Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Блокирал клапан на турбото - Диско I

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Блокирал клапан на турбото - Диско I

    Колеги, какви могат да бъдат последствията от блокиран клапан на турбото (wastgate).
    Автомобила върви добре, чува се как свири турбината, но изпускателния и клапан не се движи.
    Между впрочем каква е максималната скорост която сте постигали с мотор 200 TDI?
    Последно редактирано от chris_vicom; 08-02-07, 13:21.
    "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

  • #2
    ако наистина не работи уестгейта
    може да се стигне до разрушаване на турбината
    LR RR Classic VM2.5

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от chris_vicom Преглед на мнение
      Между впрочем каква е максималната скорост която сте постигали с мотор 200 TDI?
      Малко над 150 в първия ден , когато го взех - преди 3 години , в Х оландия , с тяхно гориво , гуми и пътища и шест пълноценни човека . Можеше и още ама казват че имало камери. След тригодишна експлоатация тук гледам да не вдигам над 110-120 , че не се знае кога кой майстор колко е пил.

      Коментар


      • #4
        хората карат със 120 на черен път... теб щом на магистралата те е страх, явно Диското ти не вдъхва доверие...
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
          хората карат със 120 на черен път...
          леко баце
          В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от hf hpe Преглед на мнение
            ако наистина не работи уестгейта
            може да се стигне до разрушаване на турбината
            Защо турбината? Според изчетеното във форума би трябвало да се появяват детонации, което да повреди двигателя, но такива няма. Нали, като не изпуска свръхналягането сместа обеднява и би трябвало да се появят детонации.
            Аз по-скоро си мисля, че е клапана е блокирал полуотворен.
            Обаче Диското си бяга добре, турбината свири, а над 130 двигателя почти не се чува. Само спирането е по-трудно!
            Хайде колеги, поразнищете въпроса - дали да се отваря турбото, дали да се сменя с ново или същото да се тунингова...
            "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

            Коментар


            • #7
              Той не може да вдигне опасно налягане при нагрята турбина и интерколер, просто не смогва. Опасно ще е сутрин на студено и ако има и мъгличка да го изцепиш до дупка, тогава може и да стигенш до детонация. Просто опитай да раздвижиш клапана. Може например мембраната на пресостата да е спукана или нещо друго по периферията...
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                Просто опитай да раздвижиш клапана. Може например мембраната на пресостата да е спукана или нещо друго по периферията...
                Пробвах на ръка, но не мърда. Честно казано не си спомням да е мърдал откак съм го взел.
                Пресостат кое е - пневматичния цилиндър?
                "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                Коментар


                • #9
                  Същия. И какво, като разкачиш тягичката и пак не мърда? Ако не можеш да го раздвижиш го дай на майстор. Ако си сигурен че можеш да свалиш цялата турбина за ревизиране сам действай, ако ли не карай колата при майстора и да се оправя.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #10
                    Майсторите не са убедени, че ще свалят турината без повреди - все пак се намира на изпускателния колектор и с тия температури не се знае ще се развият ли гайките или ще се накъсат шпилките...
                    "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                    Коментар


                    • #11
                      ти на ръка и не трябва да можеш да го преместиш
                      ако искаш да го изпробваш го надуи с компресор, но трябва да е на
                      ниско налягане
                      най-добре става с помпичка от апарат за мерене на кръвно налягане

                      ако не отваря клапана, няма да може да се регулиря количеството на
                      изгорелите газове които преминават през турбината част, и оста ще развие прекалено високи обороти, което рано или късно довежда до повреда в турбо компресора
                      LR RR Classic VM2.5

                      Коментар


                      • #12
                        И аз карам така мерцедеса- клапана е затворен, защото мембраната на пресостата е скъсана- имам манометър за налягането в колектора и защита от свръхналягане (реже горивото) та само като го изпомпя вдига 1.3 бара и защитата се активира и забива муцуна, детонации не е имало.
                        Съмнявам се да се скъса някой крепежен елемент на турбината, ако подходиш внимателно- спрейчета, телени четчици и плавно и постепенно напъване с тресчотката. А
                        А си мисля че пресостата може да се смени и без да вадиш турбината, само го откачваш него. Предлага се като резервна част от сервизите за турбокомпресори.
                        http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                        Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                        Коментар


                        • #13
                          А има ли смисъл подмяна на пресостата с такъв за 300tdi - той е с малко по-високо налягане - дали ще се усети някаква разлика в мощността?
                          "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

                          Коментар


                          • #14
                            По принцип едно от основните неща при форсиране на турбодвигатели е вдигането на налягането. Ама той пресостата нали затова е с тяга която е с резба и се регулира колко и кога да отваря...
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              На някои пресостати отгоре има регулиращ винт за налягането, а на други отдолу с настройка на тягите става, но не те съветвам. Сложи си оригинален. Правих си такива опити. Само с увеличаване на налягането на турбото не става. Трябва пипане и в ГНПто. Ако турбината не е с водно охлаждане ще я съсипеш

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X