Привет!
Имам следният проблем с АСК на Диско 1 3,9 V8:
Пробвах едно трасе и след стръмно изкачване джипът се приземи с всичката газ в една дупка и следователно се потрошиха пиньон и корона (на пиньона зъбите са се позаоблили а на короната ги няма три зъба).Карах джипа така 15 км. съвсем леко,колкото да го прибера и всичко си беше наред с кутията,но като влязох в града спрях на едно кръстовище и след това не поиска да потегли на D.Смених диференциала и като го запалих пак не иска да тръгне на D
Без значение дали е на бързи или на бавни,дали е заключена или не раздатката потегля само на първа скорост и на задна,които си работят абсолютно нормално.Пробвах в движение да включа 2,3,D и все едно преминава на неутрална позиция...та питането ми е - Някой има ли представа какво счупих ?Второто ми и основно питане е - Има ли разлика в АСК от 2,5 TDI 98г. и АСК от 3,9 V8 98г. и по-точно в предавателните им числа???
Предполагам че има разлика в захвата на кутиите към мотора но ще сменя камбаните и този проблем отпада.
Имам следният проблем с АСК на Диско 1 3,9 V8:
Пробвах едно трасе и след стръмно изкачване джипът се приземи с всичката газ в една дупка и следователно се потрошиха пиньон и корона (на пиньона зъбите са се позаоблили а на короната ги няма три зъба).Карах джипа така 15 км. съвсем леко,колкото да го прибера и всичко си беше наред с кутията,но като влязох в града спрях на едно кръстовище и след това не поиска да потегли на D.Смених диференциала и като го запалих пак не иска да тръгне на D
Без значение дали е на бързи или на бавни,дали е заключена или не раздатката потегля само на първа скорост и на задна,които си работят абсолютно нормално.Пробвах в движение да включа 2,3,D и все едно преминава на неутрална позиция...та питането ми е - Някой има ли представа какво счупих ?Второто ми и основно питане е - Има ли разлика в АСК от 2,5 TDI 98г. и АСК от 3,9 V8 98г. и по-точно в предавателните им числа???
Предполагам че има разлика в захвата на кутиите към мотора но ще сменя камбаните и този проблем отпада.
Коментар