Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блокирал клапан на турбото - Диско I

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Това за ГНП-то е вярно, ама не разбрах какво общо има турбината с водно охлаждане с повишаване на налягането?
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #17
      Ами има общо с нагряването и спичането и задирането

      Коментар


      • #18
        Няма водно охлаждане на турбината.
        "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

        Коментар


        • #19
          Нали се сещаш че спича и задира като изгасиш колата и маслото спре да циркулира...Ето защо тези с "водното охлаждане" (ясно що го пиша в кавички) всъщност охлаждат когато изгасиш и остане да работи електрическата помпа дето върти антифриза вътре.. Без нея все същото... А когато няма водно охлаждане има турботаймер или милеещ за турбоавтомобла си водач, оставящ двигателя да поработи малко на празен ход преди да го изгаси. Всяко едно от трите е достатъчно да не задере, но пък липсата води до блокаж
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            Това за работата на турбото е ясно и си го спазвам, въпроса е дали да пипам изобщо нещо...
            "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

            Коментар


            • #21
              Ами ако си оправил уестгейта, мериш налягането след компресора по време на движение и си решаваш...

              Коментар


              • #22
                Re: Блокирал клапан на турбото - Диско I

                Имам едно въпросче в подобна насока. Ако се увеличи налягането било чрез присаждане на по-голяма турбина, било от допълнителен компресор с ремъчно задвижване, ще се повиши ли мощността на двигателя и има ли и какви са опасностите за него?
                Don't hunt IF you can't kill
                първо 0883 после 333 накрая 448

                LZ1BGD

                Коментар


                • #23
                  Re: Блокирал клапан на турбото - Диско I

                  Първоначално публикуван от hammer Преглед на мнение
                  Имам едно въпросче в подобна насока. Ако се увеличи налягането било чрез присаждане на по-голяма турбина, било от допълнителен компресор с ремъчно задвижване, ще се повиши ли мощността на двигателя и има ли и какви са опасностите за него?
                  С увеличаване на налягането би трябвалода се повиши и мощността, но се съмнявам че си струва риска. 4D56 и без това се слави като склонен към прегряване ...
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #24
                    Re: Блокирал клапан на турбото - Диско I

                    ако увеличиш само налягането на турбината колата ще върви по - лошо от преди защото няма да и стига гориво, сместа ще обеднее. затова се пипа и помпата, ако е механична, ако е електронна се слагат чипове, нови програми, мапове .... сложна скъпа и рискована процедура.

                    но ако си авантюрист готов за приключения ще успееш
                    drive alive

                    Коментар


                    • #25
                      Re: Блокирал клапан на турбото - Диско I

                      А с по-голям интерколер, скоро четох тука пак за някакъв Дефендър:
                      Lany vbmenu_register("postmenu_93008", true);
                      Младши участник
                      Дата на включване: Oct 2006
                      Местоположение: Malta-Ruse
                      Мнения: 15
                      Реп. индекс: 0



                      Долу-горе това са характеристиките на ноя камион(както аз му викам)1990 година,турбо дизел 122кс(сега е 160 с по голям интеркулер правен по поръчка)от долу има протекция на всичко


                      Има ли хляб в това да сложиш по-голям кулър и наилстина ли се вдига толкова мощността??
                      Don't hunt IF you can't kill
                      първо 0883 после 333 накрая 448

                      LZ1BGD

                      Коментар


                      • #26
                        Re: Блокирал клапан на турбото - Диско I

                        Преди седмица си ремонтирах турбото (LR 1 двигател 300TDI). Когато го занесох на майсторите откачих лостчето на Уестгейта от клапана който превключва потока на изгорелите газове от горещата турбина към изпускателната тръба. Пробвах леко без усилие на ръка да го задвижа но не стана. Задейства се само ако откъм връзката за управление (едно малко маркуче) се подаде налягане от порядъка на 0.9 - 1 атм. Провери дали ако му пуснеш налягане няма да се задвижи. Според мен не може да застане в някакво средно положение. Но най-добре ще го видиш като свалиш изпускателния колектор с турбото в комплект. Така можеш да видиш цялата система. Клапана който променя потока на изгорелите газове е вътре в изпускателния колектор.
                        Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
                        Discovery 2.5 TD5 2000 EX
                        Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X