Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Още една еволюция - Диско II

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Още една еволюция - Диско II

    Здравейте, от доста време преглеждам точно този подфорум, защото бях решил, а впоследствие и се сдобих с едно Диско 2. В момента тази джипка изпълва напълно смисъла на думата паркетник , например джаните са 18 цола и т.н. Но може би другата седмица колата ще влиза в сервиза на Голди за пълна промяна.

    Като за начало ще й се сложи окачване Old Man Emu Heavy 2" , предната броня (с халогени), ще бъде заместена със стоманена , на която мисля да сложа 11 000 либри Т-Max. Ще се постави шнорхел , може би малко по-късно защото доставката малко се забави. Общо взето неща които горе долу са ясни че се правят като за начало.

    Но от тук насетне имам няколко дилеми:

    1. Джаните - имам и оригиналните за Диско 2 джани 16 цола, дали на тях да сложа или да помисля за други. (18ките е ясно че ще се продават)

    2. Гуми - какви и какъв размер, тук съм се насочил към BF Goodrich A/T , защото колата ще се използва главно за градско и лов. Размер
    мисля че ще видим какви ще влязат след лифта.

    3. Система от 2 акумулатора - колата е автоматик , така че май е наложително.

    4. Протектор на резервоара ?

    Пускам темата, по-скоро за да има такава за Диско 2 , защото като разгледах назад из подфорума не видях такава за този модел,
    а и за да получа и някакви съвети, какво може да се сложи още , за какво да си помисля за вбъдеще и и т.н.
    В темата ще пусна и снимки на колата в крайния й вариант, надявам се това да стане скоро.

  • #2
    До: Още една еволюция - Диско II

    Честито!

    БФГ АТ са ОК, още повече,че ще има и лебедка. На 16-ки , естествено.

    Протектор за резервоара има в Скорпион рейсинг:


    Системата за 2 акумулатора няма да ти е излишна, заради лебедката, особено ако я използваш често.

    Коментар


    • #3
      До: Още една еволюция - Диско II

      Благодаря за линка, веднага ще проверя как да си поръчам от там.

      Някой да има по-подробна информация за системите с два акумулатора за Диско 2, или по-точно какво трябва да секупи и т.н.

      Иначе Голди ми каза че ще е добре да помислим как да преместим горивния филтър, който на моето диско е около резервоара и при влизане в по-яка кал може и да имам проблеми ...

      Коментар


      • #4
        До: Още една еволюция - Диско II

        Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
        Честито!



        .
        Къде са им цените на тези младежи?
        За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

        Коментар


        • #5
          До: Още една еволюция - Диско II

          Първоначално публикуван от c_gul Преглед на мнение
          Къде са им цените на тези младежи?
          Определят се с любовни писма по пощата. Любезни са като банков агент който предлага кредити.

          Коментар


          • #6
            До: Още една еволюция - Диско II

            Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
            Определят се с любовни писма по пощата. Любезни са като банков агент който предлага кредити.
            Значи накрая те е.ат. Така ли да го разбирам?
            За жалост продадох старото муле след 12 годишна езда. Утехата е, че отива при ловец.

            Коментар


            • #7
              До: Още една еволюция - Диско II

              Не знам, все още не съм поръчвал от тях. Направих няколко запитвания и офертите им не бяха никак лоши.
              Виктор си е оборудвал Дифендъра от там и е много доволен.

              Коментар


              • #8
                До: Още една еволюция - Диско II

                Първоначално публикуван от bobiander Преглед на мнение
                ...Иначе Голди ми каза че ще е добре да помислим как да преместим горивния филтър, който на моето диско е около резервоара и при влизане в по-яка кал може и да имам проблеми ...
                Ако не се лъжа, горивния филтър стои от външната страна на шасито при задна дясна гума. Мястото не е удачно, с оглед на това, че от кал, вода и т.н. клеясва и монтаж и демонтаж е с чук и флекс... Иначе трудно може да се закачи - с клон, камък и т.н.

                Относно системата с 2 акумулатора - не толкова за лебедката е необходима според мен, (е, да, казват, че Warn пият повече ток, но ти ще слагаш T-Max), един акумулатор е достатъчен, ако е добър, колкото възможността за управление на акумулаторите и най-вече за експедиционни цели.

                Успех с доработките!

                Коментар


                • #9
                  До: Още една еволюция - Диско II

                  Yaro, благодаря за включването в темата. За филтъра ще оставя на Голди да реши къде да бъде наместен. За акумулаторите той самия нищо не ми каза, моя в момента не е лош , но ако може да само 1 и да няма нужда от втори , просто може да помисля да купя нещо още по-добро и така да си остане.

                  Иначе нямам търпение да дойдат останалите неща, за момента тук е само окачването, очаквам шнорхела и бронята и влизам за пълна промяна

                  Коментар


                  • #10
                    До: Още една еволюция - Диско II

                    Честито за придобивката и от мен. Да си го ползваш със здраве.

                    Коя година ти е колата и с кой мотор.

                    Ако е V8 двигател няма да имаш място в коша за 2-ри акумулатор. Ако си с TD5 можеш да го сложиш м/у турбината и мастър цилиндъра на съединителя, но трябва да е с по-малък ампераж от оригиналния. В paddоck някъде гледах система за заряд на 2 акумулатора. Не беше скъпа. Според мен нямаш нужда от 2-ри. В документацията на лебедката пише че препоръчват когато се самоизтегляш двигателя трябва да работи, така че ..... няма нужда от 2-ри. Според мен, когато дойде време за подмяна помисли за 2 батерии ултима. С малко реконструкции се събират на мястото на стандартния. ИЛИ както направих аз, си купих нов 110А Варта с щампа на ЛР от МП срещу 269 лв с ДДС. Акумулаторите за Диско 2 са с обратен плюс и трудно ще намериш такъв на пазара.

                    Ако си с автомобил до 2002, по скоро помисли как да си изведеш включването на блокажа на централния диф в купето това ще ти е много полезно. Особенно в комбинацията с ТК колата става Но.1

                    Покажи малко снимки да ни порадваш преди и след подобренията.

                    П.С. Само да подскажа, може би сте се сетили.. така и така го разглобявате, измиите и изчистете радиаторите че са 3 един след друг и винаги има много мизерия. Веднъж направен е голяма игра да ги изчистиш

                    Успех!
                    LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
                    LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
                    [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

                    Коментар


                    • #11
                      До: Още една еволюция - Диско II

                      Благодаря за съветите. Акумулатора в момента ми е 95, така че явно ще има смяна с един 110. Иначе на оптима и аз ги загледах.

                      За радиаторите мисля че са почистени вече.

                      Блокажа го имам предвид да бъде изведен, няма да ми е излишно, защото понякога на лов се навираме на такива места че ... Загледал съм се и за допълнителните air locks които се продават за модела, но за сега само гледам ...

                      Снимки предварителни имам но ми се иска да кача когато повечето начални неща са готови.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Още една еволюция - Диско II

                        Доколкото знам от знаещи електричари, ако се слага по-голям акумулатор /освен ако не малко по-голям/ трябва нещо да се пипне, за да го зарежда алтернатора напълно.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Още една еволюция - Диско II

                          Колега покарай го малко така пък тогава го прави.Може да не те удовлетворява напълно.Моя /вече не е мой/ за 5 хил. км. ми коства 8000 лв за ремонти без да е тунингован и т.н.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Още една еволюция - Диско II

                            Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
                            Доколкото знам от знаещи електричари, ако се слага по-голям акумулатор /освен ако не малко по-голям/ трябва нещо да се пипне, за да го зарежда алтернатора напълно.
                            По подразбиране Диско 2 е с 110А акумулатор. И тъй като се намира трудно слагат каквито намерят. Най странното е че Варта в каталога си нямат акумулатор за Д2, но дилърите продават такива със щемпел approved от ЛР
                            LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
                            LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
                            [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

                            Коментар


                            • #15
                              До: Още една еволюция - Диско II

                              Aз преди да помисля за тунинги го карам вече 3-4 месеца и съм доволен от машината, не ми е направила никакви проблеми до сега. Така че сега да видим какво ще се получи, че бронята нещо много се забави ...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X