Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Скъсано окачване на Диско 1- причини и решение

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Скъсано окачване на Диско

    Аз не виждам причина проблема да е в окончанието на амортисьора. Дали тялото опира (свършва) долу до тампона или не, каква е разликата?

    Коментар


    • #17
      До: Скъсано окачване на Диско

      По принцип, много пъти съм обсъждал с Емо (Lany) особенотите при лифт окачване, при Ленд Ровър и ето какво споделя той, на база челен опит:

      При 2" лифт задължително:
      - конуси
      - двоен бъмп стоп
      - колани, които да пазят амортисьора
      - кардан с променен ъгъл на 30 градуса
      - удължени спирачни маркучи

      После идва ред на разните му там гардове и усилени щанги,които лесно могат да се направят в БГ.


      Прилагам и малко снимки от него:






      Коментар


      • #18
        До: Скъсано окачване на Диско



        Може би ги правят стандартен размер. После по този начин ги удължават. Кеф ти по дълъг, кеф ти по къс.

        Коментар


        • #19
          До: Скъсано окачване на Диско

          Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
          ... Може би ги правят стандартен размер. После по този начин ги удължават. Кеф ти по дълъг, кеф ти по къс.
          То ако беше така, напрактика щеше да има един амортисьор без значение от марка, дължини, ход, тегла, прочие...

          Коментар


          • #20
            До: Скъсано окачване на Диско

            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
            То ако беше така, напрактика щеше да има един амортисьор без значение от марка, дължини, ход, тегла, прочие...
            А какъв е проблема по този начин да го удължът? Ако го направят по голям, съответно ще има и по голям ход. При по голям ход излиза пружината.

            Коментар


            • #21
              До: Скъсано окачване на Диско

              Първоначално публикуван от 5-ракиев Преглед на мнение
              .... ей ги на оргинално все още
              Най-накрая правилно монтирани шайби.

              Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
              А какъв е проблема по този начин да го удължът? Ако го направят по голям, съответно ще има и по голям ход. При по голям ход излиза пружината.
              Проблема е че като удължаваш "разгънат", удължаваш и "згънат", па хода същия.

              Коментар


              • #22
                До: Скъсано окачване на Диско

                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение


                Проблема е че като удължаваш "разгънат", удължаваш и "згънат", па хода същия.
                Едва ли е със същия ход като стандартния. Лифта май е 2,5". Въпросното дистанциране ми се вижда наполовина.

                Коментар


                • #23
                  До: Скъсано окачване на Диско

                  Значи, белята стана в горния край на ама. Снимките са правени с телефон, защото батерията на апарата вече беше паднала.
                  На пипане и оглеждане не се вижда нищо счупено. За съжаление преди събота няма да мога да сваля ама и да го разгледам по-подробно.




                  A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Скъсано окачване на Диско

                    Станимире,

                    Обади се направо на Пламен Петров, който е вносител и представител на TrailMaster за България. Телефона му 0 8 7 8 4 5 6 6 9 0. Ако наистина проблема е в амортисьора, проблеми с гаранцията няма да имаш, уверявам те.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Скъсано окачване на Диско



                      Заварява се и става по здраво от оригиналния захват.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Скъсано окачване на Диско

                        Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                        Едва ли е със същия ход като стандартния. Лифта май е 2,5". Въпросното дистанциране ми се вижда наполовина.
                        Ми някой да ги премери.
                        Аз (много лекомислено) слагам бира че заводския амортисьор е с по-голям ход.
                        Максималното увеличение на хода при амортисьора е с половината от лифта и на практика при готовите китове е равносилно на шестица от ТОТОто.

                        Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение

                        Заварява се и става по здраво от оригиналния захват.
                        И аз бих го заварил.

                        По лошо е ако се измъкне стеблото. И това ми се е случвало. И като гаранцията е зад голямата вода - ходи се оправяй. С ТМ поне е лесно. Ей къде е София.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Скъсано окачване на Диско

                          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                          Ми някой да ги премери.
                          Аз (много лекомислено) слагам бира че заводския амортисьор е с по-голям ход. ...
                          За мерене, не съм ги мерил, че отдавна ги няма щатните амове, ама по ТТ данни те са по-къси с около 5 см, а ходът им е по-малък със 7 мм ...
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Скъсано окачване на Диско

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            ...
                            Максималното увеличение на хода при амортисьора е с половината от лифта...
                            Ами то ама като е по дълъг с колкото е лифта май се получава точно така.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Скъсано окачване на Диско

                              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                              За мерене, не съм ги мерил, че отдавна ги няма щатните амове, ама по ТТ данни те са по-къси с около 5 см, а ходът им е по-малък със 7 мм ...
                              Това сигурно ли е (мерено ли е)?
                              ЛР стандартно са с отлични ходове, не съм имал опит с лифт при Ленд Ровър, но всички Нисани и Тойоти, които имах до момента, при лифт окачване хода е значително по-добър от оригиналното (вярно, старо окачване).

                              Говоря за:
                              Nissan Patrol 260, Y60
                              TLC FJ80, HDJ80, RJ70, LJ70...

                              Коментар


                              • #30
                                До: Скъсано окачване на Диско

                                На моя 260 хода на предните е 190мм. На задните 230мм. Колко е на тунинга?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X