Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг на базата на Defender

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Тунинг на Defender по Хасковски

    Първоначално публикуван от speed750 Преглед на мнение
    Добра снимка, нали? Доста добре показва как не трябва да бъдат правени някои неща..... Разкарано е преди една година..... Сега Патроля си има друга предна и друга задна...... Брони. Като и редица други подобрения. Ама за тях - някой друг път. Иначе на външния вид - все същото очукано и мръсно джилязо.....
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #62
      От: Тунинг на базата на Defender

      Ми на мен ми харесва. Даже много. Дизайна е супер.
      Пичеловка ли е, ку*одръвка ли е, няма значение. Направена е с мерак и вкус. И много пари разбира се.
      Дали става за офроуд или по-скоро до колко тежък не мога да преценя, не съм специалист.
      Единственото видимо е че клетката не предпазва купето, но пък е поправимо.
      Основния и недостатък както вече се отбеляза е, че е много скъпа и трудно ще бъде прежалена в по-тежки изпитания, вероятно не че няма да го преоделее.
      Но и това ще е до време. Всеки един джип е струвал като нов големи пари но след време.... влиза в гората и не го жалим.
      Та така.
      Момчета добра работа сте свършили. Пожелевам приятни моменти с него и много отпечатъци на дамски токчета по тавана.

      ПС. Все пак това мъхестото на подланика не разбирам с каква цел е.
      О899 2б2 1З2

      Коментар


      • #63
        От: Тунинг на базата на Defender

        Първоначално публикуван от rosslan Преглед на мнение
        Така и никой не каза, защо колата ще е зле в гората. С какво един сток Дифендър ще я превъзхожда? ...
        Eдва ли ще е по-зле в гората като теоретични възможности. Друг въпрос е, че един "сток Дифендър" е по-вероятно да е прежален, което в редица ситуации си дава сериозно предимство в проходимостта ...

        Още по-отделен въпрос е, дали тази кола изобщо е правена с цел да влиза в по-сериозен офроуд. Със сигурност не е кола за състезания, а когато се прави кола за гората, обикновено на първо място се поставя функционалността, а не външния вид. Тук май основно е наблегнато на последното, поради което джипката определено ще събира погледи и ахкания.

        Ако намеренията са колата да се кара и офроуд, то по отношение на функционалността, поне от това, което се вижда на снимките, аз виждам следните въпросителни:

        - Фаровете на покрива биват за Baja trophy truck, обаче в нашенските гори ще станат консуматив;

        - "Тапицерията" на подкалниците прилича на идеално средство за привличане и задържане на кал;

        - Както вече се спомена, малко странно е спретването на цяла клетка за защита на карбоновите калници и рамката на предното стъкло на фона на отсъствието на такава за предпазване на хората;

        - Интересно ми е защо резервоарите на предните амортисьори са скътани на топло над двигателя, при положение, че идеята с използването на външни резервоари е да се намали прекомерното загряване на маслото, водещо до лоша работа на амортисорите.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #64
          От: Тунинг на базата на Defender

          Цар съм в намирането на кусури. Толкова съм добър, че даже има хора ми плащат да им изредя 2-3 листа кусури. И от опит мога да кажа- основното в намирането на кусури е да се знае начина на използване на превозното средство. Същите тия "бе ти знаеш ли колко пари са вкарани тука и кой го прави" ги слушам постоянно. По лодките. И колкото и да си дал за пухена спалня, пак ще я изхвърлиш на първата седмица от плаването. Е няма начин да ти я наемът гъзарите лодката, ако ще ги караш да спят на опънат между тръби брезент.

          Няма значение кой го прави, няма и значение колко пари са наляти. Хората си го казаха съвсем ясно- ако е за в гората пооложението е - фарчетата на тавана, пружините, клетката.... И съвсем основателно и обосновано си го написаха.

          Ако ще е за пред кафето- ситуацията е съвсем друга. Там точно това се търси- лъскави фарчета, готин черничък таван без разни там тръби...

          Тука е пълно с коли, направени с много пари, които не могат да докарат от една бензиностанция до друга. И народа им се кефи. Че и лодки има дето не могат да се справят с най обикновенна буричка. И народа им се кефи. ГРЕШНО е обаче да викаш само "евала" само защото е лъскавко. Грешно е, защото аз не намеря ли правилните кусури, утре някой се дави. Тука е същото- утре някои може да му се мачка главата, защото клетката е лъскава и поради тази причина всички сме били захласнати и не сме казали какво не и е наред. Хвалили сме, викали сме евалааа, заблудил се е колегата, че това става за всичко и ...
          И двете страни сте прави, просто докато не разберем какъв ще е начина на експлоатация, каква е идеята за направата на това нещо, всеки е прав за себе си. Не се карайте. За мене това става върха за в залива на кротко време /опаааа, имах в предвид пред кафето/. Защо не става за диво каране хората си го казаха ясно.

          Я сега пусналия темата да бъде така добър да отиде на разузнаване и да разбере какви са бъдещите планове на собственика на това возило, че да се кротне публиката. На мене за снимка ми харесва, уважение към труда и времето прекарани за направата на това нещо!
          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

          Коментар


          • #65
            От: Тунинг на базата на Defender

            Здрава тупалка!СЪс сигурност всички ще се обрьщат, когато я подкараш от хотела кЪм морето, после по пяська до кафето на плажа. Вложени са много труд и мерак и сЪвсем не е задЪлжително на дясната седалка да има навигатор с каска. Мисля ,че една руса мацка с кЪса пола ще се впише по-добре в атмосферата, която сьздава този джип.
            Поздравления за вложеният труд. Хубаво е ,че има такива ентусиасти.
            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 30-05-10, 19:44. Причина: Буквата Ъ е друга.

            Коментар


            • #66
              От: Тунинг на базата на Defender

              Джипа ще се кара и офроуд и пред кафето, като за офроуд можете и да се има и предвид че ще се кара и в близкия изток. С него ще ахкат и пред кафенето и на черно защото може да върви навсякаде и визията му е впечатляваща. Има монтиран за сега 100% блокаж АРБ на заден мост, скоро ще има и на преден, но няма да лепи ваденки АРБ, както са повечето офроуд джипки (подготвени) и нямат тая екстра.
              Да попитам
              1. Колко от джиповете ,които се карат в България имат защита ?
              2.Защо си мислите, че заради визията няма да се кара офроуд(дали му дреме на собственика че ще се изчупят халогените) ?
              3. На кого да угодя за заглавието на темата, че един се обижда че това не било Дефендер а друг..... ?
              Последно редактирано от Чавдар (V93); 30-05-10, 22:51.
              Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
              New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

              Коментар


              • #67
                От: Тунинг на базата на Defender

                С него ще ахкат и пред кафенето и на черно защото може да върви навсякаде и визията му е впечатляваща

                Е това ще е пълното щтастие-а някои разправят че няма такова.
                Емил-00356 99872043-Малта
                Defender-90

                Коментар


                • #68
                  От: Тунинг на базата на Defender

                  По мое мнение, колата е готина/красива, Собстеника им а уникат, но при по хард експлоатация ще има доста поражения по нея и едва ли ще се справи толкова добре колкото е вида й. Но определено всеки би се загледал по нея!
                  BULGARIA TROPHY 2016 ... NO LIMITS ...

                  Коментар


                  • #69
                    От: Тунинг на базата на Defender

                    Няма нищо по-добро от збъднатата мечта. Само не знам, защо се така одървиха постовете на участниците? От осанна до разпни го. Ще се опитам да обобщя и повече няма да се обаждам.
                    1- музиката. Качественна, скъпа. Аз на моите Ровъри не слагам, защото няма да се чува. Пробвано. Тая ще се чува, което е добре.
                    2-За дизайна давам 6+. Много усет за красивото и вкус към детайлите. Нищо че малко прилича на най-омразния за мен камион. Конструктивно е правилно орязан и просто това се е получило.
                    3- Халогените. Тотално збъркани, но на фона на общите разходи, явно не е проблем да се подменят. Ако се направят на стойка, която се сваля лесно, преди да се навре в драките-няма да има проблеми.
                    4- Вратите са готини. Рифела вече е демоде, но поне е боядисан. Преживява се.
                    5- Ако не е целия карбонов, значи е фолио. Цената спрямо визията която дава е поносима. Недостатък според мен е, че трудно ще се подменя.
                    6- Клетката е недовършена. Поправимо.
                    7-Окачването. Прочетете внимателно поста на Simocorex. Съгласен съм напълно, а ако има снимки отдолу сигурно ще излязат още забележки. За сега мога да допълня, че шарнира на А рамото не е сменен с правилния и ще ограничава ходовете. Поправимо. За скоростно каране не става. Подписвам се. Ще изкърти предните амове или стойките. Гаранция. Предните пружини не са за това. Задницата е лека и може да издържи. Ще се чуе. Кормилната щенга и тя ще се огъне при страничен удар. Поправимо и евтино. Няма колани. Ще изпадат пружините. Ако се сложат, за какво са му тия амове? За предните казанчета Чавдар го отбеляза.
                    Губера трябва да се махне. Това няма измиване. 3-4мм гума ще свърши същата работа. Блокажите са хубаво нещо, стига човек да знае кога да ги ползва. Иначе правят проблеми. И водят до сакатлъци. Не е казано какви са полуоските. Съмнявам се, че майстора не е чувал за усилени. Дано да греша. Карданите? Основите на щангите? Тампоните? Панхарда? Демпфера? Колко литра е мотора? Други въпроси ще имам след подробни снимки на ходовата част.
                    В резюме- Ако няма да се кара много хард или много скоростно- става. С още малко средства и с помощта на лаиците ще се получи звяр. Поздрави.
                    Последно редактирано от Злой; 30-05-10, 12:53.
                    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Тунинг на базата на Defender

                      Kакто е видно и казах още не е довършен, ще има и доработки и след пускането му в експлоатация ,както е със всяка напълно преработена машина.Отчетени са грешки като спирачните тръбички (медни ),ще се преработят всички спирачни магистрали със маркучи от "Гладиатор". Резарвоарите на предните амове се обдухват от отвора на капака за кулера.

                      Благодаря за подредения и смислен пост. Ще имаме нужда от савет от хора като теб.
                      Поздрави
                      Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                      New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                      Коментар


                      • #71
                        От: Тунинг на базата на Defender

                        А кога ще има повече снимки отдоолу и инфо за насаждането на двигателя
                        Land Rover Defender 110SW 300tdi

                        Коментар


                        • #72
                          От: Тунинг на базата на Defender

                          Първоначално публикуван от speed750 Преглед на мнение
                          Kакто е видно и казах още не е довършен, ще има и доработки и след пускането му в експлоатация ,както е със всяка напълно преработена машина.Отчетени са грешки като спирачните тръбички (медни ),ще се преработят всички спирачни магистрали със маркучи от "Гладиатор". Резарвоарите на предните амове се обдухват от отвора на капака за кулера.

                          Благодаря за подредения и смислен пост. Ще имаме нужда от савет от хора като теб.


                          Поздрави

                          Медните тръбички са правилни. Просто не трябва да се оставят да стърчат или висят. Яко закрепване и нагъсто. Маркучи има готови в Англия. На смислена цена. Материалите и технологията са еднакви. Това за обдухването на казаните е добре. Предполагам е предвиден вентилатор в капака. Колкото и да го мислим, без подробни снимки, нищо няма да измислим. Основното условие за тунинг е да се реши за какво ще се ползва колата. Няма кола която да става за всичко. Има които се доближават, ама струват други пари. Съвсем други.Иначе ще стане като АТ гумите. Стават за всичко. Сиреч за нищо. Няма пълно щастие.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Тунинг на базата на Defender

                            Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнение
                            А кога ще има повече снимки отдоолу и инфо за насаждането на двигателя
                            Ще направя, просто не мога да ти кажа кога, може и още утре.. зависи как съм с времето.
                            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 30-05-10, 19:53.
                            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                            Коментар


                            • #74
                              От: Тунинг на базата на Defender

                              Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                              Медните тръбички са правилни. ...
                              Да бе! Правилни. Та затова останах без спирачки във Варна. Не се скъсаха оригиналните, дето са на 17 години, а медната, сложена преди половин година.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #75
                                От: Тунинг на базата на Defender

                                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                                Да бе! Правилни. Та затова останах без спирачки във Варна. Не се скъсаха оригиналните, дето са на 17 години, а медната, сложена преди половин година.
                                Стига си врякал, оставил си ги да вибрират някъде. Или майстора ги е оставил. Вервай ми.
                                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X