Такааа, един светъл ден, джипката даде грешка по време на каране и спадна до долу и едвам се прибрах, направо е кошмар. Ходих, изчистиха ми грешката в сервиз и ми казаха, че е един от клспаните - дал грешка и най-вероятно е станало от това, че изпуска въздух, докато е затворен и системата се шашардисва.Клапана беше на задно ляво колело и джипа клякаше отзад за около 4-5 часа, но най-интересното е че не винаги, стоял е и с дни и не е мърдал. След точно една седмица каране пак се появи грешка и аз реших, че нама за къде повече да чакам и си поръчах тоя кит за поправка на блока и след 2-3 часа играчка смених всичко, след което установих, че и така наречената диафрагма се е скъсала и си поръчах такава и след още седмица и половина без кола, тя дойте и я монтирах за 0 време! (само че оригиналната е от две части, от които едната е метална а др. има метална сърцевина, а тази новата е една проста най-обикновена гума). Така монтирах всичко и вече с БЕЗПЛАТНАТА помощ на NNinja http://forum.offroad-bulgaria.com/member.php?u=31325 изтрихме грешката и колата се вдигна за около 15 мин, като се има в предвид, че в системата нямаше грам въздух, след като бях махал целия блок. Сега 2 дни след като карам колата, джипа пак след няколко часа кляка отзад, и най-вероятно не е било от клапаните, но сега поне знам че са нови. Но най-интересното е че днес като го спрях след каране беше долу клекнал отзад след 3 часа, а през нощта не беше мръднал.
1. Въпроса ми е къде мога да отида в сервиз с по-народни цени да погледнат от къде е проблема и от къде изпуска??(аз предполагам че вече са възглавниците, защото са много напукани)
2. И искам да попитам колко струва в такъв сервиз да ми сменят задните 2 възглавници, защото вече стана студено и мокро и не мога да си го направя сам, просто нямам условия???
3. И като купя възглавниците, задължително ли трябва да купя и тези 2те неща:
http://www.britishparts.co.uk/.sc/ms...NSION%20COLLET
http://www.p38spares.co.uk/commerce/..._and_Pins.html
4. Може ли тва спадане да идва от тая диафрагма, която е една най-проста гума???
И друго което искам да ви попитам колеги е къде се намират тия air lines, защото смених гумичките на предните възглавници+бутилката, но на тези lines и на задните възглавници не можах,стори ми се много сложно + тези на air dryer filter, защото бяха друг цвят(оранжеви, ане черни ) и си помислих че са някъкви по специални???
Споделете къде вие сте си сменяли възглавници и от опит ми кажете за какво да се подготвя и сичко ли да купувам.
Ето малко снимки относно ремонта,а утре ще кача и на джипа спаднал отзад!!!
1. Въпроса ми е къде мога да отида в сервиз с по-народни цени да погледнат от къде е проблема и от къде изпуска??(аз предполагам че вече са възглавниците, защото са много напукани)
2. И искам да попитам колко струва в такъв сервиз да ми сменят задните 2 възглавници, защото вече стана студено и мокро и не мога да си го направя сам, просто нямам условия???
3. И като купя възглавниците, задължително ли трябва да купя и тези 2те неща:
http://www.britishparts.co.uk/.sc/ms...NSION%20COLLET
http://www.p38spares.co.uk/commerce/..._and_Pins.html
4. Може ли тва спадане да идва от тая диафрагма, която е една най-проста гума???
И друго което искам да ви попитам колеги е къде се намират тия air lines, защото смених гумичките на предните възглавници+бутилката, но на тези lines и на задните възглавници не можах,стори ми се много сложно + тези на air dryer filter, защото бяха друг цвят(оранжеви, ане черни ) и си помислих че са някъкви по специални???
Споделете къде вие сте си сменяли възглавници и от опит ми кажете за какво да се подготвя и сичко ли да купувам.
Ето малко снимки относно ремонта,а утре ще кача и на джипа спаднал отзад!!!
Коментар