромагнитни вентили по хидравличния блок или клапанно тяло.Другата съществена разлика е в камбаните което е ясно и изходящия вал.Вътре обаче (предавки съединители,лагери,планети и т.н.) е еднакво.Извадих карантията от едната кутия и я сложих в другата.След три дни разглобяване и сглобяване направих проба и чудо колата взе да тръгва на D и даже е много нервна. На равно ако не държа здраво спирачката тръгва напред а преди това много слаб напор имаше.Пробвах на всички предавки задна всичко включва,долях масло по нивела и на пробно каране първо по път после малко без път.Сега мотора работи на по ниски обороти и по плавно включва може би заради новото масло.Само имам едно притеснение че четвърта скорост когато я настъпвам до ламарината превключва на два пъти като втория е с лек удар(това когато съм смачкал педала на гаста).Този проблем го правеше и преди отварянето на кутията.Като се кара плавно както е нормално за мен пак има малко двойно превключване но без този удар (рязко падане на оборотите на двигателя). Ако е възможно колеги с такава кутия да споделят как работят техните кутии.Между другото забелязах след 2 дни каране разхода по борд комп. ми е паднал с 0.5-07 л/100км.
Здравейте,да кажа как продължи моята сага.Намерих кутии като за моята кола РР П38 2,5 DSE на цени 800-1200 лв.За диско 1 -600 лв. и за РР Класик бензин - 300 лв.
Взех кутията от класика защото на табелата си пише ZF4HP-22 (значи същата). Свалих моята и гледам че веднъж вече е сменяна. Както каза автора на темата че на пръв поглед изглеждат еднакво но не е баш така.Едната кутия от Класика е напълно хидравлична без ЕCU.Моята кутия е с ECU и 4 или 5 електромагнитни вентили по хидравличния блок или клапанно тяло.Другата съществена разлика е в камбаните което е ясно и изходящия вал.Вътре обаче (предавки съединители,лагери,планети и т.н.) е еднакво.Извадих карантията от едната кутия и я сложих в другата.След три дни разглобяване и сглобяване направих проба и чудо колата взе да тръгва на D и даже е много нервна. На равно ако не държа здраво спирачката тръгва напред а преди това много слаб напор имаше.Пробвах на всички предавки задна всичко включва,долях масло по нивела и на пробно каране първо по път после малко без път.Сега мотора работи на по ниски обороти и по плавно включва може би заради новото масло.Само имам едно притеснение че четвърта скорост когато я настъпвам до ламарината превключва на два пъти като втория е с лек удар(това когато съм смачкал педала на гаста).Този проблем го правеше и преди отварянето на кутията.Като се кара плавно както е нормално за мен пак има малко двойно превключване но без този удар (рязко падане на оборотите на двигателя). Ако е възможно колеги с такава кутия да споделят как работят техните кутии.Между другото забелязах след 2 дни каране разхода по борд комп. ми е паднал с 0.5-07 л/100км.
Коментар