Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на двигателя на Range Rover Classic

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

    Къде намесихте ТД5.Той играе в друга лига.А преработена електроника става и за състезание.Ако трябва да си избирам вдигател за ВСЪДЕХОД ще е ТД5.
    Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

    Коментар


    • #77
      От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

      Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
      Къде намесихте ТД5.Той играе в друга лига.А преработена електроника става и за състезание.Ако трябва да си избирам вдигател за ВСЪДЕХОД ще е ТД5.
      Вижда ми се много сложна конструкция Руси. Пет помпи! Ако ще е с електроника, като че ли комън рейла по простее.
      Както и да е.
      Мислих защо тоя ВМ не върви в ниските, а във високите върви примерно повече от моя Патрул. Ключа от баракате е вероятно около степента на сгъстяване и големината на турбината. Вероятно по ниска степен на сгъстяване - да пази двигателя и кекавите глави като го надуе турбината. Докато надуе голямата турбина пък, има голям "лаг", после развърти ли я на макс тръгва добре.

      Коментар


      • #78
        От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

        За да не оставяме висящи въпроси по такива важни теми, днес покарах на един приятел Диското. 200 ли е, 300 ли е не знам, само видях че от помпата стърчи само едно кабелче на стоп клапана, което за начало ми вдъхна уважение към машината.
        После я поразходих и ... е нищо общо няма с VM-a. Най общо казано върви си като джип, хубав джип. Тегли си от ниските и във високите го няма. За бегачка определено не става.
        Онова си е двигател от лека кола.

        Коментар


        • #79
          От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

          Кое ще избереш? Надеждното или "вървящото"? Щото с моето 200тди, ВМ-а ще го вейна както пернишки GTi Икарус.

          Коментар


          • #80
            От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

            Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
            Кое ще избереш? Надеждното или "вървящото"?...
            За съжаление мен и теб никой не ни пита.
            Отдавна го няма добрия стар и надежден Английски мотор, заменен с помпи-дюзи и комън-рейли, и още една камара ел. системи, в които повече компютъра кара колата, отколкото ти.
            Докато върви де, щото там има отказ.
            Така се случи и при всички истински машини.

            Коментар


            • #81
              От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

              Май в Defender-a,го е имало опростения мотор до по скоро–http://www.offroad-bulgaria.com/show...63#post1110763
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #82
                От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

                Това отдавна, не е толкова отдавна. До 2000 и някоя година се продаваше комплектация с 300тди, нов от магазина, за определени пазари.
                Ленд Ровър нямат разработка с комън-рейл за джип (защо ли, отговори си сам на този въпрос). Единствената им разработка е помпа-дюза, за Td5, за който ако се поинтересуваш малко да почетеш, пък и да покараш най-вече, а не да сееш градски легенди, ще може да поговорим пак.

                Коментар


                • #83
                  От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

                  Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                  Това отдавна, не е толкова отдавна. До 2000 и някоя година се продаваше комплектация с 300тди, нов от магазина, за определени пазари.
                  Ленд Ровър нямат разработка с комън-рейл за джип (защо ли, отговори си сам на този въпрос). Единствената им разработка е помпа-дюза, за Td5, за който ако се поинтересуваш малко да почетеш, пък и да покараш най-вече, а не да сееш градски легенди, ще може да поговорим пак.
                  Това:
                  2.7-литров (190 к.с.) TDV6 Common Rail дизелов двигател
                  го пише тук:
                  Land Rover BG Discovery 3 -> Накратко
                  Вярно не съм го карал, ама и не изгарям от желание. По скоро някоя спортна кола.

                  Коментар


                  • #84
                    От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

                    Цитирания от 2.7 V6 дизел е толкова на Ленд Ровър, колкото и VM-a. Пежо.
                    Ще го намериш в лимозините на PCA, Ford, Jaguar, Land Rover и т.н.

                    Не разбрах точно шегата/ сравнението/ противопоставянето на Td5 с някоя спортна кола, но по-добре и останалите тук да не го разбират... Язък...

                    П.П. Аз не бързам да издавам присъди за машини и двигатели, от които нямам пряк челен опит...

                    Коментар


                    • #85
                      От: Смяна на двигателя на Range Rover Classic

                      Яро, сори брат! Няма лошо, това са едни железа.
                      3-ката не съм карал, 2-ката я карам през ден.

                      Коментар


                      • #86
                        Смяна на VM с 200D или 300D

                        Здравейте,
                        напоследък от джипа (RR Classic с 2.5 VM) яко капе масло, примесено с вода...
                        Цялата дясна половина под капака е омаслена.
                        Ходенето на няколко доктора донесе тежката диагноза - турбото...
                        Вчера дори ми предложиха смяна на VM-ският двигател с 200 или 300д.
                        Турбото за тези ВМ-и е някаква баснословна сума.

                        Според вас - кое си заслужава повече - смяна на целият двигател (и колко ли ще излезне ) или смяна на турбото (има ли сми от втора употреба).
                        Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                        Коментар


                        • #87
                          От: Смяна на VM с 200D или 300D

                          Не режи опашката на котката на по малко ! От това боли повече.
                          Сменяй двигателя.
                          Тази земя, по която тъпча сега,
                          тази земя, която пролетен вятър пробужда,
                          тази земя – не е моя земя,
                          тази земя, простете, е чужда.

                          Коментар


                          • #88
                            От: Смяна на VM с 200D или 300D

                            По принцип нямаш гаранция и на какъв ДВГ ще попаднеш.Може и много повече да ти излезне смяната на целия мотор,но може и нещо свестно да намериш.Може и осмак с газова да сложиш и хем ще има мощност хем като пари е все тая.Пък и гледам 3.5 вървят тънко.
                            M.P.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Смяна на VM с 200D или 300D

                              По-скоро търся по-дълготрайното решение - джипа отдавна ми легна на сърцето и искам да го запазя и да го карам още доста километри
                              Доколкото прочетох ремонт на турбото (ако е възможен) ще е временно закърпване.
                              Прави ми и впечатление огромната разлика в цените на ново турбо за ВМ и 200Д - едното е 1140 лири - другото под 400 лири...

                              Дизела повече ми харесва като идея и реализация и не мисля да минавам на бензин, еле па на газ.

                              И ако всичко отива към смяна на мотора - някой може ли да излезне с конкретна оферта?
                              Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

                              Коментар


                              • #90
                                От: Смяна на VM с 200D или 300D

                                Първоначално публикуван от PinMaster Преглед на мнение
                                ...

                                И ако всичко отива към смяна на мотора - някой може ли да излезне с конкретна оферта?
                                Конкретна оферта едва ли може да се даде, тъй като това не е рутинна работа.
                                Ако пък някой се наеме да даде, съм сигурен че накрая една от страните ще бъде ощетена.
                                Според мен трябва кола донор на разположение. С наличен и работещ двигател с цялата му компектация и системи като - запалителна, охладителна, мазилна, кормилна, спирачна, горивна. Може и нещо да съм пропуснал, но разбирай всичко в коша да е налично. И скорости с раздатка.
                                Ако е 300 ТДИ, трябва да е с механично управление на гор. процес, в противен случай работата се усложнява.
                                Има вероятност да се наложи преработка на карданите, а може да излезнат и др. дреболии и не толкова.
                                п.п.
                                Пропуснал съм момента с дифовете. Тоест, за да се получи напълно задоволителен резултат и предавателното число на дифовете трябва да отговаря на ВМ на агрегата двигател-скорости-раздатка. И отодохме на цяло Диско на разположение.
                                Като идва при мен ти казах че тая "заигравка" не си заслужава, освен когато се касае за изключително голяма любов между Рейндж и собственик.
                                Поздрави!
                                п.п.
                                Пропуснал съм и изпускателната система, която е съвсем различна.
                                Последно редактирано от Аndro 160; 08-08-10, 12:51.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X