Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за аварийно отключване на Discovery1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Въпрос за аварийно отключване на Discovery1

    Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
    Това не знам какво е. Механизма във вратата ли?
    Шегаджия. Лявата помпа е при моделите с EDC-Electronic Diesel Control (P38 също е с нея),дясната си е класика.И няма нужда се обаждате никъде-ЕКА кода се чете с тестбука или ако си в София-при мен.Тоя 16-17 цифрен код няма да ти казвам за какво е.
    Прикачени файлове

    Коментар


    • #17
      До: Въпрос за аварийно отключване на Discovery1

      Колега при нас само един е човека дето чува петела и отговаря за ровър, казва се Милен.
      Range Rover P38 2.5DT
      Audi A4 1.8T quattro
      [B]"Ако нищо друго не ти свърши работа - прочети инструкциите."[/B]

      Коментар


      • #18
        До: Въпрос за аварийно отключване на Discovery1

        Първоначално публикуван от mumbler Преглед на мнение
        Шегаджия. Лявата помпа е при моделите с EDC-Electronic Diesel Control (P38 също е с нея),дясната си е класика
        ААааааааа! Стоплих! Въобще не се шегувах. На Диско с лява дирекция е отдясно. това нали е гнп-то? За него говорим?
        P.S. Май написах глупост. Че е отдясно - отдясно е, но дали това се има предвид или друго...

        Коментар


        • #19
          До: Въпрос за аварийно отключване на Discovery1

          Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
          ААааааааа! Стоплих! Въобще не се шегувах. На Диско с лява дирекция е отдясно. това нали е гнп-то? За него говорим?
          Мммм да.

          Коментар


          • #20
            До: Въпрос за аварийно отключване на Discovery1

            Първоначално публикуван от fishermen Преглед на мнение
            Колега при нас само един е човека дето чува петела и отговаря за ровър, казва се Милен.
            Диското го имам от 2 седмици, така че не бях ходил до сега в МП и не ги познавам там хората. Сигурно този не е Милен.
            [EMAIL="bsavtotr@abv.bg"]Тенко Марков - Discovery1 300TDI 98г.
            [/EMAIL]

            Коментар


            • #21
              До: Въпрос за аварийно отключване на Discovery1

              Първоначално публикуван от bsavtotr Преглед на мнение
              Диското го имам от 2 седмици, така че не бях ходил до сега в МП и не ги познавам там хората. Сигурно този не е Милен.
              И азтака се надявам.
              Range Rover P38 2.5DT
              Audi A4 1.8T quattro
              [B]"Ако нищо друго не ти свърши работа - прочети инструкциите."[/B]

              Коментар


              • #22
                До: Въпрос за аварийно отключване на Discovery1

                Първоначално публикуван от mumbler Преглед на мнение
                Шегаджия. Лявата помпа е при моделите с EDC-Electronic Diesel Control (P38 също е с нея),дясната си е класика.И няма нужда се обаждате никъде-ЕКА кода се чете с тестбука или ако си в София-при мен.Тоя 16-17 цифрен код няма да ти казвам за какво е.
                Утре ще я търся помпата къде се намира и на коя снимка прилича, но вида на помпата оказва ли значение за кодовете и деактивирането на алармата ? Искам и да те попитам има ли възможност сигнала от дистанционното да се презапиши върху друго дистанционо, защото имам само едно, а предполагам Че е доста скъпо ако се поръчва второ оригинално. Ходих при един майстор алармаджия но той ми када че не можел нищо да направи защото никакав сигнал не успял да засече от дистанционото с неговата си там техника.
                Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 29-01-10, 20:08. Причина: 4 и 6 не са букви.
                [EMAIL="bsavtotr@abv.bg"]Тенко Марков - Discovery1 300TDI 98г.
                [/EMAIL]

                Коментар


                • #23
                  До: Въпрос за аварийно отключване на Discovery1

                  Първоначално публикуван от bsavtotr Преглед на мнение
                  Утре ще я търся помпата къде се намира и на коя снимка прилича, но вида на помпата оказва ли значение за кодовете и деактивирането на алармата ? Искам и да те попитам има ли възможност сигнала от дистанционното да се презапиши върху друго дистанционо, защото имам само едно, а предполагам 4е е доста скъпо ако се поръчва второ оригинално. Ходих при един майстор алармаджия но той ми када че не можел нищо да направи защото никакав сигнал не успял да засече от дистанционото с неговата си там техника.
                  Помпата не ти е чак толкова важна(питах за да уточня системата).Дистанционното не може да се копира.Всяко дистанционно се обучава към съответния автомобил.При мен процедурата с ново дистанционно и узнаване на ЕКА кода(ако не е премахнат)струва 140лв.Използвай цената за сравнение и за да се предпазиш от приказките на ключарите колко е сложно,трудно и ще им се е.. майката докато го направят.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Въпрос за аварийно отключване на Discovery1

                    Малко се отклонихте от темата.

                    Ще се забавя с информацията. Продадах си компютъра и сега няма къде да си закача твърдите дискове за да дам подробното инфо което обещах.

                    Кодовете се въвеждат през контактния ключ.

                    3 цифрения код се предава от дистанционното към приемника на алармата когато натиснеш копчето. Той ти трябва ако програмираш дистанционно.

                    Кода за имобилайзера се предава когато сложиш ключа в ключалката и завъртиш на позиция 1 (на контакт). Този код ти трябва и можешда го ползваш ако си с ключ в който няма чип. (казвам го ообразно защото в ключ всъюност няма чип в общо рабирания смисъл) Имобилайзера на Ленд Ровър работи различно от този на голфовете. Та.. ако имаш копие на ключа който не се разпознава от системата на имобилайзера, можеш да въведеш кода на имобилайзера, като вкараш ключа в контактния ключ, сложиш го на позиция 1. От там с въртене на ляво и на дясно в определена позиция се въвежда кода. СЛед което светодиода на имобилайзера угасва. Въртиш и палиш.

                    Това което разказвам е описано в документацията на Диско 2. С диско 1 трябва да е същото или поне подобно.
                    LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
                    LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
                    [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

                    Коментар


                    • #25
                      До: Въпрос за аварийно отключване на Discovery1

                      Системите между двата модела нямат нищо общо.Диско II е с Valeo система докато Диско I е с Lucas.Кода винаги се въвежда през ключалката на шофьорската врата независимо от модела.Това което си прочел е по скоро описание на това как,кое и кога изпраща и получава кодове.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Въпрос за аварийно отключване на Discovery1

                        Да прав си. Кода се въвежда от шофьорската врата.
                        LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
                        LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
                        [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

                        Коментар


                        • #27
                          До: Въпрос за аварийно отключване на Discovery1

                          А какво се прави ако една от 4-те цифри от кода " 0 " ? Колко пъти се върти тогава с ключа ?
                          [EMAIL="bsavtotr@abv.bg"]Тенко Марков - Discovery1 300TDI 98г.
                          [/EMAIL]

                          Коментар


                          • #28
                            До: Въпрос за аварийно отключване на Discovery1

                            Първоначално публикуван от bsavtotr Преглед на мнение
                            А какво се прави ако една от 4-те цифри от кода " 0 " ? Колко пъти се върти тогава с ключа ?
                            Извинявай колега,
                            но ако си запознат с процедурата по въвеждане на ЕКА кода, няма да задаваш такъв въпрос.
                            А ако не си запознат, кажи и ще ти бъде разяснено, но И по спомен "0" не се използва.
                            Последно редактирано от valdivladi; 01-02-10, 21:15. Причина: Редакция
                            "Bis dat qui cito dat"

                            Коментар


                            • #29
                              До: Въпрос за аварийно отключване на Discovery1

                              Първоначално публикуван от valdivladi Преглед на мнение
                              Извинявай колега,
                              но ако си запознат с процедурата по въвеждане на ЕКА кода, няма да задаваш такъв въпрос.
                              А ако не си запознат, кажи и ще ти бъде разяснено, но И по спомен "0" не се използва.
                              Прочел съм ръководството на БГ от velio. Иначе в моят Ignition Key Code една от цифрите е 0, което значи или от МП са го объркали като са ми го давали или има начин как се въвежда цифра 0. Има едно предположение че при 0 ключа се върти 10 пъти, но не знам дали това е истина.
                              [EMAIL="bsavtotr@abv.bg"]Тенко Марков - Discovery1 300TDI 98г.
                              [/EMAIL]

                              Коментар


                              • #30
                                До: Въпрос за аварийно отключване на Discovery1

                                Първоначално публикуван от bsavtotr Преглед на мнение
                                Прочел съм ръководството на БГ от velio. Иначе в моят Ignition Key Code една от цифрите е 0, което значи или от МП са го объркали като са ми го давали или има начин как се въвежда цифра 0. Има едно предположение че при 0 ключа се върти 10 пъти, но не знам дали това е истина.
                                Грешно предположение. И защо се опитваш да вкараш код който изобщо не е за това за което си мислиш.ЕКА кода за Дискавъри и за бившата марка Rover и MG се четат през диагностичната букса за 100% сигурност.При RangeRover нещата за щастие не седят по този начин.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X