Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на съединител Фрилендър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Смяна на съединител Фрилендър

    Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
    Тоя звяр да не е с демпферен маховик случайно? Аз не бих пътувал с тая кола преди да установя точната причина за шума.
    На първата страница vladi333 е пуснал доста снимки. Не знам дали е с демпферен маховик, но ако от там може да се ориентирате... Работата е там, че пътувам с нея вече 1-2 седмици, като пак казвам чува се само при товар на първа и задна, много рядко на втора и то реално при 5-10 км/ч на втора, когато съм ползвал първа само да отлепи колата /дано стана ясно/. При потегляне на равно не се усеща, на стръмно не винаги, на студена кола /и евентуално сеъдинител/ също. Ако не се заслушаш или има и най-мъничък шум пак не се чува. Знам, че не е здравословно да се кара така, каквото и да е, но просто няма да имам избор, а и знаете, че смяната на съединителя отнема един ден, а и трябва да пристигне първо. Надявам се след смяната ще изчезне шума, като най-големите заподозрени са лагера или притискателя.

    Ще съм благодарен ако някой каже дали и демпферен /квото и да значи/, дали може да стане по-голяма беля и дали може изведнъж да потъне педала без да буксува преди това. Ще гледам да не го натоварвам засега и ще огранича карането само по асфалт.
    http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


    http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
    http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

    Коментар


    • #62
      До: Смяна на съединител Фрилендър

      Първоначално публикуван от marin199 Преглед на мнение
      ...
      Ще съм благодарен ако някой каже дали и демпферен /квото и да значи/...
      Не е демпферен.
      http://www.nakladkibg.com
      накладки, спирачни дискове, съединители

      088 8613380

      Коментар


      • #63
        До: Смяна на съединител Фрилендър

        Маховика не е демпферен!
        А това чукане сигурно ли е, че се чува от скоростите? Или има вероятност да се чува от към задницата на автомобила?
        И още един въпрос: При слизане от бордюр чува ли се?
        LZ1HKW
        Реглаж на преден и заден мост
        My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

        Коментар


        • #64
          До: Смяна на съединител Фрилендър

          Първоначално публикуван от vladi333 Преглед на мнение
          Маховика не е демпферен!
          А това чукане сигурно ли е, че се чува от скоростите? Или има вероятност да се чува от към задницата на автомобила?
          И още един въпрос: При слизане от бордюр чува ли се?
          Е да не кажа 100 процента, но 95 се чува от предницата. Не се чува при слизане от бордюр. Чува се единствено при товар - потегляне на първа, сега като се замисля даже повече на задна. Като зацепи напълно съединителя и си в ниски обороти /и се движиш с 4-5 км в час/ се чува също леко. След като понабереш вече изчезва. Доста е слабо и е вероятно да остава и да не го чувам, но не мисля.Пак да поясня все едно се върти велосипедна гума и някъде съвсем леко опира нещо - тък, тък, тък, увеличава честотата при леко набиране и после спира. За мен е или от съединител или от скорости или раздатка. Тайно се надявам да не е от последните 2. Също и друго да питам. Някой усещал ли е да се товари повече колата при даване назад? Вчера за рибата ми казват, че на задна се е натоварил яко съединителя на не много голям наклон. Там реално е изпушил. После на първа на подобен наклон не се е усетил проблема. Давам жокер, че на 2 пъти ми се случи /преди месец сигурно/ задно дясно колело да не освободи след пускане на ръчната. Преди няколко дни пък, при по-бързо слизане по планински път констатирах, че задно ляво е доста по-загряло /направо си пареше/ от зядно дясно. Та от тия размишления стигам до извода, че може при движение назад задно ляво да задържа леко и от там да товари повечко съединителя. Като си паркирам пред вкъщи винаги е назад и като загася се чуват едни звуци все едно накладката отпуска. Напред го няма това и не задържа в момента.

          Сложно обяснение стана, но като сменям съединителя /да се надявам до 10 дни/ ще кажа да отворят и заден ляв барабан, да видят кво става вътре. Надявам се след това посещение на сервиза да изчезне шума, но не ми оставя мира мисълта, че може да е нещо по скорости и раздатка. Я да каже някой, който е имал проблеми с едно от двете дали е възможно. Аз си мисля, че ако от тези неща ще го има постоянно, а не само при потегляне и малко след това.
          http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


          http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
          http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

          Коментар


          • #65
            До: Смяна на съединител Фрилендър

            Вече разбрах проблема какъв е. До сега си мислех, че пукането е еднократно при тръгване.
            Като съвет: Прегледайте карданите, и виското!
            И още един съвет при стръмни наклони използвай копченцето на скоростния лост (hill descent control)
            LZ1HKW
            Реглаж на преден и заден мост
            My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

            Коментар


            • #66
              До: Смяна на съединител Фрилендър

              Първоначално публикуван от vladi333 Преглед на мнение
              Вече разбрах проблема какъв е. До сега си мислех, че пукането е еднократно при тръгване.
              Като съвет: Прегледайте карданите, и виското!
              И още един съвет при стръмни наклони използвай копченцето на скоростния лост (hill descent control)
              Виското мисля, че е в задоволително състояние, макар че с тестовете, с които го пробвах нищо не се знае. Кардана го бях свалил просто за проба и го качих преди 2 месеца, но проблема не е от тогава. След разговор с още майстор също се изразиха съмнения, че е от съединителя. Ще пиша, като сменя съединителя. HDC го ползвам от време на време, като се спускам, но при спускане не се товари съединителя. Или нещо не те разбрах май.
              http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


              http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
              http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

              Коментар


              • #67
                До: Смяна на съединител Фрилендър

                Здравейте.
                Тази планка от къде си я поръча и колко струва? А ако имаш и номера и ще е добре. Мисля да си взема една такава за да нямам ядове после.
                [U][I]Land Rover Freelander 2.0 D [/I][/U]

                Коментар


                • #68
                  До: Смяна на съединител Фрилендър

                  Първоначално публикуван от priap Преглед на мнение
                  Здравейте.
                  Тази планка от къде си я поръча и колко струва? А ако имаш и номера и ще е добре. Мисля да си взема една такава за да нямам ядове после.
                  Писал съм по-нагоре в темата, но ето пак: от английския ибей на цена 9 паунда мисля. Доставката до БГ ще е още толкова, но на мен ми я донесе приятел. Пиши лично на Емануилис или се разтърси във форума, защото беше писано, че в София се продават за 30 лв, което е добра цена. Беше даден и телефон някъде, мисля. Сервиза е на Леви /не че съм ходил/ и се занимават с Ленд Ровър.
                  http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                  http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                  http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                  Коментар


                  • #69
                    До: Смяна на съединител Фрилендър

                    Имам Фрилендър 2.0 Дизел 99г.
                    Чукането - чаткането е от раздатката.
                    Особено при задна, но ако върви все още не е толкова страшно.
                    При мен беше същото и се стигна да избирам варианти - ремонт или смяна на раздатката но от ходене по мъките и цени над 1500лв ми писна. Нова е 4000лв. в Мото Пфое - алтернативен вариант 2300лв.- със смяна на стар кожух с нови части вътре и вземат твоята раздатка.... вариант смяна за 200-300лв. и откъдето си купиш втора употреба за около 1300-1800лв. или да си купиш части колкото излезат и ремонт от 350лв. за майстор.
                    Направо си ми писна и за 2часа я свалих - 3бр. лагери за по 7.50лв. силикон за 3.50лв. и 2л. масло 75W90 на Приста за по 21лв.литъра, 1л.антифриз - съхнене на силикона 5-6часа препилване на пиньоните и короните измиване и на следващият ден я качих.........
                    Който се интересува по-подробно ще ви дам информация как - къде да гледате - кое за какво е - от къде се вади - магазина за лагери в Плевен и т.н.
                    Не се набутвайте - сега виенето и чаткането спря и работи перфектно.
                    Предсои тези дни да сменя и маслото на диференциала - имам данни кое колко събира и какво масло изисква Фрилендъра.
                    Мога да ви извърша ремонта - имайте впредвид, че при смяна на двигателно масло се сменя и това в раздатката и диференциала от където идват и големите проблеми.

                    Съобщение от модератор:
                    Моля, напишете си в профила от къде сте !!!
                    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 28-10-10, 13:10.

                    Коментар


                    • #70
                      До: Смяна на съединител Фрилендър

                      Първоначално публикуван от vikingbobi Преглед на мнение
                      Имам Фрилендър 2.0 Дизел 99г.
                      Чукането - чаткането е от раздатката.
                      Особено при задна, но ако върви все още не е толкова страшно.
                      При мен беше същото и се стигна да избирам варианти - ремонт или смяна на раздатката но от ходене по мъките и цени над 1500лв ми писна. Нова е 4000лв. в Мото Пфое - алтернативен вариант 2300лв.- със смяна на стар кожух с нови части вътре и вземат твоята раздатка.... вариант смяна за 200-300лв. и откъдето си купиш втора употреба за около 1300-1800лв. или да си купиш части колкото излезат и ремонт от 350лв. за майстор.
                      Направо си ми писна и за 2часа я свалих - 3бр. лагери за по 7.50лв. силикон за 3.50лв. и 2л. масло 75W90 на Приста за по 21лв.литъра, 1л.антифриз - съхнене на силикона 5-6часа препилване на пиньоните и короните измиване и на следващият ден я качих.........
                      Който се интересува по-подробно ще ви дам информация как - къде да гледате - кое за какво е - от къде се вади - магазина за лагери в Плевен и т.н.
                      Не се набутвайте - сега виенето и чаткането спря и работи перфектно.
                      Предсои тези дни да сменя и маслото на диференциала - имам данни кое колко събира и какво масло изисква Фрилендъра.
                      Мога да ви извърша ремонта - имайте впредвид, че при смяна на двигателно масло се сменя и това в раздатката и диференциала от където идват и големите проблеми
                      Нямам думи, моля модераторите да копират този пост в златния фонд на форума!
                      LZ1HKW
                      Реглаж на преден и заден мост
                      My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

                      Коментар


                      • #71
                        До: Смяна на съединител Фрилендър

                        Дано не си прав колега. Няма чукане при мен и чаткане, а лек шум само при товар на съединителя. Разбира се не изключвам раздатка, но просто тоя шум го няма при движение, а само при потегляне /натоварване на съединителя/. Двама майстори също се изказаха за съединител. Малко се прее...х с доставката, та трябва да дойде някъде около 4-5 ноемврия и след като го сменя ще стане ясно. Още повече на 2 пъти съединителя ми изпуши /буквално/ и сега като маневрирам повечко, особено на наклон и мирише яко на феродо. Та, да се върна към началото, че се надявам да не си познал. Ще пиша като сменя съединителя. Колкото до раздатката, ако случайно се окаже тя или има съмнения /все пак мисля, че не е тя/, че гледам да се ремонтира бързо, за да не се задълбочават нещата. За мен обаче същността на въпроса е във виското. Скоро говорих с познат купил нова раздатка без да пипа виското и сега пак има съмнение за проблем. Та да си кажа направо, че стана като пост на бавноразвиващ. Като правите раздатки хубаво, но заедно с това диагностицирайте и при нужда сменяйте виското, щото става 2 пъти плащане. Та точно тая цена от около 370 паунда за виско ме притеснява, ама много..., макар да мисля, че моето е наред.

                        Ама объркахме темите яко, така че по тия въпроси дайте да си пишем, където трябва.

                        Горното написах сериозно, за информация на всички, които ще имат подобни проблеми, разбира се след като оцених стойността на поста, като любимото ми е маслото Приста
                        Последно редактирано от marin199; 26-10-09, 22:28.
                        http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                        http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                        Коментар


                        • #72
                          Land Rover Freelander TDI

                          Здравейте
                          Помощ моля
                          Вчера покарах ме малко оффролд (офроуд ) и всичко беше наред предбрахме се всичко 6+, но след това тръгвам да излизам и при натискане на сЪедИнителя (педала) си остана долУ, веднага погледнах поД капака и забелязах, че долната помна на съеденителя направо е изкочил.
                          Разглобихме акумУлатори, филтри всичко, за да стигнем дО нея направихме Я,
                          вкарахмЕ Я пак , но сЪединител няма, педала е много мек и скоростите не искат да влизат, не иска да потегли.

                          Та въпроса ми е как да обезвЪздУшим системата, защото четоХ наВсякаде по форума кадето видях, но наВсякаде пишат за пробки, но при нас няма пробка.
                          ЛАНД РОВЪР ФРИЛЕНДЕР ДИЗЕЛ.

                          Съобщение от модератор:
                          Моля, напишете си в профила от къде сте.
                          Прочетохте ли това
                          ...ЦЪК
                          Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 25-10-10, 19:49.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Land Rover Freelander TDI

                            Как така "излезнала"???Да не е счупена вътре вилката?
                            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                            Коментар


                            • #74
                              От: Смяна на съединител Фрилендър

                              Няма щуцери за обезвъздушаване и на практика системата се самообезвъздушава с помпене и малко хитрина. Някой трябва да задържи вилката на съединителя след като се натисне педала за да не избутва буталото обратно.При следващо помпене буталото излиза още и на няколко пъти въздуха ще се превърти през горната помпа.Може и да се откачи от планката и да се задържа на ръка до като се помпи , после се слага пробва се и ако не отделя съединителя , упражнението се повтаря до като се получи желания ефект.Не става лесно и бързо, а и със сигурност планката е пукната , огледай те я и я заварете или смяна с нова. Свалете кората под двигателя , по-лесен е достъпа.
                              FREELANDER 2000 TDI 1999 г.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Смяна на съединител Фрилендър

                                И едно малко допълнение към горния пост-флуида в системата не е спирачна течност! Производителя продава двете помпи сглобени и напълнени с течност.При монтажа и при екплоатацията на автомобила няма нужда от обезвъздушаване.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X