Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за вискомуфа на Freelander, и тест на вискомуфата

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Въпрос за вискомуфа на Freelander, и тест на вискомуфата

    Пробвай чрез интернет - Трейдкар.
    p.s. нямаш все още възможности за лични съобщения
    Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
    „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
    LZ1EMS

    Коментар


    • #47
      От: Въпрос за вискомуфа на Freelander, и тест на вискомуфата

      Благодаря,свързах се с Трейдкар.Нямат в момента,не знаят кога ще получават.За сега ще карам без карданите,върви добре свали ми и разхода,само че при боксуване в кал например,сработва TC,но не е срашно по бавно и изкарвам с малко боксуване.Ще карам само на асвалт,кво да се прави.

      Коментар


      • #48
        От: Въпрос за вискомуфа на Freelander, и тест на вискомуфата

        Здравейте.....
        простете за дилетантското питане...обаче..може ли проблемната виско муфа да се замени с торсен диференциал. Не в смисъл дали физически е възможно, а дали на теория става. Като се замисля..... с малките ми познания, какво би се получило:
        1. Предната ос има отворен диференциал, задната ос има отворен диференциал...и междинен торсен става като ауди куатро май. Раздатката предава въртящия момент на торсена, той на задната ос. В нормални условия и двете оси за движещи.
        2. Проблеми с различния път на колелетата в завои не би трябвало да има заради 3-те диференциала.
        3. Когато някое колело загуби сцепление, торсена прехвърля на другата движеща ос. Ако двете колела от една ос загубят сцепление едновременно...кво става...въртят си се, не отива никакъв момент към другата ос и колата не мърда..., ама това мисля е характерно и за куатрото от първите генерации и ако не си як офроудър не е толкова страшно.

        къде греша, щото много лесно ми се наредиха нещо. Раздатката ли няма да издържи...или поведението на фрилендъра няма да е същото, щото ще е постоянно с две задвижващи оси. Ако пък няма проблем....торсен от някоя морга....адаптиране на място на виското и даа си свиркаме... и да не ги мислим тез виско муфи...

        Коментар


        • #49
          От: Въпрос за вискомуфа на Freelander, и тест на вискомуфата

          Виско-муфата дава началото на истинските проблеми с този автомобил - раздатъчна кутия и заден диф. В този смисъл ако само тя се чупеше (без последствия) нямаше да има кой знае какви проблеми.
          Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
          „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
          LZ1EMS

          Коментар


          • #50
            От: Въпрос за вискомуфа на Freelander, и тест на вискомуфата

            Да такае, но си струва да се помисли по въпроса, този torsen диференциал по какъв начин се задейства (сори ама не съм толкова наясно с него), и ако не е нужно да се преработва толкова конструктивно системата, нека някой колега по-вещ в нещата да даде акъл дали въобще е възможно. От друга страна съм убеден че е възможно, единствено по икономически причини не съм сигурен в рентабилността на такова преработване, но въпреки всичко си струва да се поблъскаме.
            Бог обича смелите, но води разумните....

            Коментар


            • #51
              От: До: Въпрос за вискомуфа на Freelander, и тест на вискомуфата

              Да Ви кажа, за още един проблем.
              Гредите на които ляга задния мост се късат (обикновенно в дясно) последно когато ги заварвах, беше като косъм, но при тръгване пукаше здраво.
              Имам на мисъл, че за това помагат проблемите с виското и разбалансировката на карданите. Не се рових по тази тема дано не повтарям нещо писано.
              Някой ако намери доставчик на тези муфи, нека пише.
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 04-07-10, 12:24.

              Коментар


              • #52
                От: До: Въпрос за вискомуфа на Freelander, и тест на вискомуфата

                Ами аз се позамислих пак и като че ли няма проблем теоретично да се сложи торсен на мястото на виското......Най-лошия вариант (при отворен преден и заден диф) е да имаш едновременно липса на тракшън на по едно колело от всяка ос. Тогава би трябвало да си въртиш тези колела и да не мръднеш....но и с виското ще получиш същия резултат, то ще е зацепило, ще има движение на двете оси, но отворените дифове ще подават всичкия въртящ момент към буксуващите колела и ще си на същия хал...така че все е тая. Друг е момента, че виското сработва след като има вече събитие (буксуващо колело на една от осите), а торсена работи постоянно и в една динамична реална ситуация е много по-добре, защото той регистрира и по-малките разлики във движението на двете оси, а не като виско муфата. Мисля си обаче че ще се товари раздатката, понеже торсена при нормали обстоятелства ще дава постоянно движение на задната ос (все едно зацепило виско), а то нали от това идват проблемите на фрилендъра. От друга страна той пък е диференциал, а сработило виско си е все едно твърда връзка. Нека някой от по-знаещите, ако въобще четат теми за фрилендри да вземе отношение, моля...

                Коментар


                • #53
                  От: До: Въпрос за вискомуфа на Freelander, и тест на вискомуфата

                  Според мен по-скоро виновни са трите тампона на диференциала, които ако не се подменят навреме, създават големи измествания при потегляне и спиране и се чува точно едно припукване. При мен беше така и след смяната се оправи, а никъде не видях пукнатини или скъсано по заварките.
                  Бог обича смелите, но води разумните....

                  Коментар


                  • #54
                    Въпрос за смяна на виско на Фрееландър 2.0

                    Здравейте смъкнах кардана за смяна на виско и опорни лагери.
                    Въпроса ми към вас е :
                    трябваше ли да поставя белези?има ли значение при условие че ще се сменят и карета а може би и предния кардан защото на моя като избивах карето се пукна ухото на вилката

                    Коментар


                    • #55
                      От: Въпрос за смяна на виско на Фрееландър 2.0

                      Хм...то в твоя случай почти си правиш кардан.по скоро е добре,като се сглобят всички чарколяци ,да го балансирате...
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • #56
                        От: Въпрос за смяна на виско на Фрееландър 2.0

                        Благодаря за отговора но как става балансирането

                        Коментар


                        • #57
                          От: Въпрос за смяна на виско на Фрееландър 2.0

                          Доколкото знам на специален стенд. Трябва да каже някой колега от Русе дали има там. В Търново няма - търсил съм за куатрото. Познавам човек, който прави в София, но не беше доволен.
                          Като решиш този проблем, колега ще бъде много полезно да направиш едно замерване с динамометричния ключ /ще ти кажем как/, за да разберем всички как се държи абсолютно ново виско и да знаем кое е нормално и кое - не!
                          Успех, и не збравяй да драснеш когато си готов!
                          VW Touareg, Honda CBF 1000 ABS, NissanTerrano 33" , RIB390 20hp

                          Коментар


                          • #58
                            От: Въпрос за смяна на виско на Фрееландър 2.0

                            Само да го събера и да го балансирам веднага ще пиша какви са резултатите

                            Коментар


                            • #59
                              От: Въпрос за смяна на виско на Фрееландър 2.0

                              Аз си свалих кардана и ми казаха, че няма смисъл да се слагат белези. Според тях се слагали белези ако правиш интервенция върху кардана.
                              [U][I]Land Rover Freelander 2.0 D [/I][/U]

                              Коментар


                              • #60
                                От: Въпрос за вискомуфа на Freelander, и тест на вискомуфата

                                Здравей, Priap
                                какво значи ако правиш интервенция върху кардана.
                                В моя случай ще сменям виско,висящи лагери,карета и може би предния кардан

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X